Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Receptionist (part time)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Scop si obiectiv:
Scopul și obiectivul principal al Receptionistului, este de a asigura o bună funcționare a recepției, combinată cu asistența oferită beneficiarilor Centrului și vizitatorilor săi.
Responsabilitati:
- Intimpinarea vizitatorilor și derectionarea în mod corespunzător;
- Informarea vizitatorilor despre serviciile centrului, activitățile și evenimentele care se vor desfasura;
- Îndeplinirea sarcinilor de gestionare a birourilor, inclusiv răspunsuri la telefoane, fotocopiere, trimiterea prin fax etc.
- Expedierea mesajelor corecte în numele personalului Centrului și asigurarea că toată lumea primește mesajele în timp rapid;
- Gestionarea e-mailurile prin redirecționarea sau răspunsul corespunzător și într-un mod adecvat;
- Actualizarea bazei de date de contact a clienților și partenerilor;
- Programarea întâlnirilor și altor activități, rezervând conferințe și săli de întâlniri.
Cerintele la locul de munca:
- Graficul de munca de la 8:00-13:00 (poate fi si student);
- Orientare către rezultate, învățare rapidă și deschisă pentru noi provocări;
- Atitudine matură și pozitivă;
- Abilitatea de a lucra bine într-un mediu rapid și multicultural, atât în echipă, cât și independent;
- Studii superioare nefinisate;
- Cunoaștere bună a limbii română și rusă, engleza constituie un avantaj.
- Cunoștințe de lucru in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
Daca Va regasiti in cele mentionate mai sus, rog sa transmite-ti Cv ul la adresa de email: osuruceanu@ict.md cu menționarea funcției pentru care candidați. Vă așteptăm cu drag în Echipa Tekwill!
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Șef/șefă în cadrul Direcției adopție și incluziune, marketing și comunicare
- Specialist/ă Audit Intern
- CICDE prelungește concursul privind ocuparea funcției de specialist principal/ specialistă principală (managementul resurselor umane și al documentelor)
- BNM angajează inginer/ă principal/ă responsabil/ă de asistență și suport TIC
- BNM angajează Șef/ă adjunct/ă de direcție, pe durată determinată, în cadrul Direcției Achiziții și Management Contracte
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






