CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Proiectul Bancii Mondiale anunta angajarea operatorilor pentru verificarea documentelor digitizate
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
24/08/2021

Proiectul Bancii Mondiale anunta angajarea operatorilor pentru verificarea documentelor digitizate

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Operator pentru verificarea calității documentelor scanate (4 operatori)

Solicitare de Expresii de Interes

(SERVICII DE CONSULTANȚĂ –CONSULTANT INDIVIDUAL LOCAL)

  • Republica Moldova
  • Proiectul de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF)
  • Nr. de Ref. a Proiectului: P161238
  • Denumirea Serviciilor: Operator pentru verificarea calității documentelor scanate (4 operatori)  
  • Nr de referință.: MD-PSA-239035-CS-INDV
  • Publicat la data de: 13.08.2021

Guvernul Republicii Moldova a semnat acordul de finanţare cu Asociația Internațională pentru Dezvoltare pentru implementarea Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF), având ca scop îmbunătățirea calității sistemului de administrare funciară și evaluarea bunurilor imobile, sporirea transparenței sistemului de impozitare a proprietății.

Lucrările de digitizare (scanare) a documentelor din arhivele serviciilor cadastrale teritoriale sunt executate de companii specializate contractate pentru asemenea tipuri de lucrări. Departamentul cadastru al Agenției Servicii Publice (ASP) fiind responsabil de organizarea proceselor de lucru, furnizarea documentelor pentru digitizare, controlul calităţii documentelor scanate cu aplicarea semnăturii electronice și recepţia lucrărilor.

În acest scop, Agenția Servicii Publice, intenționează să selecteze și să contracteze 4 (patru) operatori  pentru asigurarea calităţii documentelor scanate de către compania contractată pentru digitizarea documentelor, consultarea specialiştilor companiei de digitizare referitor la formatul şi componenţa dosarelor, documentelor şi clasificarea acestora.

Obiectivul principal al activităţii operatorului pentru controlul calităţii documentelor scanate este asigurarea calităţii scanării documentaţiei şi aplicarea semnăturii electronice pe documentele corect scanate.

Agenția Servicii Publice invită candicaţi eligibili de a prezenta interesul în prestarea serviciilor menționate. Persoanele interesate trebuie să prezinte informație care atestă calificarea de a îndeplini sarcinile atribuite și întrunesc următoarele cerințe:

  1. Cerinţe minime obligatorii
    • Studii tehnico-profesionale, sau medii de specialitate (colegiu), sau superioare
    • Experienţa de lucru cu documentele electronice (crearea, redactarea, arhivarea).
    • Experiența în utilizarea calculatorului şi aplicaţiilor MS Office, Adobe Acrobat.
    • Cunoaşterea fluentă a limbii Române.
  2. Cerinţele care vor servi un avantaj pentru candidaţi în procesul de selectare:
    • Experienţa în arhivarea şi pastrărea documentelor, activităţi de secretariat/cancelarie.
    • Cunoaşterea şi utilizarea serviciului de semnătură electronică la semnarea documentelor electronice.
    • Experienţa în prelucrarea unui volum mare de informaţii în termen restrîns.
    • Experienţa în exercitarea activităţilor de verificare şi raportare.
    •  Cunoaşterea fluentă a limbii ruse

Procedura de selectare al Consultanților se va petrece în conformitate cu Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru debitorii Proiectelor de Investiții (iulie 2016, revizuit noiembrie 2017).

Persoanele interesate vor depune Expresia de Interes care va conţine: scrisoare de intenţie/motivare,  Cv-ul și documentelor care atestă calificarea și experienţa  (diplome de studii,  certificate de calificare, documente care atestă experiența necesară, scrisori de referinţă de la locuri de muncă/clienţi), indicând numărul de referinţă şi poziţia „Operator pentru controlul calităţii documentelor scanate”.

Expresiile de interes vor fi expediate la adresa de email: pief.procurement@asp.gov.md, în atenția: Vitalie Antociuc, Manager de proiect

Termenul limită de prezentare a expresiilor de interes este  26 august 2021, ora  17:00

Cerintele Tehnice pentru Operator pentru verificarea calităţii documentelor scanate

Vedeti anuntul pe pagina web al ASP accesati link-ul http://www.asp.gov.md/ro/node/7446



Articol precedent: Deadline Extended- UN Women Two national consultants to provide expert support on drafting the new policy document on gender equality Precedent Articolul următor: Palladium is hiring Local Coordinator of Case Management Information System for Child Protection Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
  • Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
  • Media Show Grup angajează Director de Marketing în domeniul organizării de evenimente
  • INTERSOS is hiring Technical Manager - medical
  • iData angajează: Coordonator Teren

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md