Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Anunț privind selectarea unui Expert în dezvoltare organizațională
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Solicitant: Acest anunț este lansat de către Asociația Obștească „Părinți Solidari” în cadrul proiectului „Părinți activi pentru o societate solidară”
Data limită pentru aplicare: 24.08.2021.
Informație Generală:
Asociația Obștescă „Părinți Solidari” pe parcursul perioadei iulie – noiembrie 2021, cu suportul financiar al UN Women, implementează proiectul „Părinți activi pentru o societate solidară”, care are drept scop creșterea capacităților organizaționale ale A.O. ,,Părinți Solidari”.
Pentru realizarea obiectivelor proiectului menționat, AO „Părinți Solidari” anunță concurs de selectare a unui expert în dezvoltare organizațională, care urmează să realizeze revizuirea și ajustarea documentelor interne ale organizatiei din perspectiva dimensiunii egalității de gen și a noilor modificări legislative în domeniul OSC.
Obiectul contractului:
Expertul contractat va realiza următoarele sarcini:
- analiza și ajustarea statutului AO „Părinți Solidari" la ultimele modificări legislative;
- delimitarea atribuției și rolurilor membrilor Asociației pentru asigurarea unei supravegheri transparente a luării deciziilor în cadrul organizației;
- actualizarea funcțiilor Consiliului de Administrare și a Comitetului de audit ;
- dezvoltarea organigramei organizației, cu delimitarea atribuțiilor funcțiilor executive și administrative;
- actualizarea fișelor de post pentru angajații organizației;
- elaborarea Manualului de politici și proceduri interne ale organizației care ar include capitole privind:
- proceduri în managementul resurselor umane;
- gestionarea datelor cu caracter personal și asigurarea protecției datelor cu caracter personal;
- procedurile de achiziții transparente și eficiente în ONG;
- politica de integritate, anticorupție și antifraudă;
- politica de salarizare;
Produse:
- Statutul organizației ajustat;
- Minim 3 fișe de post: director de proiect, asistent proiect, comunicator, contabil etc.;
- O structură organizațională (organigrama);
- Un manual de politici și proceduri interne;
Calificarea și pregătirea profesională:
- Studii superioare de specialitate în domeniul managementului, administrare și afaceri sau alte domenii relevante postului;
- Experiență în elaborarea documentelor de politici organizaționale (modificări de statut al asociației, elaborarea fișei postului, a organigramei etc.);
- Creativitate, seriozitate, abordare sistemică;
- Spirit de echipă și flexibilitate în raport cu echipa proiectului;
- Punctualitate și acuratețe în procesul de elaborare a materialelor.
Termenii si condițiile de activitate: Contract prestări servicii cu volum de muncă de 11 zile, regim de muncă part-time, la distanță.
Locație: Chișinău, Republica Moldova.
Dosarul de aplicare va conține:
- CV-ul candidatului cu indicarea experienței relevante;
- Scrisoare de motivare (maxim 500 de cuvinte);
- Oferta financiară per contract (în Mdl/ Net);
Candidații vor expedia dosarele la adresa de e-mail: parintisolidari@gmail.com, cu mențiunea ”Concurs expert dezvoltare organizațională”, până la data de 24.08.2021. Detalii la număr de telefon 0699 07 372 - coordonator proiect, Angela Buliga sau 079 303 285 - Vera Acostandei, asistent proiect.
Pentru interviu vor fi contactați doar candidații care vor corespunde cerințelor de calificare.
- iData angajează: Coordonator Teren
- BNM angajează expert/ă consultant/ă al/a Direcţiei reglementare şi licenţiere
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare al/a Direcției cercetări economice
- Senior Legal Advisor of Prosecutors Vetting Commission
- Specialist principal, Direcția investiții și protejarea investițiilor, Agenția de Investiții
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








