Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Manager Vânzări
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Descriere job:
- Managerul de vânzări este responsabil de comunicarea beneficiilor produselor companiei noastre pentru a stimula vânzările. Managerul de vânzări reprezintă punctul de contact între instituție și potențialii sau clienții noștri, respectând o serie de responsabilități, inclusiv identificarea și educarea clienților potențiali, sprijinind în același timp clienții existenți cu informații și asistență legate de produse și servicii.
Responsabilități:
- Promovarea produselorși a imaginii companiei în conformitate cu politica și strategia de marketing.
- Analiza potențialului pieței, gestionarea bazei de clienți existentă si studierea potențialilor clienți în scopul atragerii spre colaborare.
- Gestionarea rapoartelor despre nevoile, problemele, interesele, activitățile competitive ale clienților și potențialul pentru noi produse și servicii.
- Vânzarea de produse și servicii folosind argumente solide către clienții potențiali.
- Menținerea unor relații de afaceri pozitive pentru a asigura vânzările viitoare.
- Gestionarea problemelor și reclamațiilor clienților pentru a maximiza satisfacția.
- Recepționarea și procesarea comenzilor.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare într-un domeniu relevant.
- Experiență de minimum 3ani în vânzări medicale, relații cu clienții în cadrul unei organizații publice sau private.
- Cunoașterea pachetului MS Office.
- Cunoașterea limbilor română, rusă si engleză la nivel avansat.
- Deținerea permisului de conducere Categoria B.
- Gândire analitică și abilități de soluționare a problemelor.
- Excelente abilități de negociere și management a relațiilor cu clienții.
- Cunoașterea și înțelegerea procesului de vânzări.
Candidatul ideal trebuie să demonstreze abilitatea de multitasking într-un mediu rapid, să lucreze bine cu oameni dintr-o varietate de medii și culturi diferite, să construiască relații strategice cu clienții și colegii de muncă, să lucreze ca parte a unei echipe, să ia măsuri active pentru a rezolva problemele și să aibă o pasiune pentru activitatea medicală.
Despre noi:
Compania GBG - MLD este furnizorul lider de echipamente medicale, sisteme de diagnostic, reactivi, consumabile și suport tehnic pentru spitalele, centrele de diagnostic și laboratoare de cercetare din Republica Moldova de peste 25 de ani. Principalul obiectiv al companiei noastre este de a oferi clienților noștri cele mai bune soluții pentru activitatea lor.
Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul la adresa electronică administration@gbg.md. Scrisoarea de recomandare va constitui un avantaj.
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Termen extins - selectarea unui expert/consultant în prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- AO Moștenitorii angajează Mediatori Comunitari pentru raioanele Glodeni, Florești, Rîșcani, Drochia sau Sîngerei
- Consultancy services to update the normative-methodological framework for conducting energy audits in the building, transport, and industry sectors
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








