Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Agenția de Investiții anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de Specialist principal al Direcției Promovarea Exporturilor
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Scopul funcţiei publice vacante, conform fişei postului
Contribuirea la realizarea misiunii și a obiectivelor strategice ale Agenției de Investiții prin implementarea politicilor statului în domeniile de promovare a exporturilor.
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:
- Identificarea piețelor de export și facilitarea accesului produselor autohtone din sectoarele cu potențial înalt de export pe piețe respective.
- Identificarea târgurilor, expozițiilor internaționale și coordonarea procesului de participare la ele.
- Identificarea și asigurarea participării companiilor străine în cadrul evenimentelor de promovare a exportului din Republica Moldova în vederea stabilirii parteneriatelor cu companiile autohtone.
- Participarea la implementarea strategiilor și programelor naţionale de promovare a exportului.
- Identificarea impedimentelor în activităţile de export şi formularea recomandărilor de soluţionare a acestora.
- Efectuarea analizelor pieţelor externe, prelucrarea datelor statistice şi furnizarea informaţiilor analitice privind oportunităţile de export către agenţii economici interesaţi.
- Promovarea oportunităţilor de export, inclusiv în relaţia cu instituţiile şi asociaţiile internaţionale în domeniul promovării exportului.
- Colaborarea cu misiunile diplomatice ale Republicii Moldova şi cu cele străine acreditate în Republica Moldova, precum şi furnizarea informaţiilor necesare acestora în domeniul promovării exportului.
- Asistență în implementarea inițiativelor de promovare ale exportului prin diverse instrumente : webinare, sesiuni de prezentare, expoziții, forumuri, B2B, misiuni bilaterale.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs
- Experiență Profesională: constitue un avantaj
- Studii obligatorii: Superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile de activitate ale Direcției Promovarea Exporturilor a Agenției de Investiții: economie, marketing, etc.
- Studii preferabile (adițional la cele obligatorii): Studii de master în domeniul specializării de la ciclu de licență, sau master în administrație publică, sau master în management.
Notă: * Se acceptă persoane cu studii similare în domeniu, absolvite conform Nomenclatorului domeniilor de formare profesională și al specialităților în învățământ superior (în vigoare din 28.06.2017)
- Cunoștințe:
- Legislația națională
- Administrare publică și management public
- Afaceri și politici publice
- Cunoştinţe de operare de calculator: Microsoft Office, Internet
- Cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională (la nivelul B2) constituie un avantaj
- Competențe și Abilități (conform Matricei interne de Competențe)/ Comportamente:
- Abilitatea de a însuși/adapta rapid
- Flexibilitate, concentrare asupra mai multor sarcini concomitent
- Orientare spre client (intern/extern)
- Orientare spre rezultat (perseverență)
- Relaționare interpersonală
- Abilitatea de a soluționa probleme
- Agilitate în administrare
- Agilitate strategică
- Comunicare și prezentare
- Atitudini:
- Inițiativă
- Imparţialitate
- Integritate profesională
- Evitarea conflictelor de interese
- Conduită morală şi profesională desăvârşită
- Diplomaţie, creativitate, disciplină
- Rezistenţă la efort şi stres
Documente ce urmează a fi prezentate
- Curriculum Vitae
- Copia buletinului de identitate
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs. - Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Cazier judiciar sau Declarație pe propria răspundere
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. - Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă sau certificat privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 semnate de conducătorii autorității/instituției sau de șeful subdiviziunii resurse umane, adeverite prin ștampilă, în care trebuie să se facă în mod obligatoriu referință la documentul (ordin, dispoziție) care confirmă vechimea în muncă - Documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar
- Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici)
Dacă cererea de participare este depusă prin intermediul platformei cariere.gov.md, atunci Formularul de participare va fi generat și completat automat în baza datelor din cererea electronică.
Modalitatea de depunere a documentelor
- Personal
Mai multe detalii aferente concursului vedeti pe Specialist principal | Cariere.gov.md
Persoana de contact: Victoria HÂRBU, (+373 22) 232 703 / (+373 69) 391 611
- Servicii de consultanță pentru livrarea unui atelier de promovarea bunăstării și prevenirea arderii profesionale
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare al/a Direcției cercetări economice
- Prezentator / prezentatoare știri TV (weekend)
- Data Analyst/eSocial Platform, Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation - UNDP Moldova
- BNM angajează expert/ă consultant/ă al/a Direcţiei reglementare şi licenţiere
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









