Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Concurs de angajare - Secretară
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Investitorilor din România în Republica Moldova angajează pe perioadă nederminată Secretară cu următoarele responsabilități:
Participă la elaborarea și implementarea planului de activități al Asociației;
Duce evidența corespondenței, registrelor și proiectelor în cadrul Asociației;
Gestionează agenda Președintelui Executiv;
Participă la elaborarea documentelor, scrisorilor și asigură evidența acestora în cadrul asociației;
Asigură și facilitează comunicarea și schimbul de bune practici între membrii Asociației și parteneri;
Participă la pregătirea și buna organizare a diverselor evenimente în cadrul Asociației;
Calificări și experiența necesară:
Studii superioare preferabil în domeniul Economie, Drept, Finanțe, Relații Economice Internaționale, Management, Administrare Publică;
Posedarea limbii române la un nivel avansat (scris/vorbit);
Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
Abilităţi de lucru la calculator (Microsoft, Outlook, Zoom, etc.);
Adaptarea la situații noi, rezistență la complexitatea muncii;
Utilizarea rațională și eficientă a timpului de muncă, în funcție de priorități;
Disciplină, responsabilitate, cooperare, credibilitate, integritate, imparțialitate;
Abilităţi de comunicare şi prezentare în public;
Spirit dezvoltat de inițiativă şi dedicație.
Abilități ce vor constitui un avantaj:
- Cunoşterea limbilor străine (rusă și engleză) la nivel mediu/avansat;
- Utilizarea programelor de editare grafică;
- Experienţa de muncă la un post similar.
Programul de muncă este de la orele 9.00 până la 18.00.
Salariul se negociază individual cu candidatul și depinde de aptitudini, experiența anterioară și de posibilitatea de implicare.
Dacă ești o persoană orientată spre rezultat, dispui de abilități multitasking, interactivitate și responsabilitate, te rugam să ne expediezi CV-ul pe adresa electronică a asociației office@air-rm.md cu mențiunea „asistent-executiv”.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
- AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
- Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








