Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Oportunități de angajare în cadrul I.P. „Oficiul de Gestionare a Programelor de Asistență Externă”
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
I.P. „Oficiul de Gestionare a Programelor de Asistență Externă” caută un candidat pentru ocuparea poziției de consultant principal, pentru durată determinată, în cadrul Direcției Programe transfrontaliere și transnaționale.
Descrierea jobului:
Coordonarea eficientă a activităților prevăzute în Contractul de Asistență Tehnică a Programului Transnațional Dunărea 2014-2020 (PTD), în vederea atingerii obiectivelor stabilite de către Program.
Sarcini și responsabilități:
- Informarea potențialilor solicitanți cu privire la Program, prin informații pe scară largă, asigurând transparența și accesul egal a acestora;
- Oferirea suportului pentru potențialii solicitanți prin intermediul evenimentelor generale (zile de informare a programului), precum și seminare specifice grupului țintă la nivel național;
- Sprijinirea Secretariatului Comun (SC) a PTD în organizarea evenimentelor transnaționale pentru aplicanți;
- Asistarea și îndrumarea aplicanților în timpul dezvoltării ideii de proiect;
- Sprijinirea partenerilor de proiect prin training-uri și seminare naționale;
- Sprijinirea SC în organizarea training-urilor și seminarelor transnaționale pentru beneficiarii de proiect ai Programului;
- Oferirea suportului individual beneficiarilor cu privire la problemele legate de implementarea proiectelor din cadrul Programului;
- Informarea părților relevante interesate cu privire la rezultatele Programului, asigurând astfel transparența Programului;
- Colectarea datelor și analiza rezultatelor proiectelor transnaționale în vederea valorificării Programului;
- Oferirea suportului pentru identificarea de sinergii cu alte Programe;
- Participarea la planificarea și implementarea planurilor de comunicare anuale ale Programului;
- Coordonarea și asigurarea implementării activităților de comunicare în cadrul Programului;
- Participarea la elaborarea materialelor de comunicare ale PTD, coordonarea procesulului de editare și producere a acestora;
- Asigurarea suportului în organizarea evenimentelor publice planificate în cadrul proiectelor PTD;
- Contribuirea la elaborarea rapoartelor în cadrul Programului.
Experiență și cunoștințe:
- Studii superioare în relații internaționale, economie, comunicare sau alte domenii relevante;
- Experiență practică de lucru în proiectele Uniunii Europene;
- Capacitatea de a comunica accesibil, în scris și oral, pentru diferite grupuri țintă și de a interpreta informații pentru acestea;
- Abilitatea de a colecta informații, date relevante de la mai mulți actori implicați, de a elabora mesaje coerente în baza acestora, de a analiza/sintetiza informațiile/datele;
- Nivel avansat de comunicare scrisă şi verbală în română, rusă și engleză;
- Cunoștințe avansate de Microsoft Office, email, social media şi alte programe IT specifice activităţii;
Vor constitui un avantaj:
- Experiența în Programele de Cooperare Transfrontaliere sau Transționale;
- Cunoștințele de design grafic;
- Operarea cu instrumente de dezvoltare a materialelor de PR (infografice, spoturi video, pagini web, newsletter etc.).
Abilități personale:
- Abilități de planificare și organizare;
- Inițiativă, seriozitate, perseverență, orientare spre obiective și deadline-uri;
- Abilitatea de a se adapta rapid la diferite situații, probleme și sarcini în schimbare;
- Promovarea spiritului de inițiativă, dialogului, cooperării, diversității;
- Creativitate și inovație.
Beneficii oferite:
- Pachet salarial atractiv;
- Oportunități de dezvoltare personală și profesională;
- Echipă diversă, motivată și dedicată.
Dosarul de aplicare va cuprinde următoarele documente:
- Curriculum Vitae;
- 2 recomandări.
Persoanele interesate sunt rugate să trimită dosarul pană la data de 01 iunie 2021, ora 12:00, la adresa de email ogpae@ogpae.gov.md, menționând la subiect: Consultantul principal DPTT.
Vor fi contactaţi doar candidaţii selectaţi pentru interviu.
*Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de I.P OGP AE exclusiv în scopul și procesul angajării. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor.
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Asistent în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Proimagine angajează Social Media Manager(ă)
- AO FFUPLM selectează un/o formator/formatoare care va presta serviciul de instruire inițială a personalului serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








