Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Asociația Investitorilor din România angajează office manager
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Investitorilor din România în Republica Moldova angajează pe perioadă nederminată OFFICE MANAGER cu următoarele responsabilități:
- Participă la elaborarea și implementarea planului de activități al Asociației;
- Prezintă propuneri de dezvoltare a Asociației;
- Dezvoltă și implementează diverse proiecte în cadrul Asociației în dependență de necesitățile companiilor membre;
- Duce evidența corespondenței, registrelor și proiectelor în cadrul Asociației;
- Gestionează poșta electronică și agenda Președintelui Executiv;
- Participă la elaborarea documentelor, scrisorilor și asigură evidența acestora în cadrul asociației;
- Asigură și facilitează comunicarea și schimbul de bune practici între membrii Asociației și parteneri;
- Menține oficiul în stare funcțională;
- Participă la pregătirea și buna organizare a diverselor evenimente în cadrul Asociației;
- Execută la solicitarea conducerii Asociației alte sarcini și activități, neindicate mai sus.
Calificări și experiența necesară:
- Studii superioare preferabil în domeniul Economie, Drept, Finanțe, Relații Economice Internaționale, Management, Administrare Publică;
- Posedarea limbii române la un nivel avansat (scris/vorbit);
- Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
- Abilităţi de lucru la calculator (Microsoft, Outlook, Zoom, etc.);
- Adaptarea la situații noi, rezistență la complexitatea muncii;
- Utilizarea rațională și eficientă a timpului de muncă, în funcție de priorități;
- Disciplină, responsabilitate, cooperare, credibilitate, integritate, imparțialitate;
- Abilităţi de comunicare şi prezentare în public;
- Spirit dezvoltat de inițiativă şi dedicație;
Abilități ce vor constitui un avantaj:
- Cunoşterea limbilor străine (rusă și engleză) la nivel mediu/avansat ;
- Utilizarea programelor de editare grafică și video;
- Experienţa de muncă la un post similar.
Programul de muncă este de la orele 9.00 până la 18.00.
Salariul se negociază individual cu candidatul și depinde de aptitudini, experiența anterioară și de posibilitatea de implicare.
Dacă ești o persoană orientată spre rezultat, dispui de abilități multitasking, interactivitate și responsabilitate, te rugam să ne expediezi CV-ul pe adresa electronică a asociației office@air-rm.md până în data de 25.03.2021.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
- Comunicator/Comunicatoare
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă de afaceri în domeniul tehnologiei informației
- Public Institution “Environmental Projects National Implementation Office”, BTR2/NC6 Project Implementation Unit Vacancy Announcement
- BNM angajează Inginer/ă principal/ă al/a Direcţiei aplicaţii business
- Licitație deschisă pentru contractarea serviciilor de consultanță
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





