Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Asociația „FĂCLIA” angajează coordonator/coordonatoare outreach în raionul Cahul
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
CONTEXT
Asociația Obștească pentru Copii și Tineret „FĂCLIA” este o organizație necomercială creată în 2003 pentru a contribui la îmbunătățirea situației socio-economice a tinerilor și femeilor prin abilitarea acestora și a societății civile. Organizația are experiență în promovarea drepturilor economice, sociale și culturale ale fetelor și băieților, în special prin dezvoltarea competențelor profesionale și antreprenoriale.
Prin activitățile sale Asociația „FĂCLIA” urmărește mobilizarea și facilitarea participării sociale incluzive a tinerelor femei și bărbați; dezvoltarea competențelor personale, profesionale și antreprenoriale ale tinerelor femei și bărbați; mobilizarea actorilor sociali și economici și a organizațiilor societății civile pentru implicare în asigurarea drepturilor și garanțiilor socio-economice pentru tineri și rezolvarea problemelor actuale pe care le au aceștia.
Asociația „FĂCLIA” implementează, în perioada noiembrie 2020 – septembrie 2022, proiectul „Abilitarea femeilor pentru Muncă Decentă și Viață Decentă”, realizat în baza Acordului de Colaborare cu UN Women (Entitatea Națiunilor Unite pentru Egalitate de Gen și Abilitarea Femeilor), în cadrul Proiectului EVA „Promovarea egalității de gen în raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană și implementat de UN Women în parteneriat cu UNICEF Moldova.
Asociația „FĂCLIA” va abilita economic 80 de femei supraviețuitoare ale violenței, prin dezvoltarea unui Model de incluziune socio-economică. Astfel, inițiativa va conecta femeile care au suferit în urma violenței în familie și părțile responsabile de angajare.
Echipa proiectului va identifica responsabilii direcți de angajarea femeilor, dar și pe cei potențiali agenți economici care vor sprijini abilitarea economică a femeilor, printre care: agențiile de ocupare a forței de muncă, întreprinderile locale. Femeile (18-40 ani) - supraviețuitoare ale violenței - și furnizorii de servicii vor fi reuniți într-o rețea, ulterior vor fi instruiți în domeniul prevenirii și combaterii violenței în familie (EVAW), agenții economici precum și agențiile de ocupare a forței de muncă vor fi sensibilizați în vederea extinderii serviciilor prestate pentru o mai bună integrare a femeilor prin Angajare, Autoangajare și Antreprenoriat.
Modelul de incluziune socio-economică a femeilor victime ale violenței domestice, va urmări să realizeze următoarele activități:
- activități de informare pentru identificarea beneficiarilor;
- oferirea serviciilor de consiliere psiho-socială pentru 80 de femei;
- identificarea mentorilor locali/liderilor locali;
- organizarea Cluburilor de Femei - spații prietenoase pentru conectarea victimelor violenței cu femei lideri din diferite domenii și cu alte femei care au depășit violența;
- suport pentru formare profesională și dezvoltarea abilităților, inclusiv antreprenoriat, formare/calificare în funcție de necesități;
- consiliere în carieră și sprijin în identificarea și accesarea oportunităților de muncă;
- activități de sensibilizare cu privire la violența domestică și de gen, egalitatea de gen, drepturile femeilor, va completa eforturile de abilitare economică din comunitățile țintă.
OBIECTIVUL CONCURSULUI
Obiectivul general al concursului constă în selectarea unui Coordonator\Coordonatoare outreach care va activa în 6 localități din raionul Cahul: Andrușul de Jos, Larga Nouă, Slobozia Mare, Văleni, Zârnești, municipiul Cahul, în perioada martie 2021 - iunie 2022, cu norma de implicare 100% din durata normală a timpului de muncă.
RESPONSABILITĂȚILE COORDONATORULUI/COORDONATOAREI OUTREACH
- Să identifice organizații locale, grupuri de inițiativă a femei din raionul Cahul care sunt disponibile să se implice în activitățile proiectului;
- Să faciliteze comunicarea și implicarea reprezentanților administrației publice locale din cele 6 localități țintă ale raionului Cahul în diferite activități ale proiectului;
- Să coordoneze activitatea Grupului Local de Experți în raionul Cahul;
- Să coordoneze activitatea Cluburilor de femei în raionul Cahul, inclusiv să încurajeze femeile din raionul Cahul să devină membre ale clubului;
- Să identifice potențiale beneficiare ale proiectului, să le informeze și ghideze în accesarea serviciilor necesare (evaluarea și consilierea inițială a beneficiarilor proiectului; perfectarea dosarelor beneficiarilor; evidența intervențiilor și elaborarea raportului lunar; menținerea contactului cu beneficiarele proiectului);
- Să coordoneze activitățile de informare și sensibilizare organizate la nivel local;
- Să ofere asistență experților naționali în organizarea activităților proiectului pe teritoriul raionului Cahul;
- Să colecteze și analizeze informații utile pentru procesul de implementare a proiectului în raionul Cahul;
- Să participe la toate activitățile relevante, planificate în cadrul proiectului (organizate în format online sau cu prezență fizică, în dependență de situația epidemiologică;
- să realizeze alte sarcini delegate de echipa de implementare a proiectului, relevante funcției anunțate pentru acest concurs.
COMPETENȚE NECESARE
- Conștientizare și sensibilitate cu privire la problema violenței împotriva femeilor;
- Experiență în oferirea de servicii individuale și de grup pentru categorii vulnerabile;
- Organizare, responsabilitate și autodisciplină;
- Abilități de comunicare eficientă și cooperare incluzivă, cu implicarea părților interesate;
- Abilități de formulare, implementare, monitorizare și evaluare a activităților planificate în cadrul proiectului;
- Abilități de colectare, acumulare și sinteză a datelor și indicatorilor de performanță;
- Abilități analitice și descriere de rapoarte pe activități coordonate analitice pentru a informa managementul de conducere și a lua deciziile în mod strategic;
- Cunoașterea Managementului Bazat pe Rezultate.
- Abilități de lucru independent și în echipă, într-un mediu dinamic și în termeni restrânși de timp;
- Adaptabilitate și reziliența sporită la condiții de stres și lucru cu persoanele aflate în dificultate și trecute prin experiențe traumatice;
- Responsabilitate și punctualitate;
- Integritate, discreție, etică profesională.
CERINȚE SPECIFICE FAȚĂ DE APLICANȚI
- Studii în domeniul juridic, social, psihologic, educațional, APL, etc.;
- Experiență de muncă de cel puțin 2 ani, preferabil în domeniile indicate mai sus, este un avantaj;
- Experiența de comunicare și interacțiune cu diverși actori sociali (autorități publice locale și centrale, ONG-uri, instituții de învățământ, mass-media locală etc.) va constitui un avantaj;
- Experiență în prestarea serviciilor de instruire si mentorat;
- Domiciliu/viză de reședință în unitatea administrativ teritorială, pentru care a aplicat;
- Cunoașterea avansată a limbilor română şi rusă, iar cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
- Utilizarea calculatorului (MS Office – Word, Excel, Internet, e-mail, rețele sociale – Facebook, Facebook Messenger, Viber, WhatsApp, Zoom etc.) la nivel intermediar, este o abilitate obligatorie;
- Disponibilitate de deplasare frecventă în localitățile țintă din raionul Cahul: Andrușul de Jos, Larga Nouă, Slobozia Mare, Văleni, Zârnești, municipiul Cahul;
- Deținerea permisului de conducere categoria B va constitui un avantaj.
CONȚINUTUL DOSARULUI APLICANTULUI
- CV-ul aplicantului.
- Scrisoare de intenție.
Dosarul va fi prezentat până la data de 11 martie 2021, ora 17:00, prin e-mail la adresa faclia.ungheni@gmail.com
PERSOANĂ DE CONTACT
Angela Ciocîrlan, Manager de proiect
Telefon: 069724815
e-mail: faclia.ungheni@gmail.com
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
- Reporter(ă) Site
- Media Show Grup angajează Director de Marketing în domeniul organizării de evenimente
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









