Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Centrul pentru Copilărie, Adolescență și Familie anunţă concurs pentru selectarea unui asistent medical
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
1.Scopul general al funcţiei:
Asistenta medicală se află în subordinea managerului şi administratorului Centrului şi este responsabil de organizarea asistenţei medicale primare în Centru, participă la instruirea igienică în condiţiile stabilite de Ministerul Sănătăţii şi va include părţile relevante ale prezentelor reguli sanitare.
- Responsabilităţile:
- Supervizează activitatea serviciului medical în Centru;
- Monitorizează starea de sănătate a copiilor;
- Ii însoţeşte la medic după necesitate;
- Examinează întreţinerea curăţeniei în dormitoare şi spaţiile Centrului;
- Participă la realizarea meniului zilnic;
- Verifică condiţiile de păstrare a produselor alimentare;
- Completează şi actualizează permanent medicamentele necesare;
- Completează registrul de sănătate a personalului CCAF;
- Supraveghează administrarea tratamentelor beneficiarilor;
- Informează pacienţii despre modul de utilizare a medicamentelor şi despre potenţialele lor riscuri sau efecte adverse;
- Identifică nevoilor pacienţilor şi formulează recomandări competente;
- Respectă regulile de ordin intern ale unităţii, regulile igienei personale şi referitoare la locul de muncă; regulile privind protecţia muncii;
- Cunoaşte cerinţele documentelor tehnice în vigoare privind asistenţa medicală primară şi alimentaţia publică;
- Respectă etica profesională în procesul servirii beneficiarilor;
Cerinţe pentru participare la concurs:
Studii: superioare/medii speciale în domeniul medicinii
Experienţa profesională: preferabil 3 ani în sistemul de sănătate.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- Cunoaşterea modului de funcţionare a autorităţii publice;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Navigare Internet;
- Cunoaşterea limbii de stat la nivel avansat citit /scris /vorbit.
Abilităţi: de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, instruire, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă, monitorizare.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Modalitatea de depunere a CV:
Prin email sau personal. Date de contact: mun. Chişinău, str. Grenoble, nr. 163/5, telefon: 079707507, CV-ul va fi expediat pe adresa electronică adolescentasifamilie@gmail.com
- Servicii de consultanță privind mecanisme de combatere a violenței față de persoane cu dizabilități
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
- OEAPM - RoEI - National Consultant for provision of consulting services on development of the national methodology for seismic and disaster risk maps of residential and public buildings
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
- BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









