Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Project Assistant pentru un proiect finanțat de UE
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Ești o persoană pozitivă, bine organizată si flexibila, atentă la detalii, stăpânești foarte bine limba engleză și ai bune abilități de comunicare verbală și în scris? Dacă da, aplică la rolul de Project Assistant într-un proiect finantat de Uniunea Europeană care își extinde activitatea.
Responsabilitățile generale ale rolului includ participarea la organizarea, documentarea și raportarea activităților proiectului. Responsabilitățile specifice includ sprijin pentru managementul proiectului în organizarea și urmărirea calendarului de activități, redactarea și arhivarea corespondenței profesionale, participarea la pregătirea de rapoarte asupra activităților proiectului, actualizarea bazelor de date. Detalii vedeți în descrirea de mai jos.
Persoanele interesate sunt rugate să-și trimită CV-ul la adresa de e-mail: florin@commwithus.eu până pe data de 20 noiembrie, 2020.
TERMS OF REFERENCE: PROJECT ASSISTANT (Full time)
|
Rationale |
The Project Assistant is responsible for office organization and project administration, and assists the Team Leader, other key and non-key experts and the Finance & Reporting manager in conducting, documenting, and reporting all project activities. In addition, maintains and updates databases and participates in organizing events. |
|
|
Position |
Project Officer |
|
|
Key tasks |
· Provides support to the Team Leader and other members of the project management in organizing the day-to-day operation of the project: Ø Organizes and updates the daily agenda & calendar of events Ø Organizes regular and ad-hoc team meetings Ø Drafts, distributes, and archives meeting notes Ø Ensures follow-up with team members, keeps track of deadlines Ø Drafts and archives correspondence and reports Ø Files and maintains project documentation · Provides support to the Team Leader, Finance & Reporting Manager, and other members of the project team in the documentation, monitoring and evaluation of project activities and results: Ø Maintains and updates the tables of outputs and indicators Ø Prepares regular (monthly, quarterly, and annual) reports Ø Prepares ad-hoc reports · Assists the Team Leader in revising time sheets for experts · Organizes folders and supervises the proper archiving of files by all members of the team · Manages the daily office operations in accordance with the Contractor’s Office guidelines; purchases office supplies, participates in procurement of equipment and consumables · Provides support to the Project Manager and Team Leader in preparing requests for approval of experts, of various projects activities and events; prepares any other documentation related to such requests and approvals · Organizes official meetings and field trips for short-term international experts · Prepares visits for experts - facilitates accommodation, hotel reservations, purchases flight tickets, drafts documents for visas, meets guests at the airport etc. · Provides support to the project team in the organization and reporting of events · Maintains and updates data bases of contacts (other EU-funded projects, local partners and counterparts, suppliers, beneficiaries etc.) · Is the main responsible of the project for updating a database with ongoing EU-funded projects in Moldova: Ø Facilitates the registration of the new projects in the database Ø Ensures regular uploads of communication materials by other projects Ø Organizes training on registration and uploading for other projects · Helps in ensuring proper functioning and maintenance of the project’s equipment · Undertakes other duties consistent with this role that may be assigned by Team Leader |
|
|
Reporting |
To the Team Leader |
|
|
Deliverables |
Reports; Contacts data bases; Tables of outputs and indicators; Meeting notes |
|
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
- Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” объявляет набор на должность Специалиста по защите прав ребёнка
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- Consultancy services to update the normative-methodological framework for conducting energy audits in the building, transport, and industry sectors
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








