Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Î.S. „Poșta Moldovei” angajează şef Secţia Vânzări
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
ATRIBUȚII DE FUNCȚIE
- Elaborează şi propune spre aprobarea conducerii întreprinderii planul de vânzări însoţit de o politică dinamică de creştere continuă a volumului de vânzări;
- Stabileşte obiective clare pentru orientarea şi organizarea activităţii de vânzări în întreprindere;
- Coordonează, îndrumă şi verifică modul de organizare şi desfăşurare a activităţii subalternilor;
- Identifică modalităţi de atragere şi fidelizare clienţi şi dezvoltă relaţii cu noii clienţi in vederea ofertării, negocierii şi finalizării contractelor;
- Analizează lunar activitatea de vânzări, întocmeşte rapoarte şi propune soluţii privind îmbunătaţirea activităţii de vânzări pentru întreprindere.
CERINȚE FAȚĂ DE CANDIDAȚI
- studii superioare;
- cunoaşterea pieţei de servicii;
- cunoaşterea limbilor română, rusă, engleză;
- cunoaşterea calculatorului la nivel avansat, în special a instrumentelor MS Office;
- abilităţi în Vânzări şi Management Strategic;
- abilităţi de a lucra în echipă, comunicabilitate, flexibilitate.
- posedarea calităţilor de lider;
- posedarea abilităţilor analitice şi capacităţilor de previziune a situaţiei;
- posedarea abilităţilor de comunicare, negociere şi convingere.
CE OFERIM
- oportunitatea de a lucra şi de a te dezvolta profesional;
- oportunitatea de a face parte dintr-o echipă ambiţioasă şi dinamică;
- oportunitatea de a te realiza într-un domeniu în permanentă schimbare şi provocare;
- pachet social.
Dacă sunteţi interesaţi de poziţie şi corespundeţi cerinţelor, Vă încurajăm să expediaţi CV-ul la adresa electronică marketing@posta.md, indicând funcţia pentru care candidaţi.
Doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru a fi invitaţi la interviu.
Vă mulţumim pentru interesul Dvs în urmărirea unei cariere în cadrul echipei noastre.
Telefon: 022 278-222
E-mail: marketing@posta.md
- Qu25/03045:GTF/Consultant for Energy Audit Program Support and Quality Assurance
- Servicii de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Baimaclia
- IDLO Moldova Seeks Programme Coordinator
- Caritas Moldova is hiring an Advocacy Officer
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează: Expert în domeniul mediului și social
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






