Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Fundația pentru Dezvoltare din Moldova angajează Coordonator/Coordonatoare de proiect
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Fundația pentru Dezvoltare din Republica Moldova cu suportul Fundaţiei pentru Copii „Pestalozzi” (Elveţia), implementează Proiectul: „Acordarea suportului social și educațional pentru copiii romi din treptele preșcolar și primar pentru integrarea cu succes în sistemul de învățământ”.
Proiectul se axează pe trei obiective majore: accesul copiilor romi la învățământ preșcolar, crearea unui mediu inclusiv pentru copii romi din treptele preșcolar și primar, fortificarea cunoștințelor și abilităților părinților romi de a susține copii pe parcursul procesului educațional și acordarea suportului APL și serviciilor subordonate pentru a oferi servicii sociale și educaționale mai bune pentru familiile de romi.
În acest context Fundația pentru Dezvoltare angajează Coordonator/Coordonatoare de proiect
Scopul Postului: coordonarea, implementarea și raportarea activităților planificate în cadrul proiectului.
Perioada de angajare: septembrie 2020 – august 2023.
ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI:
- Coordonarea și participarea în elaborarea diverselor documentele (evaluări, analize, studii) în cadrul proiectului și a documentelor de analiză a necesităților pentru diverși parteneri ai proiectului,
- Design și moderare de instruiri/ateliere conform activităților de proiect, mentorat pentru profesori și manageri după instruiri,
- Acordarea de suport și expertiză în elaborarea programelor de tip after school și monitorizarea activităților extra curriculare în școlile partenere,
- Coordonarea/supervizarea, implementarea și raportarea activităților către finanțator,
- Coordonarea elaborării materialelor de informare și instruire pentru activitățile proiectului,
- Identificarea și recomandarea experților, trainerilor, facilitatorilor etc., pentru activități de informare și instruire în cadrul proiectului,
- Supervizarea activităților de logistică pentru programele proiectului,
- Supervizarea procedurilor de procurări/achiziții aferente activităților proiectului,
- Menținerea unei comunicări eficiente cu APL, beneficiarii și partenerii proiectului,
- Participarea la ședințele interne şi evenimentele publice aferente proiectului,
- Deplasarea în regiuni în vederea planificării și organizării activităților proiectului,
- Colectarea de informații despre progresul activităților și coordonarea cu persoanele responsabile de monitorizare și evaluare,
- Respectarea egalității de şanse și gen, evitarea discriminării pe considerente de vârsta, religie, etnie pe tot parcursul activităților proiectului.
Studii: Studii superioare în următoarele domenii: pedagogie/educație, psihologie, științe sociale sau umanitare sau alte domenii relevante.
Experiență profesională:
- Minim 3 ani experiență de lucru în management ciclului de proiect și management bazat pe rezultate cu responsabilități similare,
- Experiență de lucru cu copii și instituțiile de învățământ de nivel preșcolar și primar,
- Cunoașterea politicilor și strategiilor educaționale din țară și a celor aferente minorităților,
- Fluent/ă in limbile romana si engleză,
- Abilități excelente de utilizare a computerului (MS Office (Word, Excel), Internet),
- Experiența de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale şi/sau organizațiilor donatoare naționale/internaționale va constitui un avantaj,
- Experiența de lucru cu comunitățile de romi va constitui un avantaj.
Abilități personale:
- Responsabil/ă, punctual/ă,
- Membru/ă al/a echipei orientat/ă spre rezultat și cu bune abilități analitice,
- Dorință de a învăța lucruri noi,
- Spirit de echipă și abilități interpersonale excelente.
Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:
CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante postului (max. 3 pagini)
Scrisoarea de motivare (max. 1 pagină A4, accentuați experiența relevantă pe care o dețineți și motivația de a fi angajat(-ă) în această poziție; Indicați în scrisoarea de motivare două persoane de referință (numele persoanei, organizația și datele de contact) de la foști/actuali angajatori, profesori care vă cunosc bine calitățile și competențele etc.
Dosarul de Aplicare poate fi completat în limba română sau engleză. Dosarul complet va fi expediat prin e-mail la adresa email: ludmila.ivanov@proeducatie.md, cu titlul: Coordonator/Coordonatoare de proiect.
Vor fi evaluate doar dosarele complete. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate.
Data limită pentru depunerea dosarelor candidaților: 7 septembrie 2020 , ora locală 18.00.
Persoana de contact: Ludmila Ivanov, GSM: 069844411, e-mail: ludmila.ivanov@proeducatie.md
- Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
- Gender-Centru seeks an individual consultant to provide training and capacity-building support for multidisciplinary teams working to combat violence against women and domestic violence
- Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
- INTERSOS is hiring Technical Manager - medical
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








