Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Asociația Promo-LEX angajează Asistenți contabili (2 persoane)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Nr. ref. 21 din 25.08.2020
Asociația Promo-LEX este o organizație neguvernamentală care are drept scop dezvoltarea democrației în Republica Moldova, inclusiv în regiunea transnistreană, prin promovarea şi apărarea drepturilor omului, monitorizarea proceselor democratice şi consolidarea societății civile. Promo-LEX își desfășoară activitatea în cadrul a două programe: Programul Drepturile Omului și Programul Monitorizare Procese Democratice.
Context: Asociația Promo-LEX implementează Programul “Democrație, Transparență și Responsabilitate”. Programul este susținut financiar de către Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare (USAID), Contract de Grant AID-117-A-16-00002. Proiectul dat prevede activități de monitorizare, sensibilizare a opiniei publice și advocacy în legătură cu probleme ce vizează procesele de guvernare și politice, promovarea cetățeniei active și sporirea responsabilității autorităților și a altor actorilor politici. În cadrul programului, Promo-LEX va desfășura de asemenea şi Misiunea de observare a alegerilor Prezidențiale din 1 noiembrie 2020.
Obiectivul concursului de angajare: Identificarea a 2 (doi) candidați/candidate pentru postul de Asistent Contabil în cadrul Asociației Promo-LEX.
Scopul postului: Asistentul Contabil va oferi asistență Departamentului Contabilitate în elaborarea și gestionarea documentelor contabile aferente activității Misiunii de observare a alegerilor Prezidențiale din 1 noiembrie 2020.
Relațiile ierarhice: Se subordonează Contabilului Șef și Managerului Financiar.
Atribuțiile și Responsabilitățile Asistentului Contabil:
- Asistă Departamentul Contabilitate al Asociației Promo-LEX în gestionarea activităților contabile prevăzute în cadrul misiunii de observare a alegerilor;
- Realizează sarcini contabile și de logistică în cadrul training-urilor organizate pentru observatorii pe termen lung (OTL) și observatorii pe termen scurt (OTS), precum și sarcini administrative (menținerea în ordine a documentelor contabile interne, crearea și menținerea diverselor baze de date, etc.), arhivarea corectă a documentelor contabile;
- Alte responsabilități relevante la indicația Contabilului Șef sau a Managerului Financiar.
Cerințe de ocupare a postului:
- Studii: studii superioare (prioritar în domeniul științelor economice, specialitatea contabilitate);
- Experiență de muncă: experiența de muncă în domeniul contabilității va constitui un avantaj; experiența de lucru cu softul Contabil 1C versiunea 7.7 și/sau 8.2 - cerință obligatorie;
- Competențe, abilități și alte cerințe specifice: cunoașterea la nivel avansat a limbilor Română şi Rusă; abilități excelente de utilizare a Microsoft Office (Word, Excel), abilități excelente de utilizare a Internetului.
Alte cerințe și/sau condiții obligatorii pentru pozițiile menționate mai sus:
- NON-PARTIZANAT POLITIC (candidații nu pot fi membri/activiști ai vre-unor partide politice/mișcări social-politice);
- Disponibilitate de lucru peste program;
- Abilități excelente de interacțiune şi comunicare;
- Rezistentă la stres;
- Responsabilitate și punctualitate;
- Abilități de a lucra independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși de timp;
- Integritate și discreție profesională.
Locul de muncă: Chișinău (sediul Asociației Promo-LEX);
Perioada de angajare: persoanele selectate vor fi angajate în perioada 16 septembrie 2020 – 15 noiembrie 2020 (2 luni) cu posibilitatea prelungirii perioadei contractuale cu încă o lună.
Asociația Promo-LEX oferă:
- lucru interesant în cadrul unei echipe de profesioniști;
- salariu competitiv (salariul va fi negociat în mod individual în dependență de calificarea candidatului);
- posibilitate de creștere profesională.
Procedura de aplicare: persoanele interesate trebuie să prezinte Dosarul de Angajare care trebuie să conțină:
- CV-ul actualizat;
- O scrisoare de motivare în care se va descrie expertiza și experiența relevantă (dacă aveți experiență anterioară de colaborare cu Promo-LEX vă rugăm să indicați detalii), precum și motivația persoanei de a ocupa postul de Asistent Contabil. În scrisoarea de motivare se va mai indica următoarea informație:
- două persoane de referință - se va indica numele persoanei, organizația/instituția și datele de contact (foști/actuali angajatori, mentori sau profesori care pot oferi recomandări în susținerea candidatului);
- propunerea financiară (salariul minim solicitat - se va indica suma netă, după reținerea impozitelor angajatorului și angajatului).
Dosarul de Angajare poate fi completat în limba Română, Rusă sau Engleză şi trebuie expediat prin e-mail la adresa angajare@promolex.md cu mențiunea „Asistent Contabil”.
Data limita pentru depunerea dosarelor de angajare: 9 septembrie 2020, ora locală 18.00.
Vor fi evaluate doar dosarele complete și depuse în termen!
Persoana de contact: Nicolae Panfil, Coordonator Programul Monitorizarea Proceselor Democratice, tel: 079381842, e-mail: nicolae.panfil@promolex.md.
Evaluarea dosarelor se va realiza în 2 etape: (1) la prima etapă, dosarele vor fi analizate sub aspectul corespunderii candidaților cu cerințele stipulate mai sus; (2) cea de-a doua etapă va consta în intervievarea candidaților pre-selectați.
Vor fi contactați doar candidații preselectați pentru interviu.
Asociaţia Promo-LEX încurajează aplicaţiile timpurii şi îşi rezervă dreptul de a desfăşura interviuri cu potenţialii candidaţi anterior expirării termenului anunţului de angajare. Rezultatele concursului de angajare vor fi comunicate candidaților preselectați după expirarea termenului de colectare și evaluare a dosarelor.
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








