Aveți grijă de sănătatea Dvs. și a celor dragi. Spălați-vă regulat și minuțios pe mâini, respectați eticheta tusei, păstrați distanța socială și stați acasă. #Covid19 #StaiAcasa

Comunitatea mea program vacancies -Consultant software IT

Distribuie prietenilor:


Titlul funcției: Consultant software IT (consultant local)

Proiect: Comunitatea Mea

Sarcina de lucru: Managementul flotei de transport public Ungheni

Locația: Chișinău, Moldova

Durata estimată a contractării: pînă la 20 de zile lucrătoare în total și se va desfășura în perioada aprilie-iunie 2020.

Termenul limită pentru aplicare: 27 martie 2020, ora 18:00

Descrierea proiectului:

Comunitatea Mea (CM) este un program de 5 ani finanțat de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și administrat de IREX. Scopul programului este de a îmbunătăți capacitatea autorităților publice locale (APL), și capacitatea acestora de a lucra incluziv cu cetățenii și societatea civilă, de a crește veniturile, de a îmbunătăți practicile de gestionare financiară, de a construi controale și echilibre mai puternice între administrațiile centrale și locale și facilitarea parteneriatelor publice-private și cooperarea intermunicipală.

Programul Comunitatea Mea are patru componente interdependente:

  1. Îmbunătățirea calității și accesului la serviciile municipale;
  2. Cetățeni implicați în mod semnificativ în guvernanța locală;
  3. Reformele politicii de descentralizare avansate; și
  4. Creșterea veniturilor deținute la nivel local și îmbunătățirea practicilor de gestionare financiară.

 Sumarul poziției:

Programul Comunitatea mea caută un consultant software IT în pregătirea caietului de sarcini pentru un furnizor de IT care să dezvolte software-ul pentru urmărirea și raportarea GPS a flotei de transport a serviciului de transport public din Ungheni și APL vecine. În realizarea misiunii, Consultantul va coopera cu CM și APL-uri țintă pentru a se asigura că software-ul elaborat satisface atât nevoile administratorului sistemului integrat de transport, cât și ale utilizatorilor/pasagerilor.

Sarcini și responsabilități:

  1. Efectuarea unei analize a echipamentelor, sistemelor și personalului IT disponibile pentru noul serviciu de organizare a transportului public din localitățile considerate;
  2. Efectuarea evaluării detaliate a nevoilor localitățile țintă pentru a prezenta caracteristicile și cerințele principale ale sistemului de urmărire GPS;
  3. Dezvoltarea caietul de sarcini pentru un furnizor de servicii IT să elaboreze software (sau să ajusteze software-ul deja existent) pentru urmărirea și raportarea GPS a flotei de transport public în Ungheni și APL vecine. Caietul de sarcini trebuie să includă informații despre tipul de platformă și / sau tehnologie care urmează să fie utilizate, o listă de module software, descrierea rolurilor utilizatorului, cerințele de securitate, diagrama și relațiile bazei de date, modelele de preț etc. în corespundere cu următoarele necesități preconizate:
    • Configurarea unui sistem de gestionare a mijloacelor de transport cu diferite niveluri de acces și notificări pentru administratori, șoferi și pasageri, inclusiv o versiune mobilă pentru iOS și Android;
    • Dotarea vehiculelor existente cu trackere GPS pentru a permite monitorizarea și urmărirea flotei în timp real, inclusiv locația, viteza și previziunile  timpului de sosire;
    • Dezvoltarea de semnalizare digitală, inclusiv opțiuni de semnalizare interioară, exterioară și în vehicul, legate de sistemul de gestionare a flotei GPS în timp real;
    • Asigurarea capacității de a adăuga funcții în viitor, cum ar fi analiza de afaceri, plata mobilă, numărarea pasagerilor etc;
    • Conturarea nevoilor și planurilor de operare și întreținere autorității de transport.
  1. Încorporarea comentariilor primate de la Programul Comunitatea mea și LPA în caietul de sarcini.

Livrabile:

Consultantul va colabora cu personalul de program pentru a furniza următoarele livrabile în conformitate cu următorul program:

Caiet de sarcini, versiunea preliminară pentru comentarii CM și LPA (15 zile)

Caiet de sarcini final pentru elaborarea softului (5 zile)

Coordonarea tehnică:Toate livrabile se vor face în limba română.

Consultantul va coordona cu managerul de proiect Tetra Tech și/sau persoana desemnată.

Abilități și experiență:

 Educație

  • Cerința minimă este diplomă de studii universitare în IT, prelucrarea datelor sau domeniul similar. Este preferată o diplomă de master relevantă.

Experiență și abilități

  • Competență de lucru cu baze de date;
  • Abilitatea de rezolvare a problemelor, mentalitate analitică;
  • Abilități puternice de comunicare și scriere, fluență în limba română și rusă, buna cunoaștere a limbii engleze constituie avantaj.

Depunerea dosarului de participare:

Dosarul de aplicare va include:

  • CV-ul care va demonstra experiența relevantă în domeniu
  • O scrisoare de intenție care să includă cerințele privind rata de consultanță

Dosarul completat va fi expediat pe adresa electronica hr-md@irex.org cu subiectul „Consultant software IT”

Termenul limită de depunere: 27 martie 2020, 18:00.

Selecția candidaților pentru interviu se va efectua continuu, conform aplicațiilor depuse.

* Vor fi contactați doar candidații selectați pentru interviu.


Distribuie prietenilor:


Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet