CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. OeAD GmbH/KulturKontakt Austria: Termeni de referință pentru selectarea unui consultant sau unui grup de consultanți pentru realizarea unui studiu inițial despre necesitățile de formare a echipei de management a instituțiilor de învățământ profesional teh
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
26/02/2020

OeAD GmbH/KulturKontakt Austria: Termeni de referință pentru selectarea unui consultant sau unui grup de consultanți pentru realizarea unui studiu inițial despre necesitățile de formare a echipei de management a instituțiilor de învățământ profesional teh

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Termeni de referință

 Un consultant sau un grup de consultanți pentru realizarea unui studiu inițial despre necesitățile de formare a echipei de management a instituțiilor de învățământ profesional tehnic și analizei aprofundate a ofertei curente de formare existentă pentru managementul instituțiilor de învățământ din Republica Moldova

Proiect: MFC – Management for Change: îmbunătățirea calitativă și efectivă a managementului școlar a instituțiilor ÎPT din Republica Moldova   

 Poziție: Consultant/grup de consultanți

 Volum de lucru preconizat:  până la 25 zile de consultanță

 Începând cu: 6 martie 2020

Informații de bază

Învățământul profesional tehnic este relevant pentru piața muncii prin îmbunătățirea perspectivei de angajare a tinerilor absolvenți și este o prioritate nu numai pentru Republica Moldova. În conformitate cu strategia de dezvoltare a învățământului profesional tehnic 2013-2020 și în parteneriat cu Ministerul Educației, Culturii și Cercetării al Republicii Moldova, proiectul MFC își propune să crească calitatea și atractivitatea ÎPT prin îmbunătățirea eficienței managementului instituțiilor ÎPT. Proiectul își propune să elaboreze o ofertă de formare de înaltă calitate pentru echipele de management ÎPT în domeniile leadership, managementul schimbărilor și asigurarea calității. Oferta de formare elaborată va fi adaptată la instituțiile de formare continuă din nordul, centrul și sudul Moldovei pentru a garanta accesul direct al echipelor de management din toate regiunile din țară.

OeAD GmbH (fosta KulturKontakt Austria) susține Ministerul Educației, Culturii și Cercetării timp de mai mulți ani în implementarea politicelor sale în domeniul ÎPT cu scopul de a sprijini reforme sistemice de îmbunătățire a sistemului educațional din Republica Moldova.  

Obiective

Obiectivul general al serviciilor de consultanță constă în desfășurarea unui studiu inițial cu privire la necesitățile de formare a echipelor de management din cadrul instituțiilor ÎPT din Republica Moldova în ceea ce privește noul cadru legal, precum și a unei analize aprofundate a ofertei existente de formare pentru managementul școlar în toate instituțiile de formare continuă existente în Republica Moldova.  

Necesități de formare ale echipelor de management:

Referitor la noul cadrul legal, care permite autogestiunea economico-financiară a instituțiilor ÎPT: provocările cu care se confruntă echipele de management și competențele de bază necesare în domeniile de leadership, management al schimbărilor și asigurare a calității.

Oferte educaționale existente:

Analiză aprofundată a ofertei educaționale pentru managementul școlar în toate instituțiile de formare continuă din Republica Moldova. În ce măsură corespunde Curricula cu competențele de bază necesare și acoperirea unor domenii precum leadership, managementul schimbărilor și asigurarea calității.

Rezultatele studiului vor

- servi ca bază pentru elaborarea modulelor de formare la subiectul leadership, managementul schimbărilor și asigurarea calității la centrele de formare continuă din regiunile de nord, centru și sud a Republicii Moldova, precum și ofertele de formare existente

- contribui la pilotarea ofertei de pregătire elaborată de până la 5 instituții ÎPT din fiecare regiune (nord, centru, sud)

Activități cheie și rezultate așteptate

#

ACTIVITATE

REZULTATE/ LIVRABILE

PERIOADA DE TIMP

EFORTUL ESTIMAT

1

Pregătirea metodologiei, care include

-     cele mai importante întrebări de cercetare

-     ghidul de chestionare și / sau intervievare a MECC cu privire la solicitările sale față de managementul școlar

-     chestionarul și/sau ghidul pentru interviuri pentru diferite grupuri de părți interesate (inclusiv echipele de management ÎPT, instituțiile de formare continuă, și alții la necesitate)

-      întrebările pentru discuțiile focus-grup, agenda, modul de înregistrare

-      eșantionul de instituții și alte părți interesate propuse pentru analiza ofertei de formare, inclusiv o justificare pentru selectarea acestora

- metodologia aprobată, inclusiv chestionarul, ghidul pentru interviu, întrebările/agenda pentru discuțiile focus grup, inclusiv feedback-ul primit de la OeAD și Minister

4 zile după semnarea contractului (SOA)

2 zile

2

Analiză aprofundată a ofertei de formare continuă pentru management-ul școlar, leadership și AC la toate 16 instituții de formare continuă din Republica Moldova

(https://mecc.gov.md/ro/content/centre-de-formare-continua)

-     Analiza conținutului curricular

-     Analiza metodologiei

-     Analiza frecvenței oferite și înscrierii

- analiză

10 zile după SOA

3 zile

3

Realizarea chestionarelor online (toate instituțiile ÎPT), interviurilor și discuțiilor focus-grup în coordonare strânsă cu OeAD și Ministerul Educației, Culturii și Cercetării, acoperind regiunea Chișinău și alte cel puțin 2 regiuni, la cel puțin:

-     4 școli ÎPT

-     2 colegii

- lista instituțiilor/persoanelor vizitate/intervievate

25 zile după SOA

12 zile

4

Analiza rezultatelor și elaborarea draft-ului studiului inițial, inclusiv:

-     Contextul și abordarea

-     Rezultate cheie pentru fiecare domeniu (leadership, managementul schimbărilor, asigurarea calității)

-     Concluzii și recomandări pentru fiacre domeniu

- draft-ul raportului

30 zile după SOA

4 zile

5

Elaborarea raportului final, cu feedback inclus

- raport final de până la 25 pagini (fără anexe), 2 pagini de cuprins și toate livrabilele de mai sus ca anexe separate

aprox. 40 zile după SOA

3 zile

6

Prezentarea studiului la evenimentul Kick-off, împreună cu instituțiile de formare continuă, reprezentanții MECC și experți internaționali.

- prezentare PowerPoint a studiului, handout

aprox. 50 zile după SOA

1 zi

TOTAL

25 zile

Aranjamente instituționale

Consultantul/consultanții va/vor raporta direct către coordonatorul educațional al OeAD GmbH. Toate activitățile se vor desfășura în coordonare cu Ministerul Educației, Culturii și Cercetării (Direcția învățământ secundar profesional şi mediu de specialitate). Plățile vor fi efectuate după finalizarea satisfăcătoare a livrabilelor de mai sus. OeAD GmbH își rezervă dreptul de a repartiza sarcinile unui grup de candidați eligibili, care vor colabora pentru a îndeplini sarcina propusă. Limba de lucru este româna.

Cerințe față de candidat

 -   Studii superioare în domeniul științelor sociale, educației sau în alt domeniu apropiat

-   Înțelegere aprofundată a sectorului educației în Republica Moldovamai ales a sectorului învățământului profesional-tehnic din Republica Moldova și a cadrului legal și instituțional asociat

-   Înțelegere foarte bună a necesităților de dezvoltare profesională a școlilor și echipelor mageriale

-   Competențe analitice și de cercetare dovedite, precum și experiență în elaborarea rapoartelor analitice și conducerea studiilor de cercetare, de preferat în domeniul educației

-   Abilități excelente interpersonale și de comunicare, sensibilitate și integritate

-   Limbile română și rusă fluent; cunoștințele de engleză prezintă un avantaj

Procesul de aplicare

Transmiteți setul complet de documente pentru aplicare către Elisa Deutschmann, coordonator educațional, la adresa elisa.deutschmann@oead.at până pe data de 2 Martie 2020, 12:00.

Dosarul de aplicare va include următoarele documente:

-        CV-ul actualizat

-        Scrisoare de motivare, cu accent pe gradul de potrivire al candidatului, precum și o scurtă descriere (nu mai mult de 1/3 pagină) a metodologiei propuse

-        În cazul în care aplicați ca un grup de consultanți, vă rugăm să specificați clar aceasta în scrisoarea de motivare și să propuneți o distribuție aproximativă a zilelor de consultanță sau repartizarea pe sarcini

-        Oferta financiară, exprimată în onorariu/zi (costurile pentru deplasările în teritoriu, cazare etc vor fi rambursate separat în baza facturii)



Articol precedent: Concurs de selectare a trainerilor/formatorilor pentru oferirea serviciilor de instruire în cadrul proiectului ”Academia liderului comunitar” Precedent Articolul următor: Centrul FIDES angajează Educator! Următor
  • Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
  • Termen prelungit - Societatea de Cruce Rosie din Moldova angajează Cordonator/oare de proiect (sănătate)
  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
  • AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală
  • Șef(ă) al Serviciului marketing și comunicare

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md