Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Office Manager
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Responsabilităţi:
- Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice;
- Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
- Intocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Oferirea clientilor/potentialilor clienti informatii cu privire la produsele firmei;
- Aprovizionarea oficiului cu birotica si alte necesare;
- Gestionarea rezervarilor pentru biletele de avion si cazari la hotel;
- Deservirea oaspetilor, delegatiilor si conducatorilor la oficiu (apa, ceai, cafea);
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Persoana responsabila, dinamica, punctuala, comunicabila.
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă;
- Cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;Se ofera:
- Salariu atractiv;
- Pachet social;
- Conditii bune de munca intr-un colectiv tinar cu atmosfera prietenoasa;
- Orar de munca 8:30 la 17:30 de Luni până Vineri.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: hr@acvila.md cu mentionarea postului pentru care aplica. Succese!
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









