Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Functia: Contabil/ Asistent contabil
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Functia: Contabil/ Asistent contabil
Funcții de bază:
Contabilul va efectua o varietate de sarcini generale de asistență contabilă în departamentul de Contabilitate sub supravegherea contabilului sef.
Obligații generale: responsabil pentru asistența in contabilitatea generală, inclusiv:
- Primirea și emiterea facturilor;
- Menținerea registrului facturilor primite și emise;
- Introducerea datelor în sistemul computerizat folosind programe computerizate definite (1C, versiunea 8);
- Pregătirea documentelor relevante pentru plată;
- Evidenta formularelor cu regim special, inclusiv anularea și pregătirea documentelor relevante;
- Menținerea registrului activelor fixe, inclusiv casarea și pregătirea setului relevant de documente;
- Menținerea registrului materialelor, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante;
- Menținerea registrului inventarului, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante;
- Menținerea înregistrării pentru anvelopele și bateriile auto, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante (dupa caz);
- Menținerea casei de marcat (dupa caz);
- Menținerea evidenței datoriilor;
- Participarea la elaborarea de rapoarte financiare pentru manageri, donatori și instituții publice;
- Menținerea unui inventar adecvat al registrului de active a proiectului, inclusiv numerotarea, înregistrarea și raportarea;
- Alte sarcini, la solicitarea contabilului sef și a coordonatorului de proiect
Raportarea
Asistentul contabil al proiectului va raporta direct contabilului sef.
Calificări
- Educație și experiență: Licență în contabilitate sau finanțe.
- Experiență contabilă minimă 2 ani
- Experiența în activitatea de contabilitate a proiectului va constitui un avantaj.
Abilități lingvistice: abilități excelente de comunicare orală și scrisă. Fluenta (inclusiv citirea, scrierea și vorbirea) în limba română / rusă. - Cunoasterea limbei engleze va constitui un avantaj.
Aptitudini computerizate: abilitate cu Microsoft Outlook (Excel, Word și Outlook). - Experiență de lucru cu sisteme de contabilitate generală.
Procedura de aplicare:
Candidații interesați sunt bineveniți să trimită
- Curriculum vitae in limba română
- Scrisoare de motivație în limba română
Portofoliul candidatului va fi transmis la adresa contabil@ict.md cu subiectul: "Contabil/ Asistent contabil" până la 31.01.2020 ora 16:00. Doar persoanele selectate vor fi contactate. Aplicațiile incomplete nu vor fi luate în considerare.
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
- Fundația Regina Pacis extinde termenul de selectare a unui/unei coordonator/oare de proiect
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
- Specialist principal, Direcția investiții și protejarea investițiilor, Agenția de Investiții
- Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









