Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Functia: Contabil/ Asistent contabil
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Functia: Contabil/ Asistent contabil
Funcții de bază:
Contabilul va efectua o varietate de sarcini generale de asistență contabilă în departamentul de Contabilitate sub supravegherea contabilului sef.
Obligații generale: responsabil pentru asistența in contabilitatea generală, inclusiv:
- Primirea și emiterea facturilor;
- Menținerea registrului facturilor primite și emise;
- Introducerea datelor în sistemul computerizat folosind programe computerizate definite (1C, versiunea 8);
- Pregătirea documentelor relevante pentru plată;
- Evidenta formularelor cu regim special, inclusiv anularea și pregătirea documentelor relevante;
- Menținerea registrului activelor fixe, inclusiv casarea și pregătirea setului relevant de documente;
- Menținerea registrului materialelor, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante;
- Menținerea registrului inventarului, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante;
- Menținerea înregistrării pentru anvelopele și bateriile auto, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante (dupa caz);
- Menținerea casei de marcat (dupa caz);
- Menținerea evidenței datoriilor;
- Participarea la elaborarea de rapoarte financiare pentru manageri, donatori și instituții publice;
- Menținerea unui inventar adecvat al registrului de active a proiectului, inclusiv numerotarea, înregistrarea și raportarea;
- Alte sarcini, la solicitarea contabilului sef și a coordonatorului de proiect
Raportarea
Asistentul contabil al proiectului va raporta direct contabilului sef.
Calificări
- Educație și experiență: Licență în contabilitate sau finanțe.
- Experiență contabilă minimă 2 ani
- Experiența în activitatea de contabilitate a proiectului va constitui un avantaj.
Abilități lingvistice: abilități excelente de comunicare orală și scrisă. Fluenta (inclusiv citirea, scrierea și vorbirea) în limba română / rusă. - Cunoasterea limbei engleze va constitui un avantaj.
Aptitudini computerizate: abilitate cu Microsoft Outlook (Excel, Word și Outlook). - Experiență de lucru cu sisteme de contabilitate generală.
Procedura de aplicare:
Candidații interesați sunt bineveniți să trimită
- Curriculum vitae in limba română
- Scrisoare de motivație în limba română
Portofoliul candidatului va fi transmis la adresa contabil@ict.md cu subiectul: "Contabil/ Asistent contabil" până la 31.01.2020 ora 16:00. Doar persoanele selectate vor fi contactate. Aplicațiile incomplete nu vor fi luate în considerare.
- BNM angajează Expert principal în domeniul Integrării Europene
- Qu25/03051: DTSP/International Consultant to support the Ministry of Labour and Social Protection
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează: Expert în domeniul mediului și social
- Norwegian Refugee Council angajează Partnership Coordinator Moldova
- Consultanți care să ofere instruire continuă pentru EMD privind protecția copiilor aflați în risc de a comite infracțiuni și/sau în conflict cu legea
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





