Functia: Contabil/ Asistent contabil

Distribuie prietenilor:


Functia: Contabil/ Asistent contabil

Funcții de bază:
Contabilul va efectua o varietate de sarcini generale de asistență contabilă în departamentul de Contabilitate sub supravegherea contabilului sef.

Obligații generale: responsabil pentru asistența in contabilitatea generală, inclusiv:

  • Primirea și emiterea facturilor;
  • Menținerea registrului facturilor primite și emise;
  • Introducerea datelor în sistemul computerizat folosind programe computerizate definite (1C, versiunea 8);
  • Pregătirea documentelor relevante pentru plată;
  • Evidenta formularelor cu regim special, inclusiv anularea și pregătirea documentelor relevante;
  • Menținerea registrului activelor fixe, inclusiv casarea și pregătirea setului relevant de documente;
  • Menținerea registrului materialelor, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante;
  • Menținerea registrului inventarului, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante;
  • Menținerea înregistrării pentru anvelopele și bateriile auto, inclusiv casarea și pregătirea documentelor relevante (dupa caz);
  • Menținerea casei de marcat (dupa caz);
  • Menținerea evidenței datoriilor;
  • Participarea la elaborarea de rapoarte financiare pentru manageri, donatori și instituții publice;
  • Menținerea unui inventar adecvat al registrului de active a proiectului, inclusiv numerotarea, înregistrarea și raportarea;
  • Alte sarcini, la solicitarea contabilului sef și a coordonatorului de proiect

Raportarea
Asistentul contabil al proiectului va raporta direct contabilului sef.

Calificări

  • Educație și experiență: Licență în contabilitate sau finanțe. 
  • Experiență contabilă minimă 2 ani 
  • Experiența în activitatea de contabilitate a proiectului va constitui un avantaj.
    Abilități lingvistice: abilități excelente de comunicare orală și scrisă. Fluenta (inclusiv citirea, scrierea și vorbirea) în limba română / rusă. 
  • Cunoasterea limbei engleze va constitui un avantaj.
    Aptitudini computerizate: abilitate cu Microsoft Outlook (Excel, Word și Outlook). 
  • Experiență de lucru cu sisteme de contabilitate generală.

Procedura de aplicare:

Candidații interesați sunt bineveniți să trimită 

  • Curriculum vitae in limba română
  • Scrisoare de motivație în limba română

Portofoliul candidatului va fi transmis la adresa contabil@ict.md cu subiectul: "Contabil/ Asistent contabil" până la 31.01.2020 ora 16:00. Doar persoanele selectate vor fi contactate. Aplicațiile incomplete nu vor fi luate în considerare.


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet