Manager de Oficiu
Distribuie prietenilor:
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de Manager de Oficiu.
Descrierea postului:
- Organizarea raţională a activităţii conform planului de activitate a instituţiei şi planului individual;
- Exercitarea atribuţiilor de serviciu în strictă conformitate cu legislaţia în vigoare, Regulamentul intern şi actele normative emise de instituţie;
- Executarea lucrărilor de birou şi secretariat;
- Asigurarea asistenţei manageriale conducerii instiuţiei;
- Asigurarea procesului de achiziţie a consumabilelor şi rechizitelor de birou în cadrul instituţiei;
- Exercitarea altor atribuţii în domeniile de responsabilitate.
Cerințe față de candidat:
- studii: superioare;
- experiența profesională: minim 3 experienţă similară funcţie iîn alte organizaţii;
- să deţină cetăţenia Republicii Moldova şi domiciliul stabil în Republica Moldova;
- să cunoască limba română, limba rusă şi limba engleză (scris şi vorbit);
- să dispună de capacitate deplină de exerciţiu;
- să nu deţină antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- să dispună de abilităţi de lucru cu informaţia, analiză şi sinteză, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă;
- să cunoască Microsoft Office, Outlook.
Compania oferă:
- salariu motivant;
- spor de performanţă;
- telefonie mobilă asigurată;
- transport de serviciu pentru exercitarea atribuţiilor de serviciu;
- colectiv tânăr, amabil şi sociabil;
- dinamism, activităţi la nivel naţional şi internaţional, posibilităţi de dezvoltare profesională.
Cei interesați pot transmite CV la adresa email: [email protected]
Telefon de contact : 060 102 909
În CV indicați codul postului vacant: OM
CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.