Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Consultant Junior Planificare Financiară
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Compania ProConsulting SRL anunță oportunitate de angajare în funcția de Consultant-junior planificare financiară.
Compania acordă servicii de consultanţă în vederea iniţierii şi dezvoltării activităţii companiilor locale, investitorilor străini şi instituţiilor publice.
RESPONSABILITĂŢI
- Consultanță în acces la finanțare, linii de creditare, programe de finanțare de Stat și Internaționale,
- Elaborarea planurilor de afaceri pentru creditare și alte finanțări,
- Analiza cererilor de creditare si consultanta in obținerea creditelor,
- Elaborarea proiectelor investiționale și studiilor de fezabilitate,
- Analiza rapoartelor financiare, analiza şi prognozarea indicatorilor financiari,
- Elaborarea şi eșalonarea bugetului proiectului investițional și fluxului de numerar,
- Cercetarea şi analiza practicilor moderne în domeniul planificării financiare,
- Elaborarea şi/sau participarea la elaborarea ofertelor comerciale,
- Networking şi relaționare cu clienţii.
CERINŢE
Studii
- Studii superioare complete în domeniul economic, contabilitate sau financiar-bancar.
Experienţa
- Experienţă în sistemul bancar, analiza si planificare in cadrul întreprinderii la orice nivel se va considera un avantaj.
- Experiența in domeniul contabilitate, finanțe corporative sau creditare va fi un avantaj
Abilităţi
- cunoașterea analizei și planificării afacerii.
- cunoștințe în contabilitate și finanțele întreprinderii,
- abilităţi de scriere, analiză şi sinteză a documentelor,
- Abilități de utilizare a PC la nivel de utilizator
- Abilități de lucru în programele MS Office(Word, Excel, Power Point)
- limbi: româna, rusa – avansat, engleza – mediu.
- capacitate de a obţine rezultate şi de a respecta deadlin-uri, eficienţă în condiţii de stres.
- comunicare, responsabilitate, capacităţi de relaţionare interpersonală, entuziasm şi etică profesională.
Asiguram instruire in domeniu si salariu motivațional.
CONTACTE:
Persoanele interesate, rugăm să expedieze CV-ul şi Scrisoarea de intenţie, pînă la data de 06 decembrie 2019, pe adresa de email: office@proconsulting.md
- OEAPM-REOI-National Consultant for consultancy services to improve the communication skills and media relations of the State Hydrometeorological Service
- Fundația pentru Dezvoltare angajează asistent/ă de proiect
- Fundația ALT angajează Asistent(ă) / Manager de Oficiu – pentru persoane dinamice, cu gândire critică și abilități multilingve (RO/EN/RU)
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de proiect (management dezastre)
- Termeni de Referință pentru selectarea unui expert / a unei experte în vederea contractării serviciilor de consultanță pentru elaborarea Programului GSPR (Grup de Suport pentru Părinții Romi) și facilitarea sesiunilor în cadrul proiectului
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






