Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de Programe Educaționale
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
REF: 9 din 14.11.2019
Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de Programe Educaționale care va planifica, coordona și implementa Programe Educaționale în Cadrul Asociației Promo-LEX.
Denumirea postului: Coordonator/Coordonatoare de Programe Educaționale.
Scopul Postului: Titularul/Titulara postului va planifica, coordona, implementa și raporta programe și activități de educație în domeniile de activitate ale Asociației precum drepturile omului, activism și participare civică și educație electorală.
Context:
Pentru a multiplica cunoștințele, expertiza și experiența sa profesională, Asociația Promo-LEX implementează activități de informare și educație neformală, precum (ateliere de instruire, seminare, training-uri, programe de capacitare, lecții publice, campanii de informare etc.). Programele vizează următoarele domenii: drepturile omului, electoral, activism și participare civică. În mare parte, grupul țintă și beneficiarii programelor educaționale sunt tinerii (elevi, studenți, tineri specialiști etc).
Relațiile ierarhice: Se subordonează Coordonatorului de Program.
ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI:
Coordonatorul/Coordonatoarea de Programe Educaționale:
- Participă la elaborarea programelor educaționale în cadrul Asociației (design programe și activități);
- Responsabil/ă de planificarea, coordonarea, implementarea și raportarea programelor și activităților educaționale în cadrul Asociației;
- Contribuie la realizarea materialelor de informare și instruire în cadrul programelor educaționale (pliante, prezentări, materiale pentru participanți etc.);
- Responsabil/ă de organizarea activităților de informare și educație/instruire;
- Participă la livrarea, în calitate de trainer, formator, facilitator etc., a programelor și activităților de informare și educaționale în cadrul Asociației;
- Identifică și recomandă experți, traineri, facilitatori, moderatori etc., pentru activități de informare și instruire;
- Responsabil/ă de logistica generală a programelor educaționale;
- Realizează sarcini administrative și de secretariat aferente programelor educaționale (elaborează și menține documente/dosare de program, creează și menține diverse baze de date, înregistrează procese verbale etc.);
- Participă la procedura de procurări/achiziții aferente programelor educaționale;
- Menține comunicarea cu beneficiarii programelor educaționale;
- Menține comunicarea cu partenerii și prestatorii relevanți programelor de informare și educaționale;
- Participă la ședințele interne şi evenimentele publice ale Asociației, relevante programelor de informare și educaționale;
- Efectuează deplasări pe întreg teritoriu al Republicii Moldova în vederea planificării și organizării activităților de informare și educaționale;
- Colectează informații despre progresul programelor și activităților de informare și educaționale (monitorizare și evaluare);
- Participă la activitatea de raportare internă și externă a Asociației cu privire la activitățile și programele educaționale;
- Alte responsabilități relevante.
CERINȚE DE OCUPARE A POSTULUI
- Studii: Studii superioare, inclusiv incomplete, în următoarele domenii: pedagogie, drept, jurnalism și comunicare, științe politice, sociale sau umanitare; administrație publică sau alte domenii relevante.
- Experiență profesională:
– Minim 1 an de experiență de lucru sau voluntariat într-o funcție similară;
– Experiența de lucru/voluntariat în cadrul organizațiilor neguvernamentale şi/sau organizațiilor donatoare naționale/internaționale – va constitui un avantaj;
– Experiența de lucru în cadrul instituțiilor publice sau educaționale cu profil relevant, va constitui un avantaj. - Cunoștințe:
– Buna cunoaștere și înțelegere a contextului social și politic din Republica Moldova;
– Cunoștințe în domeniul drepturilor omului, electoral, civic – vor constitui un avantaj;
– Buna cunoaștere a sectorului asociativ din Republica Moldova – va constitui un avantaj. - Competențe și Abilități: – Abilități de planificare și design a programelor și activităților de informare și educaționale (seminare, ateliere, training-uri, alte activități similare);
– Abilități excelente de interacțiune, comunicare și discurs public;
– Abilități de formator, trainer, moderator, facilitator etc. (Certificat de ToT – va constitui un avantaj);
– Abilități de bază de design și elaborare a materialelor de informare, vizibilitate (pliante, postere, infografice etc) – vor constitui un avantaj;
– Abilități de lucru cu programe de design grafic precum Canva, Photoshop, Piktochart, sau oricare ilustrator grafic – vor constitui un avantaj;
– Abilități de utilizare a programelor de prezentare gen PPT, Prezi etc.;
– Buna cunoaștere și abilități de utilizare și lucru cu rețelele de socializare (Facebook, Instagram, altele);
– Cunoașterea excelentă a limbii Române;
– Cunoașterea limbii Ruse – va constitui un avantaj;
– Cunoașterea limbii Engleze – va constitui un avantaj;
– Abilități excelente de utilizare a computerului (MS Office (Word, Excel), Internet) şi a echipamentului de birou (copiator/scanner/fax);
– Competențe și abilități de bază în management de proiecte – va constitui un avantaj;
– Abilități de a lucra independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși de timp. - Alte cerințe și/sau condiții specifice:
– Respectarea principiilor democrației, supremației legii și a drepturilor omului;
– Neafiliere politică și non-partizanat politic (candidații nu pot fi membri/activiști ai vreunor partide politice/mișcări social-politice);
– Integritate și discreție profesională;
– Responsabilitate și punctualitate;
– Disponibilitate de a lucra peste program și în zile de odihnă;
– Disponibilitate de a efectua deplasări (la nivel național și internațional);
Locul de muncă: Chișinău (sediul Asociației Promo-LEX);
Program de muncă: deplin.
Perioada de angajare: Ianuarie – Decembrie 2020 (1 an), cu posibilitatea prelungirii contractului. Angajarea se va efectua în baza contractului individual de muncă.
Asociația Promo-LEX oferă:
- Lucru interesant în cadrul unei echipe de profesioniști;
- Salariu competitiv (salariul va fi negociat în mod individual în dependență de calificarea candidatului/candidatei);
- Posibilitate de dezvoltare profesională.
Procedura de aplicare: persoanele interesate trebuie să prezinte Dosarul de Angajare care trebuie să conțină:
- CV-ul actualizat;
- Scrisoare de motivare în care se va descrie experiența relevantă (dacă aveți experiență anterioară de colaborare cu Promo-LEX vă rugăm să indicați detalii) și motivația de a ocupa postul. Scrisoarea de motivare va mai conține următoarele informații (obligatoriu):
– Două persoane de referință – se va indica numele persoanei, organizația/instituția și datele de contact (foști/actuali angajatori, mentori sau colegi care pot oferi recomandări în susținerea candidatului);
– Propunerea financiară (salariul minim solicitat – se va indica suma netă, după reținerea tuturor impozitelor angajatorului și angajatului);
– Disponibilitatea de angajare – din ce dată (indicați data exactă) persoana este disponibilă să înceapă lucrul.
Dosarul de Angajare va fi completat în limba Română şi trebuie expediat prin e-mail la adresa angajare@promolex.md cu mențiunea „Coordonator/Coordonatoare de Programe Educaționale”.
Data limită pentru depunerea dosarelor de angajare: 29 noiembrie 2019, ora 18.00 (ora locală). Vor fi evaluate doar dosarele complete și depuse în termen!
Persoana de contact:
Olga Manole
Coordonatoare de Program
tel: (022) 450024; 069177101
e-mail: olga_manole@promolex.md
Evaluarea dosarelor se va realiza în 2 etape: (1) la prima etapă, dosarele vor fi analizate sub aspectul corespunderii candidaților cu cerințele stipulate mai sus; (2) cea de-a doua etapă va consta în intervievarea și testarea candidaților pre-selectați.
Pentru etapa II vor fi contactați doar candidații preselectați.
Asociația Promo-LEX încurajează aplicațiile timpurii şi își rezervă dreptul de a desfășura interviuri cu potențialii candidați anterior expirării termenului anunțului de angajare. Totodată, rezultatele finale ale concursului de angajare vor fi comunicate candidaților preselectați după expirarea termenului de colectare și evaluare a dosarelor.
- Proimagine angajează Șef(ă) Departament de Comunicare
- Termen extins - selectarea unui expert/consultant în prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- Realizator(oare) emisiuni (limba romani)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









