Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Specialist superior Secția teritorială Cahul Agenția de Intervenție și Plăți pentru Agricultură
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
A N U N Ț
cu privire la prelungirea termenului concursului pentru ocuparea
funcției temporar vacante în cadrul autorității administrative
Agenția de Intervenție și Plăți pentru Agricultură
- Denumirea funcției: specialist superior Secția teritorială Cahul
- Scopul și sarcinile de bază: Scopul general al funcției: Contribuire la realizarea misiunii Agenției, implementînd în teritoriu sistemul existent de subvenţionare în agricultură privind aplicarea pîrghiilor și mecanismelor de acordare a subvenţiilor, în concordanță cu cerințele legislației în vigoare.
Sarcinile de bază:
1) Recepţionarea dosarelor de solicitare a sprijinului financiar pentru fiecare submăsură în parte și verificarea autenticității documentelor prezentate de către producătorii agricoli prin contrapunerea acestora cu originalele, în ordinea recepţionării dosarelor.
2) Introducerea informaţiei din dosare în registrul electronic al Agenţiei şi pregătirea dosarelor în scopul prezentării acestora spre examinare către Direcției administrarea și aprobarea proiectelor.
3) Efectuarea verificărilor pe teren a proiectelor care vor beneficia de sprijin financiar din fondul de subvenţionare a producătorilor agricoli, în vederea asigurării, identificării şi controlului cheltuielilor realizate. - Tip de angajare: determinată.
- Condițiile de participare la concurs: conform art.27 din Legea 158/2008.
- Cerințe specifice pentru participare la concurs: Studii:superioare, de licență sau echivalente, în domeniul economic, drept, tehnic, agricol.
Cunoștințe: - de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet;
- legislaţia în domeniu.
Experiență profesională: minim 1 an experiență profesională în domeniu, preferință în serviciu public.
Abilități: planificare, organizare, control, elaborare a documentelor, comunicare eficientă etc.
Atitudini: respect faţă de oameni, diplomaţie, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, rezistenţă la efort şi stres profesional, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă. - Documente ce urmează a fi prezentate:
- copia buletinului de identitate;
- copia carnetului de muncă;
- cazierul judiciar (inițial e posibil de prezentat declarația pe propria răspundere că nu are antecedente penale nestinse);
- copiile diplomelor și a certificatelor ce confirmă studiile/calificarea;
- formularul de participare la concurs;
- copia documentelor ce atestă acordarea anumitor garanții sociale;
- documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar;
- copia permisului de conducere.
- Bibliografia concursului:
- Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarul public;
- Legea nr.133/2016 privind declararea averii și intereselor personale;
- Legea integrității nr. 82/2017;
- Legea nr. 276/2016 cu privire la principiile de subvenționare în dezvoltarea agriculturii și mediului rural;
- HG nr. 455/2017 cu privire la modul de repartizare a mijloacelor FNDAMR;
- HG nr. 507/2018 cu privire la aprobarea Regulamentului privind condițiile și procedura de acordare a subvențiilor în avans pentru proiectele start-up din FNDAMR;
- HG nr. 20/2019 cu privire la reorganizarea IP AIPA.
- Termen prelungit de depunere a dosarului: 02 DECEMBRIE 2019, inclusiv.
- Modalitatea de depunere: prin poșta, e-mail sau personal (la sediul central al Agenției).
- Date de contact: Secretar al Comisiei
Tel: (022) 292-612
E-mail: hr@aipa.gov.md
Pentru detalii accesați site-ul: cariere.gov.md
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Redactor(ă)-șef(ă), Emisiuni de actualitate și dezbateri (radio)
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








