Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
AO ”AVE Copiii” - concurs pentru suplinire a funcției de Asistent Social
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează ASISTENT SOCIAL pentru PROIECTUL „Asistență socială și medicală a refugiaților și solicitanților de azil în Moldova”.
POZIȚIE: full – time
Se subordonează Coordonatorului de Proiect.
Căutăm!
Persoane cu experiență în asistență socială, vorbitor de limbă engleză, cu abilități bune de management de caz.
OBIECTIVELE POSTULUI:
- Planificarea strategică și operațională a activităților relative postului și implementarea eficientă a acestora, inclusiv monitorizarea și raportarea.
- Implementarea şi respectarea obligaţiilor contractuale, relative postului, care decurg din acordurile de parteneriat şi alte tipuri de contracte cu donatorii și furnizorii;
- Administrarea activităţilor Proiectului, relative postului, în conformitate cu procedurile interne aplicabile ale Asociaţiei şi cu condiţiile finanţatorului;
- Asigurarea corespunderii strategiilor şi activităţilor relative postului cu Planul Strategic al Asociaţiei şi alte documente relevante domeniului.
SARCINILE DE BAZĂ:
- Organizează pro-activ și conform Proiectului, toate procedurile de Management a Ședințelor Sociale, inclusiv dar nelimitat pregătește și prezintă informațiile necesare, elaborează și validează Procesele-Verbale ale ședințelor respective, listele nominale de asistență financiară, informează beneficiarii despre deciziile Comisiei Sociale, etc;
- Organizează elaborarea și validarea participativă a 2 suporturi de curs pentru studenții facultăților de asistență socială și pedagogie, inclusiv redactează conținuturile;
- Participă la organizarea și monitorizarea desfășurării seminarelor, meselor rotunde, atelierelor de lucru dedicate profesioniștilor care deservesc beneficiarii Proiectului, etc;
- Organizează toate procedurile relative procurărilor de bunuri și servicii prevăzute în Proiect și în corespundere cu procedurile Asociației și regulile donatorilor;
- Participă activ la planificarea, monitorizarea și evaluarea Proiectului, precum și planificarea și organizarea activităților relative postului;
- Introduce datele cu caracter personal ale beneficiarilor în baza de date și duce evidența lor;
- Arhivează documentele relative postului și elaborează rapoartele lunare despre activitate;
- Stabilește relaţii de colaborare cu partenerii, clienţii și beneficiarii Proiectului;
- Dezvoltarea relaţiilor armonioase şi eficiente de lucru cu beneficiarii, partenerii, alte persoane interesate, în interiorul şi în afara Proiectului;
- Execută orice alte dispoziţii date de Coordonatorul de proiect și/ sau Directorului Executiv în realizarea strategiilor Asociaţiei;
DATA ÎNCEPERII ACTIVITĂȚII: IMEDIAT
STUDII ȘI ABILITĂȚI:
Obligatoriu: Studii superioare, de preferat în domeniul Asistenței Sociale;
Avantaje: Formare în drepturile omului, politici sociale naționale și internaționale etc.
Cunoștințe: Operare PC: Word, Excel, Acces, Power Point; abilități avansate de navigare pe Internet și Poștă electronică.
Limbi vorbite: Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în Română, Engleză și Rusă; cunoașterea unei alte limbi este un avantaj;
Competențe manageriale: Capacitate de analiză şi sinteză; previziune a evoluţiei evenimentelor; redactare a rapoartelor clare, coerente şi corecte; decizie și asumarea responsabilității; preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului profesional individual și al echipei de Proiect;
Competențe sociale: Comunicare asertivă; lucru în echipă; soluţionare de conflicte; abilităţi de comunicare interpersonală; capacitate de a stabili relaţii, toleranţă, calm, perseverenţă; negociere;
Calități personale: Orientare spre rezultat; leadership; angajament față de echipă; flexibilitate; rezistență la stres; spirit creativ şi inovativ.
EXPERIENȚĂ:
- Minimum 2 ani de experienţă profesională în asistență socială;
- Experiență de traduceri verbale și scrise în și din Română - Engleză - Rusă;
- Experiență avansată în logistică (procurări, distribuții, menținerea bazelor de date pentru depozite, etc.)
INDICATORI DE EVALUARE A PERFORMANȚEI:
- Coeficientul de absorbţie a bugetului 98%;
- Respectarea termenelor planificate în proporţie de peste 95%;
CONDIŢII:
- Programul de lucru 8 ore/ zi și suplimentar în cazurile de necesitate;
- Condițiile materiale:
- ambientale: nu lucrează în condiții ambientale deosebite;
- deplasări: face deplasări frecvente, în afara Asociației, în țară, și, în funcție de necesitate, la delegare, în străinătate;
- spațiu: are birou propriu;
- condiții suplimentare: (fac parte din categoria de beneficii) acces la telefonul mobil de serviciu, PC, mașina de serviciu;
- Condiții de formare profesională: participă la diverse traininguri, seminare, congrese de specialitate etc.;
CERINȚE DE APLICARE:
Data limită pentru depunerea dosarului – 28 noiembrie 2019, ora 18:00.
CV completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu și scrisoarea de motivare, în limba Engleză, vor fi depuse la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de post – ASISTENT SOCIAL”.
Atenție!!!
Transmiterea dosarelor reprezintă acordul automat al persoanei pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Postul este subiect al Politicii de Protecție a Copilului a AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii”. Documentul poate fi accesat la http://avecopiii.md/documente-oficiale/politica-de-protectie-a-copilului/. Transmiterea dosarului reprezintă semnarea automată a Declarației pe propria responsabilitate din Politica de Protecție a Copilului.
Pentru informații suplimentare vă rugăm să sunați la: 0 22 23 72 59, 069122106 persoana de contact – Rodica Țurcanu.
Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
- Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
- Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
- Keystone Moldova contractează serviciile unui diriginte de șantier
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








