Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Consilier Clienți Call Centru
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
RESPONSABILITĂȚI:
- Sună si dezvoltă portofoliul de clienti ;
- Oferă asistență telefonică clienților companiei în ce privește serviciile de care aceștia beneficiază, modalitatea de colaborare, produsele şi soluțiile companiei;
- Consiliază clienții din portofoliul alocat pentru achiziția de noi produse;
- Menține bune relații cu clienții companiei;
- Informează clienții despre condiții contractuale, stadiul comenzilor acestora, proiecte și oferte în derulare,etc;
- Oferă suport clienților, prin telefon, în completarea documentelor, accesarea serviciilor, precum și în orice demers al acestora pentru o bună și eficientă colaborare cu societatea;
- Preia apelurile telefonice venite pe numărul de telefon alocat de societate și consiliază apelanții; dacă este cazul, direcționează apelurile către departamentele interesate;
- Realizează obiectivele de performanță, inclusiv cele pe proiecte;
- Fidelizează clienții prin acțiuni specifice stabilite de șefii ierarhici;
- Întocmește, completează și arhivează documente specifice colaborării cu clienții firmei;
- Completează, în soft-urile/aplicațiile companiei și bazele de date puse la dispoziție de aceasta, toate informațiile importante despre clienții cu care discută, păstrând permanent informațiile la zi;
- Promovează marca, imaginea, produsele și serviciile firmei, în concordanță cu interesele acesteia, cu procedurile interne specifice.
Cerinte:
- Experiența în activitate de relaționare cu clienții, call center sau vânzări prin telefon (constituie un avantaj);
- Cunoasterea MS Office;
- Abilități de comunicare și de relaționare;
- Capacitate și dorință de a învăța lucruri noi;
- Capacitate bună de planificare și organizare a timpului și a sarcinilor de muncă:
- Orientare spre rezultat;
- Atitudine pozitivă;
- Responsabilitate, corectitudine, implicare si seriozitate;
Ce oferim:
- Mediul de lucru dinamic și plăcut în companie internațională;
- Salariu motivant;
- Grafic stabil de lucru de luni până vineri;
Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa:
pp40@search4staff.com, indicînd codul poziției: CCL.
Numărul de contact: +37368503560.
Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
- Șef(ă) serviciu marketing și comunicare
- BNM angajează inginer/ă principal/ă responsabil/ă de asistență și suport TIC
- UCIPE (Proiectul PEEM) Specialist Aspecte Sociale și Implicarea Părților Interesate
- National Legal Expert for Drafting the Law on Renewable Energy
- BNM angajează Expert principal în domeniul Integrării Europene
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





