CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. RFP: Selectarea unei companii/expert individual care să realizeze auditul situațiilor financiare ale Administrației Parcului pentru Tehnologia Informației „Moldova IT Park”, pentru anul financiar 2024
Asociația Obștească ”CASMED”

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Achiziții de bunuri și contractări de servicii

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
20/12/2025

RFP: Selectarea unei companii/expert individual care să realizeze auditul situațiilor financiare ale Administrației Parcului pentru Tehnologia Informației „Moldova IT Park”, pentru anul financiar 2024

Moldova Innovation Technology Park (MITP)

Termeni de referință (RFP# AA-D6_22.4.--2025-001) pentru selectarea unei companii/expert individual care să realizeze auditul situațiilor financiare ale Administrației Parcului pentru Tehnologia Informației „Moldova IT Park”, pentru anul financiar 2024

Denumire:  Auditul situațiilor financiare pentru anul 2024

Perioada de prestare a serviciilor: ianuarie - februarie 2026

Beneficiar: Administrația Parcului pentru Tehnologia Informației ”Moldova IT Park” (MITP)

I. DESCRIEREA PROIECTULUI

Administrația parcului pentru tehnologia informației ”Moldova IT Park” (Administrația parcului) inițiază procedura de achiziție a serviciilor de audit al situațiilor financiare pentru anul 2024, cu scopul exprimării unei opinii profesionale independente privind corespunderea situațiilor financiare ale Administrației parcului, cu cadrul  de raportare financiară aplicabil.

Suplimentar, auditorul va inсlude în scrisoarea către conducere, în măsura în care acestea sunt identificate pe parcursul misiunii de audit, observații și constatări relevante privind următoarele aspecte pentru anul financiar 2024:

  • Evaluarea eficacității gestiunii financiare a resurselor colectate de la rezidenții MITP, inclusiv prin examinarea politicilor interne existente;
  • Evaluarea cadrului de control intern în ceea ce ține de procesele cu impact financiar și să propună direcții de îmbunătățire ale acestora;
  • Identificarea și raportarea domeniilor care necesită îmbunătățiri și punctele slabe critice, dacă există.

II. DESCRIEREA SERVICIILOR

Auditul va fi realizat în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit (ISA) și Codul Etic al Profesioniștilor Contabili emis de IESBA, Legea nr.271/20217 privind auditul situațiilor financiare, precum și alte acte normative aplicabile în Republica Moldova.

Pe tot parcursul auditului se va exercita raționamentul profesional și se va menține scepticismul profesional.

Auditorii vor avea obligația de a :

  • respecta politica și procedurile de control al calității lucrărilor de audit în conformitate cu cerințele Standardelor Internaționale de Audit și Codul etic;
  • asigura independența și obiectivitatea în efectuarea auditului;
  • identifica și evalua riscurile de denaturare semnificativă a situațiilor financiare, cauzată fie de fraudă, fie de eroare;
  • evalua gradul de adecvare a politicilor contabile utilizate și caracterul rezonabil al estimărilor contabile și al prezentărilor aferente de informații realizate de către conducere;
  • evalua în ansamblu prezentarea, structura și conținutul situațiilor financiare, inclusiv al prezentărilor de informații, precum și măsura în care situațiile financiare reflectă tranzacțiile și evenimentele care stau la baza acestora, într-o manieră care să rezulte într-o prezentare fidelă;
  • obține probe suficiente și adecvate pentru a emite opinia asupra situațiilor financiare;
  • notifica despre denaturările semnificative depistate și despre acțiunile recomandate în urma efectuării auditului asupra situațiilor financiare;
  • raportul auditorului va fi scris succint și clar, va fi complet și nu va necesita interpretări sau comentarii verbale;
  • respecta confidențialitatea informației referitoare la activitatea Administrației „Moldova IT Park” obținută în timpul efectuării auditului, această obligație rămânând în vigoare și după finalizarea misiunii de audit;
  • scrisoarea către Beneficiar va fi prezentată împreună cu raportul de audit, care vor acoperi următoarele subiecte: riscurile identificate și impactul, constatările de audit și recomandările de audit;
  • termenul limită de prezentare a Raportului – 6 februarie 2026, varianta draft pe 30 ianuarie 2026.

III. INSTRUCȚIUNI PENTRU OFERTANȚI

Pentru aplicare, vă rugăm să analizați Termenii de referință și să expediați pe mail o ofertă pentru prestarea serviciilor de audit. Oferta se va expedia pe adresa de mail: finance@mitp.md și viorica.jereghi@mitp.md, cu denumirea mesajului ”Oferta_Servicii de audit_[denumirea ofertantului]” și urmează să conțină 2 documente separate:

  1. Oferta tehnică, care să conțină informații cu privire la prezentarea / background-ul ofertantului; descrierea serviciilor prestate, termenele de realizare; experiența în prestarea serviciilor similare; capacitatea profesională, experiența și calificarea echipei propuse pentru realizarea proiectului ș.a. Oferta va conține actele confirmative în privința eligibilității Ofertantului (a se vedea Secțiunea IV Eligibilitatea și calificarea Ofertantului).
  2. Oferta financiară (în lei moldovenești, cu și fără TVA).

Termen limită pentru depunere – 29 decembrie 2025, ora 18:00.

Limba de prezentare a Ofertei – limba română.

Orice solicitare de clarificări cu privire la această cerere de ofertă poate fi expediată prin e-mail la adresele finance@mitp.md și viorica.jereghi@mitp.md până la data de 24 decembrie 2025, ora 18:00. Vom răspunde în scris (doar pe e-mail) la orice solicitare de clarificare primită înainte de termenul limită pentru clarificări, așa cum este indicat mai sus.

IV. ELIGIBILITATEA ȘI CALIFICAREA OFERTANTULUI

Ofertantul trebuie să asigure capacitatea de a acoperi în totalitate solicitările din Termenii de referință.

Pentru a fi eligibili, prestatorii de servicii de audit trebuie să îndeplinească următoarele criterii minime de calificare și selecție:

  • Să fie o companie de audit sau un auditor individual cu certificarea/acreditarea corespunzătoare pentru a practica auditul financiar în Republica Moldova sau o companie/expert individual cu cel puțin 3 ani experiență în domeniul auditului. Se va prezenta cel puțin 1 scrisoare de recomandare.
  • Să aibă experiență de cel puțin 2 ani în prestarea de servicii de audit financiar pentru organizații non guvernamentale.
  • Să prezinte dovezi clare ale experienței lor anterioare în auditul organizațiilor non guvernamentale, inclusiv liste cu referințe.
  • Să aibă cunoștințe solide despre standardele internaționale de audit și regulamentele contabile aplicabile în Republica Moldova.
  • Cunoașterea limbii române și a limbii engleze este o condiție obligatorie.
  • Membrii echipei desemnate sau Expertul/auditorul desemnat pentru realizarea sarcinii să confirme lipsa relațiilor de afiliere cu entitatea sau rudenie până la al II-lea grad de rudenie cu persoanele cu funcții de răspundere ale entității (Declarație pe proprie răspundere).
  • Compania de audit să nu fi ținut evidența contabilă pentru rezidenții MITP pe parcursul la ultimii 3 ani calendaristici, consecutiv (Declarație pe proprie răspundere).
  • Entitatea de audit, precum și auditorii din cadrul entității de audit, sau expertul individual să nu aibă sancțiuni disciplinare aplicate în ultimii trei ani (Declarație pe proprie răspundere).
  • Numărul misiunilor de audit desfășurate anual de către entitate/expert individual să nu fie mai mic de trei misiuni în ultimii 3 ani (Declarație pe proprie răspundere).
  • Declarația Ofertantului (modelul se anexează), care ar confirma (aplicabil după caz):
    • Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale (după caz);
    • Capacitatea ofertantului de a îndeplini pe deplin și în timp util toate obligațiile care îi revin (a nu fi insolvent) (după caz);
    • Neîncadrarea ofertantului sau a beneficiarilor efectivi ai acestuia în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani.

V. EVALUAREA OFERTELOR

Administrația parcului va califica Ofertanții eligibili, conform criteriilor de calificare și selecție expuse în Termenii de Referință. Ulterior, va fi selectată cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic și tehnic, cu evaluarea prin Metoda de compromis, potrivit criteriului de atribuire „Cel mai bun raport calitate – preț”, cu aplicarea următorilor factori de evaluare:

Factorul de evaluare

Ponderea factorului de evaluare / punctajul maxim

Scurtă descriere a factorului de evaluare și algoritmul de calcul:

Oferta tehnică

Experiența anterioară și calificările echipei de audit

40 puncte

Se va evalua performanța ofertantului în proiecte anterioare/scop de lucru similar; experiența de minim 3 ani în domeniu; cel puțin 1 scrisoare de recomandare; capacitatea profesională a Ofertantului, experiența și calificarea echipei propuse pentru realizarea proiectului.

Punctajul maxim poate fi acordat mai multor Oferte, dacă acestea corespund factorului de evaluare respectiv.

Experiența în auditul organizațiilor non guvernamentale

20 puncte

Se va evalua experiența ofertantului în auditul organizațiilor non guvernamentale, inclusiv liste cu referințe.

Punctajul maxim poate fi acordat mai multor Oferte, dacă acestea corespund factorului de evaluare respectiv.

Oferta financiară

40 puncte

Oferta să fie prezentată în lei moldovenești, cu și fără TVA.

Ofertele financiare vor fi apreciate prin raport matematic invers proporțional cu oferta financiară care a prezentat cel mai mic preț total. Punctajul financiar se va calcula utilizând următoarea formulă:

Punctaj Financiar (Oferta N) = Preț total (min Oferta) / Preț total (Oferta N) x 40,   unde:

Punctaj Financiar (Oferta N) – Punctajul Financiar care va fi obținut de Oferta N, aflată sub evaluare.

Preț total (min Oferta) – cel mai scăzut dintre prețurile Ofertelor calificate.

Preț total (Oferta N) – prețul din oferta N, aflată sub evaluare.

O ofertă va fi respinsă dacă nu răspunde la aspecte importante ale Termenilor de referință sau dacă nu atinge punctajul minim indicat (60 de puncte).

Orice solicitare de clarificări cu privire la această cerere de ofertă urmează a fi expediată prin e-mail la adresa finance@mitp.md și viorica.jereghi@mitp.md, cu denumirea mesajului ”Clarificari_Servicii de audit”.

Datele de mai sus pot fi modificate la discreția Administrației parcului. Orice modificare va fi publicată/expediată într-un amendament la acești Termeni de Referință.

Lansarea procedurii de achiziție nu obligă Beneficiarul la atribuirea sau încheierea contractului de achiziție. Administrația parcului își rezervă dreptul de a anula procedura de achiziție în orice etapă a acesteia din motive justificate. Decizia de anulare a procedurii de achiziție nu conferă participanților dreptul de a solicita despăgubiri, rambursarea cheltuielilor suportate, daune-interese, sau orice alte pretenții de natură patrimonială sau nepatrimonială față de Beneficiar.

 

DECLARAȚIE DE ELIGIBILITATE (model)

 Către Administrația parcului pentru tehnologia informației „Moldova IT Park”

 Stimați domni,

 Subsemnatul/a ______________________în calitate de reprezentant împuternicit al _____________________,

                                                                                       (denumirea operatorului economic)

în calitate de ofertant, declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile legislației Republicii Moldova privind raspunderea pentru fals în declarații, inclusiv răspunderea penală, că ofertantul pe care il reprezint nu se află in nici una din  situațiile de excludere enumerate mai jos:

  1. în ultimii 5 ani, ofertantul și reprezentanții sai legali nu au fost condamnati, prin hotărâre judecătorească definitivă, pentru:
  • participare la activități ale unei organizații sau grupări criminale,
  • fapte de corupție, fraudă şi/sau pentru spălare de bani
  • infracțiuni de terorism sau infracțiuni conexe terorismului,
  • finanțarea terorismului
  • exploatarea prin muncă a copiilor sau alte forme de trafic de persoane.

      2.  Ofertantul nu se  află în procedura de insolvabilitate, reorganizare, dizolvare sau lichidare și nu face obiectul unei proceduri judiciare în acest sens

    3. în ultimii 3 ani,ofertantul nu a fost sancționat prin hotărârea judecătorească definitivă,sau decizie definitivă a unei autorități competente pentru  fapte care aduc atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greşeli în materie profesională;

  4. Ofertantul nu este inclus în Lista de interdicție a operatorilor economici a AAP.

 5. Ofertantul este înregistrat legal și desfășoară activitatea în conformitate cu prevederile legislației Republicii Moldova

Mă oblig, la solicitarea Administrației parcului pentru tehnologia informației „Moldova IT Park”, în scopul verificării şi confirmării declarației, să prezint orice document justificativ de care dispun.

 Prezenta declaratie este valabilă pe întreaga durată a procedurii de achiziție și, după caz, pe durata executării contractului

 Data completării_____________                                                        Ofertant/candidat ___________________                                                                                                                                                                                                                                         (semnătura autorizată)



Articol precedent: Development of a Methodology for setting special Water Use Thresholds and Roadmap for its implementation, including Cost Estimates (UNDP) Precedent Articolul următor: Invitație de participare la procedura de achiziție – Imprimantă multifuncțională Următor
  • BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
  • Montator(oare) imagine
  • VEO recruteaza un Business Analyst
  • BNM angajează Inginer/ă principal/ă al/a Direcţiei aplicaţii business
  • Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă de afaceri în domeniul tehnologiei informației

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin

Asociația Obștească ”CASMED”

Achiziții și Contractări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md