Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț specific de achiziții - Obiectul achiziției: Echipamente hardware, multimedia, de rețea și produse software

Anunț specific de achiziții
Cerere de oferte
Bunuri
(Procesul de licitare cu un singur plic)
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova (PÎSM )
- ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului:
1. Digitalizarea educației – Dezvoltarea competențelor digitale ale cadrelor didactice/ DigiL (Lot 6-13)
2. Modernizarea procesului de formare profesională la specialitățile Informatică și Informatică Aplicată / MODERN-INFO (Lot 1-5)
Obiectul achiziției: Echipamente hardware, multimedia, de rețea și produse software
Ref. Nr. MD-STATEUNI-520089-GO-RFB
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățământul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordurilor de subfinanțare Nr. MD-MOED-6542-ASF-U2-03 din 27.11.2023 pentru realizarea subproiectului Digitalizarea educației – Dezvoltarea competențelor digitale ale cadrelor didactice/ DigiL și Nr. MD-MOED-6542-ASF-U2-04 din 27.11.2023 pentru realizarea subproiectului Modernizarea procesului de formare profesională la specialitățile Informatică și Informatică Aplicată / MODERN-INFO.
- În cadrul Acordurilor de subfinanțare Nr. MD-MOED-6542-ASF-U2-03 și MD-MOED-6542-ASF-U2-04 o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuit(e) în cadrul achiziției de Echipamente hardware, multimedia, de rețea și produse software.
Lotul 1 – Echipamente pentru producția video a lecțiilor în studio
Lotul 2 – Echipamente pentru laboratoarele specializate de Rețelistică și Comunicații și Securitate Cibernetică
Lotul 3 – Echipamente Hardware
Lotul 4 - Imprimante multifuncționale
Lotul 5 - Upgrade RAM la serverul GPU pentru AI
Lotul 6 – Mobile Touchscreen cu Stand
Lotul 7 – Nod AI
Lotul 8 – Set pentru clase virtuale
Lotul 9 – Laptop
Lotul 10 – Media Soft
Lotul 11 – Soluție de Securitate Unificată
Lotul 12 – Echipamente audio și video
Lotul 13 – Echipamente de rețea
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea Echipamente hardware, multimedia, de rețea și produse software (conform anexei).
- Achiziția se va desfășura prin procedura cererii de ofertă (CDO) prin abordarea pieței naționale, astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”), și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul de achiziții prenotat.
- Documentul de achiziție în limba română poate fi obținut de Ofertanții interesați la depunerea unei cereri scrise la adresa de email: procurement.wb@usm.md, gratis. Documentul în format electronic va fi trimis prin e-mail de către Autoritatea contractantă – Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova, mun. Chișinău, str. Alexei Mateevici nr. 60.
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa – Republica Moldova, mun. Chișinău., Alexei Mateevici nr. 60, Bloc 4A, bir. 217, până la data de 19.01.2026, ora 15.00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților desemnați ai Ofertanților și a oricărei persoane care va alege să participe la deschiderea ofertelor, la adresa – Chișinău., str. Alexei Mateevici nr. 60, Bloc 4A, bir. 217, în data de 19.01.2026, ora 15.00.
- Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o Declarație de garanție a ofertelor.
Adresa menționată mai sus, în punctele 5 și 6 este: Republica Moldova, mun. Chișinău., str. Alexei Mateevici nr. 60, Bloc 4A, bir. 217, tel: (373) 67 560 223.
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă de afaceri în domeniul tehnologiei informației
- BNM angajează Șef/ă adjunct/ă de direcție în cadrul Direcției Achiziții și Management Contracte
- Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de specialist principal în cadrul Fondului pentru Eficiență Energetică în sectorul Rezidențial din Moldova
- Șef(ă) serviciu marketing și comunicare
- GIZ - Communication and PR Specialist
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





