Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Concurs pentru selectarea unei companii de furnizare a rechizitelor de birou

Cadrul general
Fundaţia Est-Europeană este o organizaţie neguvernamentală, non-profit, constituită la nivel naţional în conformitate cu legislaţia Republicii Moldova (înregistrată de Ministerul Justiţiei al Republicii Moldova la data de 03 noiembrie 2009).
Scopul concursului
Scopul acestui concurs este de a identifica, iar ulterior de a contracta (pentru anul 2026) o companie specializată în comercializarea rechizitelor de birou care va fi partenerul Fundaţiei Est-Europene pe parcursul anului 2026 în aprovizionarea acesteia cu produsele necesare, la cerere.
Sarcina tehnică
Pentru evaluarea ofertelor comerciale, inclusiv componenta financiară, ofertantul va trebui să completeze Formularul de Aplicare (Anexa nr. 1) și Lista produselor selective (Anexa nr. 2), anexate la prezenta cerere de oferte.
Dosarul de aplicare va conține următoarele documente:
- Formularul de Aplicare (anexa nr. 1) completat integral, cu semnătura și amprenta ștampilei;
- Lista produselor selective (anexa nr. 2) cel mai des utilizate de Fundație, completată integral;
- Lista de prețuri generalizată a aplicantului pentru rechizitele de birou comercializate (prețurile vor fi indicate fără TVA și cu TVA respectiv);
- Modalitatea de vânzare și livrare (comandă online/la telefon/prezență fizică, cu livrare/fără livrare);
- Modalitatea de plată (plată avans, % de plată avans, post livrare etc.);
- Copia certificatului de înregistrare.
Criterii de selectare
Pentru identificarea companiei specializate în comercializarea rechizitelor de birou, iar ulterior contractarea acesteia pentru anul 2026 în calitate de furnizor de bază al Fundației cu rechizite de birou, se va analiza dosarul de aplicare și se va atrage atenție la următoarele lucruri:
- Oferta de preț la produsele menționate în Anexa nr. 2 la Cererea de Oferte (în procesul de evaluare a ofertelor recepționate, va fi simulată o comandă tipică de produse indicate în lista produselor selective cel mai des utilizate de fundație conform Anexei nr. 2);
- Condițiile și termenii de livrare;
- Modalitatea de vânzare (comandă online/la telefon/prezență fizică);
- Condițiile de plată;
- Diversitatea sortimentului de rechizite de birou comercializate;
- Avantaje oferite în cazul semnării unui contract între Fundaţie şi Companie.
Cernițe față de companii
- companii naţionale înregistrate oficial care posedă experiență în domeniul comercializării rechizitelor de birou.
Termenul limită de depunere a ofertelor este: 18 decembrie 2025.
Oferta comercială cu mențiunea – Concurs rechizite de birou - se va expedia prin poșta electronică la adresa de e-mail concurs@eef.md sau se va depune personal la sediul Fundaţiei: str. 31 august 1989, nr. 98, etaj 3, Chişinău.
Pentru întrebări și clarificări vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail concurs@eef.md sau la numărul de telefon (022) 23 53 43, ext. 119.
Despre Fundaţia Est-Europeană
Fundaţia Est-Europeană sprijină consolidarea democraţiei şi contribuie la dezvoltarea durabilă a societăţii moldoveneşti prin intermediul programelor educaţionale, asistenţei tehnice şi programelor de granturi care promovează dezvoltarea societăţii civile, consolidează buna guvernare şi mass-media şi contribuie la prosperitatea economică.
Fundaţia Est-Europeană îşi concentrează activităţile în trei domenii prioritare: Dezvoltare Economică, Promovarea Bunei Guvernări şi Acţiuni Sociale. În realizarea obiectivelor sale, FEE respectă principiile de egalitate şi nediscriminare.
Activitatea fundației este finanțată din sursele Guvernului Suediei, Norvegiei și Uniunii Europene.
ANEXA nr. 1
la Cererea de Oferte comerciale pentru anul 2026
pentru selectarea companiei specializate în comercializarea rechizitelor de birou
FORMULAR DE APLICARE
|
Denumirea persoanei juridice
|
|
|
Denumire brand-uri de rechizite de birou comercializate
|
|
|
Clienți activi
|
1. 2. 3. 4.
|
|
Modalitatea de vânzare |
|
|
Condiții și termeni de livrare
|
|
|
Condiții de plată
|
|
|
Avantaje în cazul semnării unui contract între Fundație și Companie (spre ex. oferirea unui % de reducere la toată gama de produse sau la produsele indicate în anexa nr. 2, sau alte avantaje)
|
|
Anexe la formular:
- Lista generalizată de rechizite de birou comercializate;
- Tabelul cu prețuri pentru produse selective, cel mai des utilizate de fundație;
Numele prenumele_____________________
Semnătura directorului / persoane responsabile ____________________
Data depunerii ofertei ______________________
ANEXA nr. 2
la Cererea de Oferte comerciale pentru anul 2026
pentru selectarea companiei specializate în comercializarea rechizitelor de birou
Lista produselor selective cel mai des utilizate de Fundație
|
Denumire produs |
Alte detalii produs |
Preţ |
|
|
dacă necesar |
fără TVA |
cu TVA |
|
|
Hârtie pentru tehnica de birou A4 ++ (categorie superioara), preţ per pachet 500 foi |
|||
|
Hârtie pentru notiţe (hârtie albă, mărime 9x9cm, 500 file/pachet sau similar) |
|||
|
Hârtie pentru notiţe autoadezivă (mărime 7,5x7,5cm, 100 file) |
|||
|
Bloc hârtie pentru flipchart |
|||
|
Text marker (per bucată) |
|||
|
Flipchart marker (per bucată) |
|
|
|
|
Capse 24/6, 1000 buc. |
|||
|
Capsator 24/6 |
|||
|
Agrafe 25 mm (100 buc.) |
|
|
|
|
Binder/clips 25mm (12 buc.) |
|
|
|
|
Bibliograf A4 /70 mm |
|
|
|
|
Bibliograf A4/50 mm |
|
|
|
|
Mapă din carton cu şină (categorie preţ - simplă) |
|||
|
Mapă din carton cu funie (categorie preţ - simplă) |
|
|
|
|
Folii transparente 40 mkm (set 100 buc) |
|
|
|
|
Creion simplu mecanic 0,5 mm (per bucată) |
|
|
|
|
Pix cu bilă (categorie preț - mediu) |
|
|
|
Numele prenumele_____________________
Semnătura directorului / persoanei responsabile ____________________
Data depunerii ofertei ______________________
- School Grants Officer to support the Ministry of Education and Research in managing the implementation of School In-Kind Grants (SIG) activities related to „Education Quality Improvement Project”
- Extended Deadline: Communication and Public Outreach Analyst, Short-Term (NPSA-8), EDMITE III Project - UNDP Moldova
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Șef/șefă în cadrul Direcției adopție și incluziune, marketing și comunicare
- Grants Coordinator (Analyst), Short-Term (NPSA-8), EU-CBM & Advanced Capacities for Trade Projects - UNDP Moldova
- BAA Digore & Partners angajează: Office Manager
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






