CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Concurs: Selectarea unei companii pentru materiale de vizibilitate în antreprenoriat social
Asociația Obștească ”CASMED”

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Achiziții de bunuri și contractări de servicii

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
18/11/2025

Concurs: Selectarea unei companii pentru materiale de vizibilitate în antreprenoriat social

I. Introducere

Începând cu 1 iunie 2021, Fundația Est-Europeană implementează proiectul „Cetățeni Activi, Comunități Prospere”, care are ca scop susținerea elaborării politicilor publice și promovarea drepturilor omului ale celor mai vulnerabile femei și bărbați din Republica Moldova. Programul tinde să atingă două rezultate finale de impact: (i) bărbații și femeile vulnerabile se bucură de drepturi civile și politice și de oportunități de exercitare a influenței democratice; (ii) persoanele abilitate din comunitățile vizate se bucură de drepturi socio-economice și de oportunități de dezvoltare durabilă.

Proiectul vizează abilitarea și sprijinul femeilor și bărbaților vulnerabili, inclusiv persoanelor cu dizabilități, romilor, persoanelor în vârstă, tinerilor NEET (care nu au un loc de muncă și nici nu urmează un program de educație sau formare), pentru a beneficia de elaborarea de politici publice incluzive și de realizarea drepturilor lor umane.

II. Obiective

Proiectul are două obiective interdependente:

  • Promovarea drepturilor civile și politice pentru guvernarea democratică.
  • Promovarea drepturilor sociale și economice pentru o dezvoltare locală durabilă.

În cadrul activităților de promovare a drepturilor sociale și economice pentru o dezvoltare locală durabilă, Fundația Est-Europeană (FEE), din 2014 și până în prezent, a susținut 38 de organizații necomerciale pentru a crea sau dezvolta activități de antreprenoriat social. Aceste proiecte au fost finanțate din resursele financiare acordate de Uniunea Europeană și Suedia.

III. Context

În perioada iunie-octombrie 2025, Strategicus SRL a realizat ”Evaluarea Impactului Întreprinderilor Sociale, finanțate prin intermediul Fundației Est-Europene, reflectând perioada anilor 2022-2024. Raportul include trei secțiuni: 1. Aspecte metodologice; 2. Componente ale sustenabilității întreprinderilor sociale și 3. Concluzii și recomandări.

IV. Produse solicitate

Materialele produse în cadrul acestui contract vor reflecta rezultatele proiectelor finanțate de Fundația Est-Europeană. Istoriile de succes, care urmează a fi reflectate, au fost identificate în cadrul raportului de evaluare menționat mai sus.

  1. Realizarea materialelor vizuale și promoționale:
  • Infografice digitale (hărți interactive, reprezentări grafice ale datelor, diagrame circulare etc.);
  • Infografice printate pentru utilizare la evenimente și prezentări;
  • Mapă de prezentare cu carduri – format digital și tipărit;
  • Broșură de buzunar (wallet card) – format digital și tipărit;
  • Calendar triptic (calendar de perete cu 3 luni) – format vertical, cu design personalizat și elemente vizuale ale brandului proiectului, foto din proiect.
  1. Producția de conținut video și foto:
  • Videografic tematic, pentru prezentarea rezultatelor și impactului proiectului;
  • Video – istorii de succes cu beneficiarii;
  • Foto-portrete testimoniale - oameni și replicile lor.

Asigurarea accesibilității materialelor digitale și tipărite: utilizarea fonturilor lizibile, a contrastului ridicat, a subtitrărilor în videoclipuri și a versiunilor audio sau text alternative acolo unde este necesar.

Denumire produs 

Număr indicativ de unități 

Detalii de realizare + detalii referitor la diseminare/difuzare/ plasare produse (unde este aplicabil*) 

Preț per unitate 

Preț total cu TVA  la cota zero

Infografice digitale (hartă, cifre aranjate în diagrame, cercuri grafice etc.)

5

     

Infografice printate

5

     

Videografic

1

     

Video – istorii de succes

*Filmările vor avea loc în următoarele localități: Chișinău, Criuleni, Bălți, Dubăsari, Șoldănești, Anenii Noi.

maxim 8

Durata 2-3 min. cu subtitrări în Eng

   

Foto-portret testimoniale

5

     

Mapă de prezentare cu carduri
Format digital + printate

100 ex.

70 ex. în limba română și 30 ex. în limba engleză

   

Broșură de buzunar (tip wallet card)
Format digital + printate

100 ex.

70 ex. în limba română și 30 ex. în limba rusă

   

Calendar triptic (calendar de perete cu 3 luni / calendar trimestrial vertical)

100 ex.

     

Diseminarea materialelor: Infografice, videografic, video, foto-portrete pe rețelele de socializare ale Fundației (postări sponsorizate)

       

Nota Bene: Compania candidată urmează să stabilească numărul final de produse, numărul final de difuzări și planul de lucru în funcție de bugetul disponibil și să ofere un raport optim preț/calitate/cantitate. În tabel se vor include si detalii referitor la rețelele de distribuție/plasare a produsului, numărul de plasări etc. 

V. Bugetul disponibil este de 20 000 euro, iar termenul limită de prezentare a tuturor materialelor finale este până la data de 31.12.2025.

Important! 

Materialele produse în cadrul proiectului (texte, materiale video, pliante, ilustrații grafice, comunicate media, etc.) vor fi în limbile română, rusă și engleză, după caz. Alegerea limbii va fi coordonată cu Fundația Est-Europeană în fiecare caz aparte.

VI. Aspecte organizaționale

Contractantul va coordona sarcinile cu specialista pe comunicare a fundației. Contractantul va lucra în afara oficiului FEE și va participa la toate ședințele legate de realizarea sarcinilor. Toate materialele de comunicare trebuie să fie aprobate de  Fundație, înainte de a fi publicate. Contractantul va face copii ale materialelor de comunicare, care vor fi colectate într-un dosar, și prezentate la fiecare perioada de raportare/facturare. 

VII. Candidații eligibili

Entitățile eligibile pentru a participa la acest concurs sunt companiile specializate în prestarea de servicii solicitate. Candidații trebuie să demonstreze experiență anterioară în domeniu.   

Cerințe minime pentru compania selectată: 

  • Experiență pozitivă demonstrată în dezvoltarea strategiilor de comunicare pentru proiecte similare.
  • Portofoliu relevant care să includă campanii de promovare a educației și antreprenoriatului.
  • Capacitate de a crea materiale de promovare atractive (broșuri, afișe, spoturi video).

Dosarul trebuie să conțină următoarele:

  • Oferta tehnică, care va descrie viziunea companiei referitoare la produsele de  comunicare și instrumentele de promovare propuse; 
  • Ofertă financiară detaliată, cu indicarea costurilor pentru toate serviciile propuse și cu numărul minim de vizualizări/vizionări asigurat; oferta comercială va include prețul cu TVA la cota zero.
  • CV-ul companiei și portofoliul care vor demonstra experiența în domeniu; 
  • Lista clienților anteriori și a produselor relevante realizate.

 VIII. Termenii contractuali 

  • Compania selectată va livra raport cu privire la progresul activităților de comunicare și rezultatele obținute. 
  • Toate materialele create în cadrul proiectului vor fi în proprietatea Fundației Est-Europene și vor putea fi folosite doar cu acordul FEE. 

IX. Criterii de selecție 

FEE va selecta organizația/compania în baza ofertei complete transmise până la termenul indicat. Ofertele vor fi evaluate de o comisie desemnată de FEE. 

Criteriile de selecție vor include următoarele:  

-          20% - Experiența organizației/companiei în domeniile relevante cererii de ofertă;  

-          30% - Complexitatea ofertei/produselor propuse;  

-          10% - Originalitatea în realizarea campaniilor de promovare;  

-          40% - Raportul preț-calitate-cantitate servicii. 

X. Depunerea ofertelor

Dosarul complet trebuie trimis la adresa concurs@eef.md până pe data de 27 noiembrie 2025 ora 23:00 cu textul: „Materiale de vizibilitate antreprenoriat social” în linia de subiect. 

Întrebările legate de acest concurs le puteți adresa în scris la adresa de email: mihaela.cirnov@eef.md  

Dosarele incomplete nu vor fi evaluate. 
Mai multe detalii citiți pe: FUNDAȚIA EST-EUROPEANĂ - CETĂȚENI ACTIVI, COMUNITĂȚI PROSPERE.

 



Articol precedent: IP Universitatea Tehnică a Moldovei anunţă concurs pentru achiziţionarea Echipamentelor pentru laboratorul didactic „Green Energy” 2 Precedent Articolul următor: Concurs prelungit pentru selectarea unei companii care va oferi asistență tehnică în dezvoltarea conceptului tehnic și a arhitecturii digitale a Dosarului Electronic de Sănătate (DES) Următor
  • BNM angajează Expert principal incluziune financiară
  • International Consultant for dam-breaching modelling, risk assessment, and capacity building (UNDP)
  • People in Need is hiring a Civil Society Lead (Programme co-Manager)
  • UCIPE (Proiectul PEEM) Specialist/ specialistă în eficiență energetică
  • CRS is hiring Project Assistant Accountability

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin

Asociația Obștească ”CASMED”

Achiziții și Contractări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md