Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termeni de referință privind selectarea companiei ce va desfășura auditul organizațional
AO CNSIPPF „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) este o instituție obștească care pledează pentru implementarea conceptului egalității de gen în toate domeniile vieții, promovarea politicilor publice în domeniu, abordarea problemelor ce ţin de rolul femeii în societate şi abilitarea acesteia, eliminarea tuturor formelor de discriminare faţă de femei, fiind concomitent şi un centru de documentare, informare şi instruire pentru ONG-urile de profil şi grupurile de inițiativă. Mai multe detalii despre organizație găsiți la adresa www.progen.md
Auditul organizațional se va desfășura în cadrul AO CNSIPPF „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD). Costurile vor fi acoperite din cadrul proiectului „Suport organizațional”, implementat de Asociația Obștească Centrul Național de Studii și Informare pentru Problemele Femeii ”Parteneriat pentru Dezvoltare”, cu suportul financiar al IM Swedish Development Partner Lund, Sweden.
Obiectivul concursului: Selectarea unei companii ce va desfășura auditul organizațional pentru perioada 01 ianuarie- 31 decembrie 2025. Auditul organizațional reprezintă auditul general al asociației pentru exercițiul financiar încheiat la data de 31 decembrie 2025.
Perioada de desfăşurare a activităţii: 01 februarie 2026 – 15 martie 2026
Rezultate aşteptate: Compania selectată va presta serviciile conform cerințelor solicitate de Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare în prezentul document şi în baza contractului semnat între părți (compania selectată şi CPD).
Cerințe:
- Raportul de audit organizațional va fi întocmit în două limbi (română și engleză) – în 3 exemplare fiecare (pentru CPD, IM SDP și compania de audit).
- Termenul de prezentare a raportului – nu mai târziu de 25 martie 2025
- Procesul de audit trebuie efectuat în concordanță cu Standardele Internaționale de Audit, emise de ISAs
Detalii despre organizație:
- Suma bugetului disponibil pentru anul 2025: aproximativ – 1300000,00 USD
- În cadrul organizației au fost efectuate plăți salariale, achiziționări de servicii de la persoane terțe și procurări de consumabile de la companii terțe.
Dosarul va include:
Pentru ca ofertele să fie examinate, dosarul va include în mod OBLIGATORIU următoarele:
- Copia certificatului de înregistrare;
- Copia extrasului din registru de stat al persoanelor juridice;
- Copia licenței privind activitatea de audit;
- Copia certificatului de auditor cu experiența de minim 5 ani;
- Oferta financiară în MDL, după modelul de mai jos;
- CV-ul companiei de audit;
- Declarația de integritate semnată (Anexa nr. 1 - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/).
Oferta va avea următorul conţinut:
Data. Xx.xx.xxxx |
||
Nr. |
Oferta |
Preţ ofertă MDL Inclusiv TVA |
1. |
Efectuarea raportului de audit organizațional pentru perioada 1.01.2025-31.12.2025 |
|
TOTAL |
MDL |
|
Semnătura Ștampila Datele bancare |
Notă: Oferta financiară va fi prezentată doar în lei moldoveneşti (MDL). Semnarea şi ştampilarea acesteia este obligatorie. În caz contrar, oferta va fi considerată nevalabilă.
Cerințe minime de calificare:
- Experiență de minim 5 ani în domeniu;
- Experiență de auditare a organizațiilor non-guvernamentale;
- Membrii echipei de audit să dețină experiență în domeniu.
Plata pentru serviciile prestate
Plata va fi efectuată prin virament bancar conform prevederilor contractului. Transferul către prestator va fi efectuat în lei (MDL).
Perioada de executare a contractului: 1 februarie 2026 - 15 martie 2026 (contractul va fi semnat în Lei MDL).
Ofertele pot fi trimise în formă electronică la adresele de e-mail: al.ermolenco@gmail.com și cojocaru.cristina.cpd@gmail.com
Ofertele sigilate vor cuprinde:
De la: Numele ofertantului, data, semnătura directorului, amprenta ştampilei, rechizitele bancare şi datele de contact (adresă, telefon fix, telefon mobil, e-mail);
Denumirea concursului: Concurs de selectare a unei companii ce va efectua auditul organizațional pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2025.
Termenul de valabilitate a ofertei financiare este de 30 zile.
Termenul limită de prezentare a ofertelor este 30 octombrie 2025.
Pentru informații suplimentare: Alexandra Ermolenco, tel. 069 627952 sau e-mail: al.ermolenco@gmail.com.
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md