Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termen extins-Proiectul “MĂ IMPLIC” lansează un apel de participare pentru achiziționarea de lucrări de construcție-montaj, având ca scop creșterea eficienței energetice în gospodăriile private. Procedura de Achiziție Nr # 2025 Eneff Works Households
TERMENI DE REFERINȚĂ
TITLU: Lucrări de construcție-montaj cu scopul creșterii eficienței energetice în gospodării private. Procedura de Achiziție Nr # 2025_Eneff_Works_Households. Licitație deschisă
*Nota: Procedura dată este desfășurată în cadrul implementării proiectului de implicare civică în guvernarea locală “MĂ IMPLIC”, implementat de către Fundația Centrul Moldo-Elvețian pentru Cooperare SKAT, cu suportul financiar al Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC), care reprezintă Consiliului Federal al Confederației Elvețiene.
Conform prevederilor Ordonanței SR 946.231.176.72 al Swiss Federal Department of Economic Affairs EAER, se specifică măsurile legate de situația din Ucraina, referitor la sancțiunile impuse de Elveția ca răspuns la conflictul din Ucraina. Aceasta prezintă restricții privind relațiile economice cu Rusia. Astfel, bunurile produse în Federația Rusă nu sunt eligibile în cadrul achizițiilor realizate în contextul implementării proiectului de implicare civică în guvernarea locală “MĂ IMPLIC” conform cerințelor înaintate de Finanțator stipulate în Declarația de conformitate a prezentului document.
- Denumirea autorității contractante: Fundația Centrul Moldo-Elvețian pentru Cooperare SKAT
- IDNO: 1020620001626
- Adresa: Republica Moldova, MD 2012, mun. Chișinău, str. Alexei Mateevici 34, of. 7
- Pagina web oficială ale autorității solicitante: https://ma-implic.md/
- Adresa de e-mail de la care se va putea obține accesul la documentația de tender: tender@int.skat.ch
- Autoritatea Contractantă invită operatorii economici interesați, care dispun de capacitate satisfăcătoare în executarea lucrărilor de construcție-montaj, să participe la procedura de achiziție privind implementarea următoarelor lucrări:
- Termoizolarea planșeului de pod;
- Înlocuirea tâmplăriei exterioare (ferestre și/sau uși);
- Alte tipuri de lucrări (la necesitate/cu titlu de excepție).
Companiile interesate sa participe la licitația data, sunt invitate sa solicite documentația de licitație de la autoritatea contractantă/SKAT Moldova în mod direct, la adresa de e-mail: tender@int.skat.ch
- În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta): Nu sunt loturi
- Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: Nu se admite
- Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: conform instrucțiuni de participare la licitație.
- Termenul de executare lucrărilor contractate: până la 01.06.2026
- Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (documentație):
Nr. d/o |
Criteriile de calificare și de selecție (Descrierea criteriului/cerinței) |
Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: |
Nivel minim/ |
Cerere de participare |
Cerere de participare la procedura de ție, remisa de ofertant către SKAT, la email (tender@skat.int.ch) |
Obligatoriu |
|
Formularul ofertei |
Conform modelului, autentificat în mod corespunzător de ofertant. |
Obligatoriu |
|
Prezentarea succintă a companiei |
Prezentarea succintă a companiei |
Obligatoriu |
|
Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din țara în care ofertantul este stabilit |
Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii/extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice – copie, confirmata prin aplicarea ștampilei/semnăturii electronice |
Obligatoriu |
|
Situațiile financiare pentru anii 2022, 2023, 2024 |
Copiile rapoartelor privind situațiile financiare (anexe la SNC) din anii 2022, 2023, 2024, întocmite conform prevederilor SNC, vizate și înregistrate de organele competente. |
Obligatoriu |
|
Certificat de confirmare a lipsei restanțelor la bugetul de stat |
Copia originalului eliberat de Inspectoratul Fiscal (posibil si online), confirmată prin semnătura și ștampila participantului emis în termen de maxim 30 zile calendaristice până la data aplicării ofertei |
Obligatoriu |
|
Declarație privind dotările specifice, utilajul și echipamentul tehnic |
Conform modelului, autentificat în mod corespunzător de ofertant |
Obligatoriu |
|
Dovada privind personalul planificat a fi implicat |
CV-urile și copiile documentelor de atestare a responsabilului tehnic |
Obligatoriu |
|
Catalog cu prețuri unitare |
Catalog cu prețuri unitareDevizul-Ofertă (conform modelului anexat la documentația de licitație) |
Obligatoriu |
|
Fișele tehnice și certificatele de conformitate |
Fișele tehnice și certificatele de conformitate pentru materialele prevăzute a fi utilizate în lucrările de construcție. Specificațiile tehnice a materialelor propuse trebuie să corespundă cerințelor minime solicitate de autoritatea contractantă în caietul de sarcini. |
Obligatoriu |
|
Garanția pentru ofertă |
Conform modelului băncii, autentificat în mod corespunzător de ofertant/banca. Garanția pentru ofertă va constitui nu mai puțin de 30.000,00 MDL |
Obligatoriu |
|
Declarație de conformitate cu regulile elvețiene |
Conform modelului, autentificat în mod corespunzător de ofertant |
Obligatoriu |
|
Angajament de Integritate |
Conform modelului, autentificat în mod corespunzător de ofertant |
Obligatoriu |
- Garanții:
Garanția pentru ofertă (se va prezenta obligatoriu), după caz scrisoare de garanție bancara, necondiționata, in cuantumul: 30 000 MDL.
Garanția de bună execuție a contractului va fi stabilită în cuantum de 75 000 MDL. Ofertantul desemnat câștigător va prezenta o scrisoare de garanție bancară, necondiționata, pentru buna execuție a contractului, valabilă pe întreaga durată de executare a lucrărilor, inclusiv până la recepția acestora fără deficiențe / finalizarea implementării contractului.
- Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (taxe și TVA):
Conform art. 3 lit. h) din Memorandumului de înțelegere privind a doua fază a Proiectului “Mă Implic – Proiect de implicare civică în guvernarea locală” din 11.01.2024, a Acordului dintre Guvernul Republicii Moldova și Guvernul Confederației Elvețiene privind asistența umanitară și cooperarea tehnică, ratificat prin Legea Parlamentului RM Nr.789-XV din 28.12.2001 (Monitorul Oficial din 17 ianuarie 2002), Codului Fiscal al R. Moldova (Articolul 104 litera “c1“), precum și a Hotărârii Guvernului Nr. 246 din 08.04.2010, importul și/sau livrarea pe teritoriul țării a mărfurilor și serviciilor destinate proiectelor de asistență tehnică și investițională în derulare, care cad sub incidența tratatelor internaționale la care Republica Moldova este parte, se scutesc de accize, taxe vamale, precum și se aplică scutirea de TVA cu drept de deducere. Proiectul Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) „Mă Implic — Proiect de implicare civică în guvernarea locală, Faza 2. Numărul de înregistrare al proiectului 87211423880. Aceste prevederi urmând a fi aplicate în întregime asupra sumei de contract și asupra proiectului menționat. Prin urmare, furnizorii autohtoni — subiecți ai impunerii cu TVA livrează pe teritoriul țării mărfuri și servicii cu scutire de TVA cu drept de deducere: a) donatorilor, implementatorilor sau beneficiarilor proiectului; b) contractorilor, contractați de subiecții menționați la litera a) indicați mai sus, pentru prestarea serviciilor (executarea lucrărilor) destinate realizării proiectelor, și subantreprenorilor acestora. Orice alte plăti eventuale, care pot apărea mai târziu pentru plata unor taxe vor fi plătite de către Executor:
Ofertele se prezintă în valuta MDL, cota TVA 0%
- Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: cel mai bun raport calitate-preț.
De asemenea, la etapa evaluării ofertelor se va utiliza următorul sistemul de scor:
CA |
Criteriul de adjudecare |
Scor maxim |
Oferta tehnică |
40% |
|
CA1 |
Aprecierea lucrărilor efectuate în cadrul obiectelor de referință: Aprecierea complexității și volumului lucrărilor executate; Calitatea lucrărilor efectuate; Satisfacția beneficiarilor privind modul de lucru și calitatea lucrărilor; Durata de execuție a lucrărilor; |
25 |
CA2 |
Aprecierea calității materialelor ofertate |
15 |
Oferta financiară |
60% |
|
CA3 |
Scorul acordat pentru oferta de preț (analiza prețurilor pentru cele mai voluminoase articole/lucrări) |
60 |
- Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor: Conform Instrucțiuni ofertanți
- Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor: 03 octombrie 2025, orele 20:00 PM (ora Chișinău).
- Adresa la care trebuie depuse ofertele: ofertele se vor prezenta in format electronic, in limba romana, la adresa de email: tender@skat.int.ch
- Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile
- Locul deschiderii ofertelor: sediul autorității contractante
Ofertele întârziate vor fi respinse. Ofertele se vor deschide si înregistra de SKAT Moldova, fără prezenta ofertanților.
- Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat: de Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC), care acționează prin intermediul Oficiului Elvețian de Cooperare/Reprezentanța Ambasadei Confederației Elvețiene în Republica Moldova: “Mă Implic” – Proiect de implicare civică în guvernarea locală, faza II.
Această achiziție este organizată în conformitate cu Manualul de achiziții SKAT Moldova. Ofertanților nu li se va acorda dreptul de a contesta decizia de atribuire.
Ofertanții care au careva obiecții privind decizia de adjudecare pot fi invitați la oficiul Autorității Contractante pentru a primi o explicație verbala asupra deciziei. Alte informații în scris nu vor fi oferite, decât informarea inițială privind decizia de adjudecare. Obiecțiile, cu mențiunea nr # licitației, vor fi remise la adresa: tender@int.skat.ch
- Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare: 10 septembrie 2025 (anunț rectificat publicat la 30.09.2025)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md