Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Servicii de traducere și interpretariat
Fundația Soros Moldova lansează cerere de oferte pentru selectarea unui prestator/ unor prestatori de servicii de traducere și interpretariat, în vederea acoperirii necesităților organizației în cadrul evenimentelor, activităților și procesării documentației curente.
Serviciile vor fi contractate în cadrul a trei loturi distincte: Traducere scrisă, Traducere orală simultană (cu echipamente tehnice), Traducere orală șoptită (chuchotage).
Ofertele pot fi depuse pentru unul, mai multe sau toate loturile, în funcție de capacitatea ofertantului.
Contractul se va încheia pentru o perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, în funcție de performanță și necesitățile Fundației.
Conținutul dosarului de ofertă
Fiecare ofertă trebuie să conțină:
- Oferta tehnică:
- Scrisoare de intenție (cu indicarea lotului/loturilor pentru care se aplică);
- CV-uri ale traducătorilor/interpreților (sau echipa propusă);
- Descrierea experienței relevante (cu exemple de clienți sau proiecte);
- Copia certificatului de înregistrare a companiei sau act de identitate (pentru persoane fizice);
- Referințe sau recomandări, dacă sunt disponibile (care să includă și feedback de la clienți privind respectarea termenelor de livrare, precum și punctualitatea în finalizarea proiectelor).
- Oferta financiară (în MDL).
Modalitatea de depunere și termen-limită
- Ofertele vor fi transmise exclusiv prin e-mail, la adresa: procurement@soros.md
- Termen-limită de transmitere a ofertelor: data 3.10.2025, ora 12:00
- Subiect e-mail: Ofertă servicii traducere – [Numele ofertantului] – Lot [1/2/3]
Detaliile, criteriile de evaluare și alte informații importante sunt incluse în documentul „Detalii”.
Documente
Formularul ofertei financiare word
Date de contact și informații suplimentare
Armasaru Alina
- Asistentă de proiect
- Email: aarmasaru@soros.md
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md