Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termeni de referință privind selectarea companiei care va furniza mobilier
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Context: Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) anunță concurs de oferte în vederea selectării unei/unor companii (organizații) care să furnizeze mobilier în cadrul proiectului „Consolidarea guvernării bazate pe date demografice fiabile și dezagregate pentru autoritățile centrale și locale” implementat de Fondul Națiunilor Unite pentru Populație (UNFPA) în parteneriat cu Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) în perioada 1 februarie - 31 decembrie 2025.
Scopul proiectului: consolidarea capacității autorităților locale de a implementa politici publice eficiente și bugete transparente, prin utilizarea datelor despre populație și prognozelor demografice.
Obiectivul concursului: Procurarea mobilierului destinat primăriei s. Copceac, r-nul Ciadîr Lunga. UTA Gagauzia, beneficiară în cadrul proiectului: „Consolidarea guvernării bazate pe date demografice fiabile și dezagregate pentru autoritățile centrale și locale”.
Detaliile privind specificațiile tehnice sunt prezentate în Anexa 1 de mai jos. - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/
Rezultate așteptate: Compania selectată va presta serviciile specificate conform condițiilor solicitate de Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” în prezentul document şi în baza contractului semnat între părţi (compania selectată şi CPD).
- DOSARUL DE APLICARE va include în mod OBLIGATORIU următoarele elemente:
- Copia certificatului de înregistrare;
- Copia certificatului/certificatelor care confirmă proveniența mobilierului;
- Oferta financiară, în MDL, la cota zero TVA – actele privind aplicarea scutirii de TVA cu drept de deducere vor fi expediate furnizorului selectat;
- Oferta financiară va include și prețul pentru livrarea mobilierului*. Adresele de livrare pentru fiecare lot sunt indicate în Anexa 1 de mai jos;
- Condițiile/termenii de garanție al fiecărui mobilier;
- Imagini ale mobilierului propus în oferta financiară;
- Declarația de Integritate semnată (Anexa 2 de mai jos). - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/
*Termenul de livrare va fi stabilit de fiecare companie/organizație pentru fiecare mobilier în parte, de comun acord cu furnizorul selectat, dar nu va depăși 45 de zile calendaristice din momentul semnării contactului.
MODUL DE ÎNTOCMIRE A OFERTELOR FINANCIARE: Oferta financiară va conține, în mod OBLIGATORIU data, semnătura conducătorului, amprenta ștampilei, rechizitele bancare şi datele de contact ale aplicantului (adresă, telefon fix, telefon mobil, e-mail, numele deplin al persoanei de contact). Modelul ofertei financiare a se vedea în Anexa 1 a acestui document.
(!) Oferta financiară nesemnată, fără dată şi ştampilă nu va fi valabilă.
Termenul de valabilitate a ofertelor este de 30 zile.
- CERINȚE MINIME DE CALIFICARE:
Pentru a se califica, furnizorul aplicant trebuie să aibă cel puțin doi ani de activitate în domeniul serviciilor solicitate.
- CRITERII DE EVALUARE:
- Oferta financiară va fi evaluată în baza principiului celui mai mic preț dintre ofertele tehnice acceptabile, dar și calitatea mobilierului propus;
- Corespunderea specificațiilor tehnice propuse cu cele solicitate în Anexa 1 a prezentului document; - se va descărca aici: https://progen.md/achizitii/
- Disponibilitatea în stoc a articolelor și unităților solicitate;
- Termenii și condițiile de garanție propuse.
*CPD își rezervă dreptul de a selecta una sau mai multe companii pentru furnizarea mobilierului solicitat în acest document!!!
**Companiile incluse în Lista de interdicție a operatorilor economici ai Agenției de Achiziții Publice https://tender.gov.md/ro/lista-de-interdictie nu vor fi acceptate la concurs și vor fi descalificate.
- PLATA PENTRU SERVICIILE PRESTATE
CPD va efectua plățile prin virament bancar, după recepționarea bunurilor. Transferul către prestator va fi efectuat în lei (MDL).
Perioada de executare a contractului septembrie - octombrie 2025.
- INSTRUCȚIUNI PRIVIND DEPUNEREA DOSARULUI DE APLICARE:
- Ofertele însoțite de toate documentele, parte a dosarului de aplicare, vor fi expediate doar în format electronic la adresele de email: cristina.cpd@gmail.com.
- Subiectului mesajului va indica numele companiei și denumirea cererii de oferte, după modelul:
”Denumirea Companiei - Oferta mobilier, s. Copceac, r-nul Ciadîr Lunga. UTA Gagauzia (conform anexei)
- Termenul limită de prezentare a ofertelor este 5 septembrie 2025.
Pentru informații suplimentare:
- Cojocaru Cristina, tel. 069844829, e-mail: cojocaru.cristina.cpd@gmail.com
- Termen extins - selectarea unui expert/consultant în prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Media Show Grup angajează Manager Vânzări în domeniul organizării de evenimente
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- Project Coordinator within PIU
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







