CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Livrarea, montarea și PIF a centralei electrice fotovoltaice în localitatea Ciorești
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
21/08/2025

Livrarea, montarea și PIF a centralei electrice fotovoltaice în localitatea Ciorești

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Global Business Acces SRL invită agenții economici interesați să depună documentația pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor și serviciilor în cadrul Programului „Comunități reziliente prin abilitarea femeilor” etapa a II-a, implementat de PNUD Moldova și finanțat de Guvernul Suediei și Guvernul Norvegiei.

- Denumirea autorității contractante: Global Business Acces SRL în calitate de Administrator al Finanțării;

- Obiectul achiziției: ”Proiectarea, construcția și punerea în funcțiune a centralei electrice fotovoltaice cu sistem de stocare și conectarea la aceasta a iluminatului stradal în localitatea Ciorești, raionul Nisporeni”,

 TERMEN DE REALIZARE: Maxim 90 zile calendaristice din data semnării contractului de livrare de bunuri și prestări de servicii, după cum urmează:

 - Proiectarea sistemului fotovoltaic, aprobarea, coordonarea și verificarea proiectului - max. 30 zile calendaristice din momentul semnării contractului de prestări servicii;

 - Livrarea și instalarea sistemului fotovoltaic - max. 30 zile calendaristice din momentul aprobării proiectului tehnic;

- Darea în exploatare a sistemului fotovoltaic - max. 30 zile calendaristice din data finisării lucrărilor de instalație.

- Locația livrării bunurilor și serviciilor: sat Ciorești, raion Nisporeni;

- Modul de formare a prețului: scutire de TVA  cu drept de deducere (cota 0%).

- Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL

- Modalități de plată: prin transfer în baza contractului/facturii fiscale

- Termene de garanție:  conform caietelor de sarcini.

- Criteriul de evaluare: Reputația ofertanților, corespunderea calității bunului ofertat și cel mai mic preț.

 *IMPORTANT! Unul dintre criteriile de selecție care urmează a fi aplicat în procesul de analiză a corespunderii ofertelor, îl va reprezenta evaluarea performanței trecute a companiei în relația cu alți clienți, în special în cadrul proiectelor de asistență financiară externă, urmând a fi analizate următoarele aspecte:

- compania să nu fie, în momentul depunerii ofertei, sau în perioade anterioare depunerii prezentei oferte, implicată în procese de livrare de bunuri și servicii în care să se ateste performanța slabă a serviciilor prestate sau calitatea necorespunzătoare a bunurilor, nerespectarea contractelor sau a termenelor de livrare/execuție;

- să nu existe recenzii sau informații din partea PNUD Moldova care să sugereze o performanță slabă în implementarea proiectelor anterioare, sau practicarea unor prețuri semnificativ mai mici în comparație cu ofertele de pe piață în momentul depunerii ofertelor, urmate ulterior de solicitări de majorare a acestora pe parcursul perioadei de derulare a contractului de livrare a bunurilor și/sau serviciilor.

- Ofertantul va pune la dispoziție cărțile tehnice cu instrucțiunile de funcționare traduse în limba română și/sau rusă, va asigura punerea în funcțiune precum și instruirea personalului operativ al beneficiarului.

- Oferta va conține specificațiile tehnice depline solicitate conform CAIETULUI DE SARCINI

- Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:

  • Documentele din dosarul ofertei de preț confirmată prin aplicarea semnăturii electronice, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%), cu completarea:  Formularului ofertei,Specificaţiilor tehnice și Specificaţiilor de preț pentru proiectul scos la licitație;
  • Extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
  • Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin semnătura electronică
  • Certificat privind lipsa datoriilor sau Declarația aplicantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
  • Lista principalelor 3 contracte sau Procese verbale de recepție finală de livrare a bunurilor și serviciilor din aceeași categorie finalizate , confirmate prin aplicarea semnăturii electronice);
  • Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunului ofertate: panouri fotovoltaice, invertor, acumulatori;
  • Declarație privind deținerea laboratoarelor proprii sau a contractelor cu astfel de laboratoare, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Lista tuturor subcontractanților care vor fi implicați în proiect, inclusiv o mică descriere despre aceștia (după caz), confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Alte documente care să demonstreze capacitatea ofertantului de executare a lucrărilor, ex: ultimul raport financiar, certificare ISO, etc. (Opțional);

Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-125-786, E-mail: rescom@finantari.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Panfilii Alexandru 

Modalitatea de depunere a ofertelor:

  • Termenul de depunere a ofertelor: 04.09.2025, ora 16.00.
  • Ofertele se depun Electronic la adresa: rescom@finantari.md,indicându-se în subiectul mesajului „Ofertă pentru CEF Ciorești_Denumirea ofertantului”. Ex: ”Ofertă pentru CEF Ciorești_AgropromUnited SRL”
  • Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, cu semnătura persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei sau semnate electronic.
  • Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format .PDF ( Nu se acceptă, documente în format word, .Jpg, etc)
  • Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse, și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.
  • Termenul de valabilitate a ofertei: min. 30 zile.

Documentația de concurs poate fi descărcată AICI!



Articol precedent: UNHCR Moldova - RFQ for Capacity building program for CSOs in Moldova - Deadline: 04 September 2025 Precedent Articolul următor: Tender no. 83417481 Consulting and coaching in transparent financial management for three ministries and public institutions in agri-food sector, health protection and education Următor
  • Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
  • Fundația Regina Pacis extinde termenul de selectare a unui/unei coordonator/oare de proiect
  • BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
  • AO Moștenitorii angajează Mediatori Comunitari pentru raioanele Glodeni, Florești, Rîșcani, Drochia sau Sîngerei
  • BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md