Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
A.O. „Centrul de Drept al Femeilor” anunță concurs pentru selectarea unei companii de comunicare și organizare de evenimente
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor" (în continuare - CDF) este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței în familie în Republica Moldova. Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, violenței în familie și violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică și de reprezentare, asistență psihologică și abilitare economică.
CDF anunţă concurs de selectare a unei companii de comunicare și organizare de evenimente pentru a oferi suport în realizarea evenimentului de strângere de fonduri și a unei campanii de sensibilizare și colectare de fonduri în domeniul prevenirii și combaterii violenței împotriva femeilor și a violenței în familie.
Compania contractată va fi responsabilă de planificarea, organizarea, implementarea și promovarea evenimentului cu impact social și colectare de fonduri, fiind implicată inclusiv în elaborarea identității vizuale și a materialelor de vizibilitate ale evenimentului.
Locație: Preferabil în aer liber, în Chișinău sau proximitatea Chișinăului
Data estimativă: aprilie 2026
Număr participanți: aproximativ 100 persoane
Compania selectată va asigura următoarele aspecte:
I. Planificare&Coordonare
- Management de proiect eveniment
- Dezvoltarea planului de activități în baza conceptului de eveniment furnizat de echipa CDF
- Elaborarea scenariului evenimentului
- Regie artistică eveniment
II. Servicii de design & materiale grafice
Design pentru:
- Elaborarea contentului videografic pentru Ecranele LED (spoturi grafice, burtiere)
- Agenda evenimentului
- Diplome/Certificate de recunoștință
Design și tipar:
- Welcome banner
- Panouri direcționale & branding ambiental
III. Locație și logistică
- Chirie spațiu în aer liber (inclusiv backup în caz de vreme nefavorabilă)
- Amenajare și decor tematic (lumini, elemente vizuale, scenografie)
- Moderator profesionist (cu experiență în evenimente de fundraising)
- Catering pentru 100 persoane (cina, gustări și băuturi)
IV. Echipament tehnic
Echipament sonorizare:
- Sistem audio profesional adaptat spațiului deschis (Monitoare, microfoane radio, garnitura, consolă. Coordonarea si conectarea sursei de sunet)
- Echipa tehnică de regie sunet
Echipament video si proiectii:
- 2 camere, optică, stative, accesorii, 2 operatori, regie video, DOP
- Ecran LED pentru scenă, ecran LED 60m2, VJ, notebook, consola.
- 1 TV pe stativ (preview)
- Echipa tehnică de regie video si proiectii
Structuri scenice
- Podium pentru speakeri – aproximativ 36 m² + 3 trepte
- Construcții metalice pentru: Fundal scenă, ecran proiecție, suspendarea luminilor
- Iluminat ambiental și de scenă (lumini calde, artistice, difuze)
- Lumini artistice: 8 megapoint 7 spider, 30 tetra, console
- Echipa tehnică de regie lumini
VII. Servicii video&foto
- Producție spot video de promovare a evenimentului
- Aftermovie – montaj video post-eveniment
- Fotograf profesionist (5 ore)
VIII. Coordonare generală
- Asigurarea echipei logistice și a personalului tehnic
- Transport materiale, montare și demontare
XI. Amplificare PR și social media
- Strategie de comunicare pentru promovarea evenimentului, adaptată canalelor media relevante (presa scrisă, radio, TV, online) și rețelelor sociale.
- Crearea și distribuirea unui comunicat de presă înainte și după eveniment, în limba română și/sau engleză, după caz.
- Gestionarea canalelor social media dedicate: planificare conținut, redactare postări, crearea de vizualuri și programarea publicărilor.
- Follow-up post-eveniment: publicarea de materiale foto-video, citate, testimoniale sau alte forme de conținut valorificabil.
Cerinţe obligatorii
- Experienţă demonstrabilă de minim 3 ani în domeniul organizării de evenimente de amploare și în dezvoltarea strategiilor de comunicare și PR, preferabil: desfășurarea campaniilor de comunicare; elaborarea conceptelor materialelor de vizibilitate și informative (vizuale și de branding);
- Calitate în muncă, inițiativă și creativitate, inclusiv flexibilitate în a răspunde prompt nevoilor CDF;
- Portofoliu care să includă cel puțin 3 evenimente similare;
- Sensibilitate față de tematica violenței în bază de gen și a drepturilor omului;
- Abilități în gestionarea parteneriatelor și atragerea sponsorilor;
- Respectarea termenelor stabilite pentru prezentarea livrabilelor;
Structura ofertei
- Denumirea companiei, adresa, persoanele şi telefoanele de contact;
- Descrierea companiei şi argumentarea oportunităţii selectării acesteia;
- Lista organizațiilor pentru care compania a prestat servicii în ultimii 3 ani, inclusiv 3 persoane/companii de referință;
- Portofoliul de evenimente relevante (minim 3);
- Copia licenţei pentru activitatea desfășurată;
- Descrierea calificărilor membrilor echipei;
- Oferta financiară în MDL (inclusiv TVA), ce va include o listă detaliată pe categorii de costuri.
Criteriile de evaluare:
- Prezentarea setului complet indicat în structura ofertei de mai sus;
- Experienţa relevantă în domeniul solicitat;
- Calificarea echipei care va presta serviciile sus menționate;
- Oferta cea mai avantajoasă respectând indicatorul calitate/preț;
- Propunerea tehnică, incluzând conceptul preliminar și abordarea organizării evenimentului;
- Propunerea financiară, cu detalierea bugetului.
Prezentarea ofertei:
Data limită de prezentare a ofertei: 14 iulie 2025.
Ofertele pot fi expediate prin e-mail la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea „Companie de comunicare și organizare de evenimente pentru fundraising”.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute la numărul de telefon: 060176102/ 069585455
CDF își rezervă dreptul de a solicita clarificări suplimentare și de a intervieva companiile finaliste înainte de selecția finală.
N.B. Mai multe detalii despre organizație pot fi găsită la adresa http://cdf.md/
- Gender-Centru contractează consultanți/te pentru facilitarea sesiunilor și meselor rotunde naționale și regionale privind managementul cazurilor de violență în bază de gen
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare al/a Direcției cercetări economice
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








