- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
SPECIFIC PROCUREMENT NOTICE REQUEST FOR BIDS GOODS (ONE-ENVELOPE BIDDING PROCESS)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Country: Republic of Moldova
Name of Project: Fruit Garden of Moldova
Contract Title: Supply of agriculture machinery for the Technical University of Moldova, procured within the INVESTMENTS IN INFRASTRUCTURE component of the “Fruit Garden of Moldova” Project.
Finance Contract No: (FI N° 83.887 (MD)) Serapis N° 2014-0041
RFB Reference No.: # AGRI_MACHINE_2025
- The Republic of Moldova has received financing from the European Investment Bank toward the cost of the Fruit Garden Project (in amount of 120mln EUR), and intends to apply part of the proceeds toward payments under the contract for Supply of agriculture machinery for the Technical University of Moldova, procured within the INVESTMENTS IN INFRASTRUCTURE component of the “Fruit Garden of Moldova” Project”.
2. The Purchaser - Consolidated Unit for Implementing and Monitoring the Wine Sector Restructuring Program (UCIMPRSVV) now invites sealed Bids from eligible Bidders for Supply of agriculture machinery for the Technical University of Moldova. Supply period is up to 2 months (for harvester) and 6 months (for seeder) from contract award date. The Bidder must bid for 100% of requested items.
3. Bidding will be conducted through International Competitive Procurement and is open to all eligible Bidders as defined in the Procurement Regulations.
4. Interested eligible Bidders may obtain further information and/or request an electronic copy of the bidding documents from: UCIMPRSVV; PIU Procurement Department, Telephone/fax: +373 22 260906, +373 78812211; Email: office@winemoldova.md. The Bidding Documents are provided free of charge (in electronic format) and will be sent via e-mail, upon written request (to the email mentioned above).
5. Bids must be delivered at or before 13:00 (local hour), June 25, 2025, at the following address: Attention: PIU Procurement Department, Address: 18, Calea Basarabiei str.(yellow building), MD-2023, 2nd floor, Chisinau;Moldova. Electronic bidding will not be permitted. Late bids will be rejected. Bids will be opened in the presence of the bidders’ representatives who choose to attend in person. All bids must be accompanied by a Bid Security of minimum value of = 3 000 EUR (or equivalent);
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
- AO FFUPLM selectează un/o formator/formatoare care va presta serviciul de instruire inițială a personalului serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
- Concurs pentru funcția de specialist principal al Secției consultanță, comunicare și informare din cadrul IP CNED
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









