Repetat: Termeni de Referință pentru selectarea unui furnizor de servicii de producere și comercializare a materialelor personalizate de vizibilitate/ promoționale (Lot 1)
Nr. 260 din 16 mai 2025
TERMENI DE REFERINȚĂ
pentru selectarea unui furnizor de servicii de producere și comercializare a
materialelor personalizate de vizibilitate/ promoționale
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei „AVE Copiii” (în continuare AO „AVE Copiii”) este o organizație neguvernamentală, apolitică, non profit care are drept scop promovarea și respectarea drepturilor copilului în Republica Moldova. AO „AVE Copiii” oferă asistență socială, educațională și acces la servicii (sociale, educaționale, medicale, psihologice etc.) celor mai vulnerabili copii și tineri, în special separați de părinți, victime ale violenței de orice gen și în orice mediu, în contact cu sistemul de justiție, precum și capacitează resursa umană din domeniul protecției copilului.
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei „AVE Copiii” solicită oferte de prețuri pentru furnizarea de servicii de producere și comercializare a materialelor personalizate de vizibilitate/promoționale, pentru perioada iunie 2025 – martie 2026.
Obiectivul acestor Termeni de Referință: Identificarea unui furnizor experimentat și specializat în prestarea serviciilor de vizibilitate și promovare pe teritoriul Republicii Moldova, conform Lotului de mai jos.
LOT 1. Comercializarea de materiale personalizate de vizibilitate/ promoționale (design inclus)
Condiții generale:
- Capacitatea comercializării materialelor de vizibilitate/ promoționale personalizate (design inclus) conform Anexei 1 la acești Termeni de Referință (LOT 1);
- Disponibilitatea comercializării de materiale de vizibilitate/promoționale personalizate (design inclus) în perioada iunie 2025 – martie 2026;
- Disponibilitatea livrării materialelor la adresa str. C. Stere 1, mun. Chișinău;
- Prețul produsului va include și taxa de livrare;
- Disponibilitatea comercializării de materiale de vizibilitate/promoționale personalizate (design inclus) cu TVA la cota 0%.
Alte condiții:
- Capacitatea de împachetare a materialelor de vizibilitate/promoționale conform unei liste agreate în prealabil, dacă va fi necesar.
Modalitatea de achitare:
Achitările vor fi efectuate în baza facturii fiscale.
Dosarul de participare la concurs va conține Oferta Tehnică (Anexa 1) cu anexele indicate în aceasta și Oferta de preț (Anexa 2).
ATENȚIE! Oferta de preț va fi elaborată în lei cu TVA inclus.
Dosarul va fi expediat la office@avecopiii.md cu indicare la tema mesajului „Servicii materiale de vizibilitate”.
Termen limită de depunere a dosarelor: 29 mai 2025, ora 24:00.
Pentru detalii, trimiteți întrebări în scris la office@avecopiii.md până la 22 mai 2025, ora 24:00 (ora locală). Răspunsurile vor fi oferite în scris către 26 mai 2025, ora 24:00 (ora locală).
Condiții de acceptare a dosarelor de participare la concurs:
Pentru asigurarea condițiilor egale de participare la concurs, AO „AVE Copiii” va accepta doar dosarele care vor fi prezentate conform acestor Termeni de Referință.
Toate dosarele incomplete, precum și cele trimise în afara termenului, vor fi respinse fără explicații.
Criterii de evaluare a dosarelor de participare la concurs:
Criteriile aplicate pentru evaluarea dosarelor acceptate în acest concurs sunt următoarele:
Criterii de evaluare |
Punctaj de evaluare |
Specializare și experiență demonstrată de minim 2 ani în prestarea serviciilor de vizibilitate și promovare |
15 |
Disponibilitatea prestării serviciilor de vizibilitate și promovare, conform acestor Termeni de Referință |
25 |
Confirmarea disponibilității de prestare a serviciilor solicitate în perioada iunie 2025 – martie 2026 |
10 |
Preț: Cel mai mic preț |
50 |
TOTAL |
100 |
Punctajul maxim acordat la evaluare este de 100 de puncte pentru fiecare lot în parte.
Pentru informații suplimentare puteți apela următorul număr de telefon 060228463.
AO AVE Copiii promovează incluziunea și nu acceptă comportamente discriminatorii sau acte de corupție sub orice formă.
Mariana IANACHEVICI
Director executiv
Pentru a accesa Anexa 1 și Anexa 2 găsiți linkul: