Solicitare de oferte pentru servicii de cazare, alimentare, sală și echipament de training
Centrul CONTACT solicită oferte de preț pentru servicii de cazare, alimentare, sală și echipament de training pentru două instruiri ale multiplicatorilor și multiplicatoarelor în cadrul proiectului „Societate civilă rezilientă pentru integrare europeană”, implementat de către Centrul CONTACT cu sprijinul financiar al Fundației Soros Moldova. Aceste instruiri vizează pregătirea a 40 de multiplicatori/multiplicatoare (lideri/lidere ai societății civile, lideri/lidere comunitari, reprezentanți/reprezentante ai OSC-urilor, în special din regiuni) pentru a promova integrarea și valorile UE.
Detalii instruiri:
- Prima instruire: 20-22 mai 2025, în limba română, pentru 20 persoane;
- A doua instruire: 27-29 mai 2025 , în limba rusă, pentru 20 persoane;
- Durata fiecărei instruiri: 3 zile consecutive, total 6 zile.
- Grup țintă: 20 de participanți per instruire, plus 2-3 traineri (maximum 25 de persoane per zi).
Oferta se va prezenta pentru 6 zile de instruire, urmând ca valoarea totală să fie calculată pentru cele 6 zile de instruire (3 zile x 2 instruiri).
Notă: Centrul CONTACT planifică organizarea ambelor instruiri în perioada 21-29 mai 2025, în locații accesibile, preferabil în Chișinău sau zonele adiacente, pentru a facilita participarea din regiuni, inclusiv din comunitățile minorităților naționale.
Companiile interesate să participe la concurs sunt invitate să-și depună ofertele de preț conform modelului anexat: Formular pentru depunerea ofertei de preț.
Ofertele vor include următoarele documente
- CV-ul ofertantului:
- Descrierea capacității companiei de a furniza serviciile solicitate, incluzând:
- Numărul și capacitatea sălilor de instruire (minimum 25 de persoane, aranjament flexibil pentru lucru în grup).
- Dotarea sălii (videoproiector, ecran, flipchart, conexiune Wi-Fi stabilă).
- Numărul și tipul camerelor de hotel pentru cazare (cazare în cameră dublă).
- Existența unui restaurant pentru mese (mic dejun, prânz, cină, 2 pauze de cafea/zi).
- Acces și condiții pentru cel puțin o persoană cu dizabilități locomotorii (rampe, lift, cameră adaptată).
- Informații generale despre companie: denumirea oficială, adresa, e-mail, persoană de contact, telefon.
- Oferta de preț:
- Atenție, doar ofertele prezentate după modelul de mai jos, vor fi eligibile. Livrarea serviciilor se va face inclusiv TVA 0%;
- Prezentată pe foaia cu antet a companiei sau însoțită de datele complete ale companiei (denumirea oficială, adresa, e-mail, rechizitele bancare, persoană de contact, telefon).
- Semnată de persoana autorizată.
- Prețul va include: cazare, 3 mese/zi (mic dejun, prânz, cină), 2 pauze de cafea/zi, închirierea sălii și echipamentului.
- Certificatul de înregistrare a companiei: Doar companiile înregistrate oficial în Republica Moldova, cu o experiență de minimum 3 ani, pot participa.
- Autorizația de funcționare a unităților de alimentație publică.
Criteriile de evaluare a ofertelor
Evaluarea ofertelor se va face după următoarele criterii:
Criteriu |
Cerințe obligatorii |
Scor maxim |
Experiența companiei și disponibilitatea resurselor |
Minimum 3 ani de experiență în furnizarea serviciilor hoteliere și organizarea de evenimente în Republica Moldova; capacitatea sălilor, camerelor și dotarea acestora, inclusiv acces pentru persoane cu dizabilități. |
30 |
Oferta de preț |
Prezentată în MDL, cu TVA 0%, conform modelului indicat, clară și completă. |
70 |
TOTAL |
100 |
Negocierea și semnarea contractului
Centrul CONTACT va semna un contract cu ofertantul a cărui ofertă îndeplinește toate cerințele obligatorii și obține cel mai mare scor. Centrul CONTACT își rezervă dreptul de a purta discuții cu ofertantul pentru clarificări sau negocieri privind contractul.
Depunerea ofertelor
Ofertele vor fi transmise în format electronic la adresa info.ong.contact@gmail.com până la data de 05 mai 2025, ora 17:00, cu mențiunea „Ofertă cazare multiplicatori” în subiectul e-mailului.
Întrebări de clarificare
Întrebările privind condițiile concursului pot fi adresate în scris la info.ong.contact@gmail.com până la data de 5 mai 2025, ora 17:00, cu mențiunea „Clarificări – cazare multiplicatori” în subiectul e-mailului.
Doar prestatorul selectat va fi contactat.
Persoană de contact: Anișoara Bezărău, coordonatoare de program, 068093861
Proiectul: „Societate civilă rezilientă pentru integrare europeană”
FORMULAR PENTRU DEPUNEREA OFERTEI DE PREȚ PENTRU INSTRUIRE
Tipul serviciului |
Unitate de măsură |
Cantitate |
Preț per unitate MDL |
Total fără TVA (în MDL) |
Chirie sală de training – specificăm că sala trebuie să permită amplasarea a 20 de participanți cu respectarea distanței minime 1- 1,5 m (inclusiv flipchart, proiector, laptop, ecran de prezentări, etc). Sala, clădirea și cel puțin o cameră de baie trebuie să permită accesul persoanelor cu dizabilități locomotorii. |
Sală / zile |
6 |
||
Apă în sală de training ( 1 sticlă de 0,5l per participant) |
sticle |
40 |
||
Butelie de apă plată 20 litri și pompă |
butelie |
4 |
||
Cazare pentru 20 persoane (camera dublă) |
noapte |
4 |
||
Micul dejun *În caz dacă dejunul este inclus în cazare menționați acest lucru. |
persoană |
80 |
||
Prânz pentru 20 de persoane in decurs de 6 zile care va include: felul 1, felul 2, salată, pâine, suc (meniu variat) Meniul detaliat pentru prânzuri tip business lunch, bufet suedez, box lunch; inclusiv meniu de post. |
persoană |
120 |
||
Cina pentru 20 de persoane în decurs de 4 zile care va include: felul 2, salată, desert, pâine, suc (meniu variat), inclusiv meniu de post. |
persoană |
80 |
||
Pauza de cafea care va include: ceai, cafea, fructe de sezon, prăjituri ori plăcinta cu brânză/cartof/ varză, fructe de sezon, etc. (2 pauze x 20 persoane). Meniul detaliat pentru pauza de cafea. |
persoană |
240 |
||
TOTAL MDL |
Proiectului „Societate civilă rezilientă pentru integrare europeană”, implementat de către Centrul CONTACT cu sprijinul financiar al Fundației Soros Moldova.