Asociația obștească CCF Moldova - Copil, Comunitate, Familie deschide procesul de tender pentru selectarea unui agent economic din domeniu servicii de catering


Informație.

In perioada martie 2023 – iulie 2025, CCF Moldova implementează  proiectul „Participam acum! - Îmbunătățirea oportunităților de participare a copiilor și tinerilor cu dizabilități în sistemul de educație din Republica Moldova” în colaborare cu MEC si ANACEC si în parteneriat cu ChildFund Germania, cu suportul financiar al BMZ - Ministerul Federal pentru Cooperare Economică și Dezvoltare din Germania.

In cadrul proiectului participă 18 școli din 6 raioane selectate în parteneriat cu MEC și CRAP având grup ținta circa 180 de copii cu dizabilități, 70 de părinți ai copiilor cu dizabilități, specialiști din domeniul educației inclusive, manageri școlari si profesori. Școlile au fost selectate în urma unui concurs la care au participat 140 școli din 28 raioane.

OBIECTIVUL PROIECTULUI: Îmbunătățirea oportunităților de participare a copiilor și tinerilor cu dizabilități în sistemul de educație din Republica Moldova.

Asociația obștească CCF/HHC Moldova - Copil, Comunitate, Familie deschide procesul de tender pentru selectarea a unui agent economic din domeniu servicii de catering în legătură cu organizarea conferenței „Mai aproape de copii: Educația incluziva prin spatii senzoriale” care va avea loc pe data de 16 mai 2025.

                                       Perioada de formare a evenimentului (conferință):

  • 16 mai 2025– 100 persoane

                                                   Locația serviciilor de catering:

LOCAȚIA: 16 mai 2025 (or. Chișinău - Glia Impact Hub, Strada Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni 61, MD-2005 (incinta ASEM)

      

Meniu solicitat:

1– Pauză de cafea

1- Prânz  

200 - Sticle cu apă 0,5 l. în sală pe tot parcursul evenimentului

N/N

Descrierea serviciilor:

Număr unități

Cantitatea

Preț per pers. (TVA la cota 20%)

Total (TVA la cota 20%)

1

Pauză de cafea (1 pauză*1zi)
Meniul posibil: cafea naturală boabe și zahăr, ceai infuzie în pachețele, patiserie, plăcinte, fructe…

1

100 persoane

   

2

Prânz (1 prânz*zi)

1

100 persoane

   

3

Sticle cu apă 0,5 l. în sală de conferință pe tot parcursul evenimentului.

Buc.

200 sticle

   

4

Deservire/Transport

       
 

Total (TVA la cota 20%)

       

Adăugător solicităm în prealabil meniul varietăților de prânz şi pauze de cafea de care dispuneți. Vă rugam să depuneți/transmiteți oferta pentru serviciile de mai sus însoțită de costurile detaliate atât per persoană cât și total per serviciu (TVA la cota 20%)

Vă rugăm să luați în considerare următoarele aspecte în ofertă:

  • Meniu variat și cantitate suficientă per 1 persoană (gramaj și suma). 
  • Meniul trebuie să respecte standarde locale de sănătate și siguranță alimentară.
  • Preț avantajos. 
  • Livrarea mesei la adresa: Glia Hub, Strada Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni 61, MD-2005 (incinta ASEM)

Cerințe de eligibilitate ale ofertanților: 

  • Entitate înregistrată în Republica Moldova  
  • Deține autorizație de funcționare valabilă 
  • Prezintă experiență de lucru de 3 ani și mai mult

I. Cerințe de evaluare:

  1. Garanții respectare raportului preț şi calitate
  2. Ofertele vor fi prezentate în lei cu cota TVA 20%. Plata prin virament în contul furnizorului în lei MDL.
  3. Oferta de preț va conține data, semnătura directorului, amprenta ștampilei, rechizitele bancare și datele de contact (adresă, telefon, e-mail);
  4. Experiență de cel puțin 1 ani, în realizarea serviciilor solicitate.

II. Cerințe speciale:

–  Nu se acceptă prestarea serviciilor prin intermediari.

III.        Ofertele pot fi trimise în format electronic la adresele:

diana.panainte@ccfmoldova.org

alexandru.tozlovan@ccfmoldova.org

Documentele Ofertantului urmează a fi prezentate până la data de 30 aprilie 2025.

Pentru informații suplimentare puteți sa ne contactați la nr de telefon:

         069931164, Panainte Diana

         069347043, Alexandru Tozlovan

Doar agenții economici selectați vor fi contactați

Oferta câștigătoare se va aprecia conform criteriului – preț, calitate, experiență și corespunderea cerințelor înaintate. Înștiințarea privind determinarea câștigătorului se expediază în termen de până la 3 zile de la data aprobării rezultatelor evaluării de către autoritatea contractantă.

Vă mulțumim pentru interesul acordat și așteptăm ofertele Dvs.

 




NEWSLETTER

Vă rugăm să activați javascript în browser-ul dvs. pentru a putea trimite acest formular

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola