Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
CNTM anunță apel public de contractarea serviciilor de logistică
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Context: Consiliul Național al Tineretului din Moldova (CNTM) este o structura asociativă a 37 de organizații de tineret, ce promovează drepturile tinerilor și reprezintă interesele organizațiilor de tineret în procesul de elaborare, implementare și evaluare a politicilor de tineret, cu o experiență de peste 25 de ani, astfel lansăm apel public pentru servicii de cazare, alimentare și sală de training pentru:
O conferință, și este în căutarea unei locații disponibile în perioada de 29.05.25- 01.06.25, pentru patru zile, pentru 30 de participanți în cadrul proiectului „Capacitarea organizațiilor locale de tineret din Moldova (faza II)” implimentat cu suportul financiar al Consiliul Danez al Tineretului (DUF) și Noul Fond pentru Democrație (NDF)..
În acest scop, Consiliul Național al Tineretului din Moldova, invită companiile specializate în prestarea serviciilor de cazare, alimentare și sală de Conferință să expedieze oferta de preț, care va include:
- Arenda sală de training pentru 30 participanți (4 zile, inclusiv flip chart, proiector, laptop, acces la internet etc) și o sală de rezervă în caz de necesitate.
- Cazare cu mic dejun inclus (20 participanți x 3 noapte).
- Alimentație: Prânz (4 zile x 30 persoane), Cina (3 zile x 30 persoane, 7 pauze de cafea x 30 persoane, pe 4 zile, apa plată – 4 zile, etc.
*Dacă dejunul este inclus în cazare menționați acest lucru.
Vă rugăm să ne expediați ofertele pentru aceste două zile.
DETALII:
Compania selectată va colabora cu coordonatorul proiectului pentru coordonarea modificărilor logistice, care pot apărea în procesul de prestare a serviciilor.
Criterii de selecție:
- experiență în domeniu, reputația companiei și capacitatea de a presta servicii calitative
- oferta de preț (raportul preț – calitate);
- accesibilitatea pentru persoanele cu dizabilități.
Pentru participare la concurs ofertantul trebuie să prezinte următoarele acte:
- Copia Certificatului de Înregistrare sau a Deciziei legale care să ateste că societatea este înregistrată ca persoană juridică;
- Oferta financiară în MDL ( Oferta trebuie să fie clară, transparentă și să cuprindă toate costurile asociate cu închirierea echipamentului tehnic, sală, pauză de cafea etc)
- Datele de contact ale companiei, inclusiv persoana de contact;
- Alte documente, informații ce atesta corespunderea prestatorului de a oferi serviciile în cauză;
- Repartizarea pentru cazare (numărul camerelor, tipul camerelor și ce includ).
- Fotografii/video a camerelor pentru cazare și a sălii de training.
Cerințe față de prestatori:
Pentru a putea participa la acest apel, prestatorii trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:
- Să fie o companie sau furnizor cu experiență în servicii de logistică în organizarea de evenimente, demonstrând astfel competența și capacitatea de a asigura servicii de calitate.
- Să aibă personal calificat și competent în echipa lor, capabil să ofere asistență tehnică să gestioneze instalarea și utilizarea echipamentului și desfășurarea cu success a activității în ansamblu.
- Să poată furniza toate echipamentele specificate în cerințele apelul și să aibă disponibilitatea de a acoperi necesarul pentru evenimentul dat.
*Important: Dorim să colaborăm cu o companie de logistică care oferă facilități accesibile și care să respecte normele legale în vigoare privind accesibilitatea pentru persoanele cu dizabilități.
Notă: Oferta financiară va fi prezentată doar în lei moldovenești (MDL) cu TVA. Semnarea şi ștampilarea acesteia este obligatorie. În caz contrar, oferta va fi considerată nevalabilă. La ofertă se vor anexa adițional meniurile propuse pentru prânz, cina şi pauză de cafea.
Data limită de depunere a ofertelor: 08 aprilie 2025.
Doar compania selectată va fi contactată. Așteptăm ofertele la adresa de email: corespondenta@cntm.md cu mențiunea „Servicii de cazare ,alimentare și sală de training 29.05.25- 01.06.25. Pentru informații suplimentare, nu ezitați să contactați persoana responsabilă de organizare, la adresa de e-mail: vadim.banari@cntm.md.
*Toate aceste campanii au fost organizate în cadrul proiectului „Capacitarea organizațiilor locale de tineret din Moldova (faza II)”, implementat de Consiliul Național al Tineretului din Moldova, în parteneriat cu Consiliul Național al Tineretului din Danemarca, cu suportul financiar al New Democracy Fund.
- Specialist principal, Direcția investiții și protejarea investițiilor, Agenția de Investiții
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
- Termen extins - selectarea unui expert/consultant în prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Asistent în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









