Cerere de oferte pentru achiziția mobilierului de birou
Denumirea bunurilor:
Achiziția mobilierului de birou
Data emiterii invitației/publicării: 17.03.2025
Termenul limită pentru depunerea ofertei: 25.03.2025
Tipul procedurii de achiziție: Cerere de oferte
ASOCIAȚIA OBȘTEASCĂ „CENTRUL EUROPEAN AL CONSUMATORULUI DIN REPUBLICA MOLDOVA” întru realizarea obiectivelor sale statutare a inițiat procedura de achiziție a mobilierului de birou. Sunteți invitați să depuneri oferta tehnică și financiară, care trebuie elaborate în conformitate cu instrucțiunile pentru ofertanți și ținînd cont de cerințele indicate în termenii de referință.
Ofertele vor fi depuse electronic, în documente separate, semnate, la adresa de email contact@ecc.md, până la 25 martie 2025, ora 18:00 și vor conține:
a) Formular ofertă, completat și semnat, conform Anexei 4;
b) Extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
c) Oferta tehnică, semnată, conform Anexei 5;
d) Oferta financiară, semnată, conform Anexei 6;
e) Declaraţie pe proprie răspundere cu privire la statutul ofertantului, semnată, conform Anexei 7.
Întrebările privind depunerea ofertelor și termenilor de referință pot fi adresate la adresa contact@ecc.md, telefon de contact: 061271111, până la 21 martie 2025.
Toate detaliile despre procedura de achiziție, inclusiv modelele de acte, pot fi găsite aici: https://www.ecc.md/anunt-achizitia-mobilierului-de-birou/.