Centrul de Drept al Femeilor anunță concurs pentru selectarea unei companii de comunicare și organizare de evenimente
Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor” (în continuare - CDF) este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței în familie în Republica Moldova. Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, violenței în familie și violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică și de reprezentare, asistență psihologică și abilitare economică.
CDF anunță concurs pentru selectarea unei companii de comunicare și organizare de evenimente, care va oferi suport în conceptualizarea, planificarea, organizarea și implementarea evenimentului de totalizare a proiectului „Abilitarea femeilor, comunităților locale și refugiaților în Republica Moldova”, implementat de CDF cu sprijinul Fondului pentru Democrație al Națiunilor Unite (UNDEF), pentru un public de 40-60 de persoane, inclusiv prin elaborarea identității vizuale și a materialelor de vizibilitate ale evenimentului. Evenimentul este planificat pentru sfârșitul lunii mai 2025.
Compania selectată va asigura:
- Conceptul, agenda și materialele vizuale ale evenimentului (inclusiv filmulețe de prezentare a echipelor, fotografii profesionale și colaje foto);
- Elaborarea scenariului evenimentului;
- Planificarea și organizarea evenimentului;
- Gestionarea aspectelor logistice;
- Implicare în procesul de coordonare a desfășurării evenimentului.
Cerinţe obligatorii
- Experienţă demonstrabilă de minim 3 ani în domeniul organizării de evenimente;
- Calitate în muncă, inițiativă și creativitate, inclusiv flexibilitate în a răspunde prompt nevoilor CDF;
- Portofoliu care să includă cel puțin 3 evenimente similare;
- Respectarea termenelor stabilite pentru prezentarea livrabilelor;
- Cunoașterea limbilor română, rusă şi engleză la un nivel adecvat de analiză şi prezentare a materialelor solicitate de contractor.
Structura ofertei
- Denumirea companiei, adresa, persoanele şi telefoanele de contact;
- Descrierea companiei şi argumentarea oportunităţii selectării acesteia;
- Lista organizațiilor pentru care compania a prestat servicii în ultimii 3 ani, inclusiv 3 persoane/companii de referință;
- Portofoliul de evenimente relevante (minim 3);
- Copia licenţei pentru activitatea desfășurată;
- Descrierea calificărilor membrilor echipei;
- Oferta financiară în MDL (inclusiv TVA), ce va include o listă detaliată pe categorii de costuri pentru evenimente organizate anterior.
Criteriile de evaluare:
- Prezentarea setului complet indicat în structura ofertei de mai sus;
- Experienţa relevantă în domeniul solicitat;
- Calificarea echipei care va presta serviciile sus menționate;
- Oferta cea mai avantajoasă respectând indicatorul calitate/preț;
- Propunerea tehnică, incluzând conceptul preliminar și abordarea organizării evenimentului;
- Propunerea financiară, cu detalierea bugetului;
Prezentarea ofertei:
Data limită de prezentare a ofertei: 28 februarie 2025.
Ofertele pot fi expediate prin e-mail la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea „Concurs selectare Companie de organizare a evenimentelor”.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute la numărul de telefon: 022 811 999/ 069585455
CDF își rezervă dreptul de a solicita clarificări suplimentare și de a intervieva companiile finaliste înainte de selecția finală.
N.B. Mai multe detalii despre organizație pot fi găsită la adresa http://cdf.md/