Solicitare de oferte pentru achiziționarea echipamentului frigorific


Compania AXA Management Consulting SRL, în contextul realizării Proiectului PNUD „Dezvoltarea capacităților de export pe malurile Nistrului” (AdTrade), finanțat de Suedia și Marea Britanie, solicită ofertă de prețuri pentru procurarea unui ponton-barca, pentru un beneficiar al programului de granturi.

  1. Denumirea autorității contractante: AXA Management Consulting SRL în calitate de Administrator al Finanțării;
  2. Sursa finanțării: Proiectul PNUD „Dezvoltarea capacităților de export pe malurile Nistrului” (AdTrade), finanțat de Suedia și Marea Britanie
  3. Obiectul achiziției: Echipament frigorific pentru camera de depozitare a fructelor

1. Agregat frigorific pentru camera de depozitare a fructelor

Caracteristici tehnice:

  • Capacitate frigorifică necesară: cel puțin 26,60 kW
  • Putere consumată: maximum 11 kW
  • Temperatura de evaporare a freonului: -8 ℃
  • Temperatura de condensare: maximum +45 ℃
  • Temperatura ambiantă de calcul: minimum +35 ℃
  • Tip compresor: semi-ermetic cu piston
  • Marcă compresor: Bitzer 4PES-15Y
  • Producătorul agregatului: țară din Uniunea Europeană.

2. Răcitor de aer pentru camera de depozitare

Caracteristici tehnice:

  • Tip: serie pentru fructe, cu recirculare a aerului prin evaporator
  • Capacitate frigorifică: cel puțin 26,60 kW
  • Diferență de temperatură de operare: maximum Δ 8 ℃
  • Pasul lamelelor: minimum 7,0 mm
  • Debit aer: maximum 15 000 m³/h
  • Distanța de suflare a jetului de aer: minimum 18 m
  • Putere consumată de ventilatoare: maximum 0,94 kW
  • Număr de ventilatoare: minimum 6x350 mm
  • Greutate: 220 kg

Opțiuni suplimentare:

  • Decongelare electrică a blocului și tăvii (maximum 12,95 kW)
  • Încălzire drenaj

Dimensiuni generale:

  • Lungime: minimum 4000 mm
  • Lățime: maximum 700 mm
  • Înălțime: maximum 525 mm

Producător răcitor de aer: țară din Uniunea Europeană

d.     Termenul de garanție: minim 3 ani.

 Condiții de participare:

Ofertanții trebuie să prezinte documente care atestă conformitatea și legalitatea produsului oferit.

Ofertele trebuie să includă detalii tehnice, termene de livrare și prețuri.

 Dosarul ofertantului va include:

  • Oferta de preț completată corespunzător și confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor Bunurilor, cantitatea, prețul unitar și suma totală  a  ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%),
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
  • Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Declarația ofertantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
  • Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunurile ofertate
  • Informații despre participant și lista principalelor contracte din aceeași categorie finalizate, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;

 Criterii de selecție a furnizorului:

  • Oferta financiară avantajoasă, raport preț-calitate;
  • Corespundere cu cerințele înaintate;
  • Termenul de garanție a echipamentului;
  • Experiența companiei.

Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-403-227, E-mail: websites@axa.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Stela Popa.

Modalitatea de depunere a ofertelor:

  • Termenul limită de prezentare a ofertelor este: 17 februarie 2025, ora 17:00.
  • Ofertele se depun Electronic la adresa: websites@axa.md, indicându-se în subiectul mesajului: Achiziția unui Echipament frigorific
  • Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, având număr și data de ieșire, cu semnătura (olografică sau digitală) a persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei (după caz).
  • Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format PDF (Nu se acceptă, documente în format word, Jpg, etc.)

·        Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.




Banner Audit Juridic CICO 300 x 250 px 2

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola