CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Achiziția mașinilor de imprimat
S.R.L. PROACTIVE CONSULTING


Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
04/02/2025

Achiziția mașinilor de imprimat

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Termen extins

AXA Management Consulting SRL invită agenții economici interesați să depună ofertele privind achiziționarea bunurilor în cadrul Proiectului: Programul Uniunii Europene „Măsuri de consolidare a încrederii pe ambele maluri ale Nistrului”, implementat de Programul ONU pentru Dezvoltare în Moldova.

Denumirea autorității contractante: AXA Management Consulting SRL în calitate de Administrator al Finanțării.

  1. Sursa finanțării: Proiectul: Programului Uniunii Europene „Măsuri de consolidare a încrederii pe ambele maluri ale Nistrului”.
  2. Obiectul achiziției: Achiziția mașinilor de imprimat.
  3. Termenii și condițiile de livrare a bunurilor:
  • Termen de livrare este de max. 30 zile calendaristice din data semnării contractului;
  • Locația livrării: Floresti
  • Cerințe și parametri tehnici:
  • a)Printing machine for banner - 3.2m Eco Solvent Printer With Three I3200 Print Heads MODEL : GD3203-S HEAD : Three I3200 Print Heads PRINTING WIDTH : 126 in.(3200mm) INK : Eco Solvent Ink COLOR : 4/6/8Colors Optional RESOLUTION : Maximum 1440dpi
  • b) Printing machine dual/2/4 head impresora DTF - UF-300X, Flat-Bed Cylinder Press, Paper Printer, Label Printer, Card Printer, T-shirt printing, Windowsxp64, 30X50cm (A3 Size),42X60cm (A2 Size), up to 2400dpi  OR  Inkjet 24 inch dtf printer 60cm epson i3200/xp600 t-shirt printing machine dual/2/4 head impresora dtf printer
  • c) Color UV Flatbed Printer - Fabric Textile Cloth Tshirt Dft Printer Double Head XP600 T Shirt Printing Machine Prints Dtf Printer for Small Business - Platen Press, Label Printer, Cloths Printer, Windowsxp64, 220V, 1.7*0.75*1.5m
  • d) LED UV Flatbed Printer -  Lingya Big Promotion A3 3050 UV LED Printer for Mobile Cover Pen bottle acrylic Inkjet Flatbed Printing Machine for Sale, 050-A3 Inkjet Printers, 220 V
  • e) Echipament pentru gravare cu laser, DV-6040 - software: plug-in pentru Corel Draw, ceea ce inseamna ca utilizatorul trebuie sa detina licenta de Corel Draw in prealabil -formatul maxim al masei de lucru(600mm x 400mm) -masa de lucru tip fagure de albina ajustabila pe inaltime: -miscarea mesei de lucru (sus - jos) comandata electric intre 0-300mm -sistem de deplasare al capului de gravare pe sina metalica -design inovativ ce permite amplasarea facila a echipamentului -tipul tubului laser: Sticla etansa CO2 calitatea I -putere laser: 60W -viteza maxima de lucru: 300mm/sec -precizia:< 0.0125mm -format imagine suportat: BMP, PLT, JPEG, AI, DXF, PNG -interfata conectare: USB -tipul motorului: motor pas cu pas -sistem de lucru rotativ INCLUS ( sistem util pentru gravare obiecte rotunde cu un diametru maxim de 14cm si lungime maxima de 30cm ) -sistem de pozitionare si verificare a perimetrului de lucru cu raza de lumina rosie -posibilitate de utilizare materiale mai mari (ca dimensiuni) fata de masa de lucru (pe axa Y), deoarece la acest model se pot deschide cele doua usi din fata si din spate, avantajul fiind ca materialul se poate utiliza fara a mai fi necesara in prealabil o debitare a acestuia -certificat de conformitate european ( CE ) -mediu de operare: temperaturi cuprinse intre 16ºC - 28ºC -dimensiunile echipamentului: 127*80*81cm
  • f) MFU Ricoh M C2000 – Voltaj 220-240 V, A3, Color, Funcție de scanare, Viteza de imprimare – 20, Rezolutie max. pe X imprimare – 1200, Rezolutie max. pe Y imprimare – 1200, Timpul iesirii primii copii alb/negru, sec-5.5
  1. Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0% TVA).
  2. Oferta de preț urmează a fi formulată: în
  3. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale după recepția și acceptarea Bunului (prezentarea Procesului verbal / Actului de predare-primire și punere în funcțiune a Bunului semnat de către Părți).
  4. Perioada de garanție minim 2 ani din data livrării.
  5. Criteriul de evaluare: Corespunderea cu cerințele și parametrii tehnici precum și cel mai mic preț evaluat.
  6. Ofertantul va pune la dispoziție prospectul tehnic/fisa de catalog pentru bunul livrat, tradus în limba română și/sau rusă.
  7. Pentru a participa la licitație, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Oferta de preț completată corespunzător și confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor Bunurilor, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%).
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
  • Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Declarația ofertantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
  • Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunurile ofertate, după cum urmează: Prospectul tehnic/fisa de catalog pentru toate echipamentele și materialele.

Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-403-227, E-mail: websites@axa.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Stela Popa.

Modalitatea de depunere a ofertelor:

  • Termenul de depunere a ofertelor: 26 februarie 2025, ora 17.00.
  • Ofertele se depun Electronic la adresa: websites@axa.md, indicându-se în subiectul mesajului: Achiziția mașinilor de imprimat.
  • Oferta se va transmite în format PDF (Nu se acceptă, documente în format word, Jpg, etc.)
  • Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse și nu vor fi analizate în procesul de
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 45 zile.


Articol precedent: HelpAge Moldova recrutează consultant(ă) pentru monitorizarea implementării recomandărilor de advocacy, ghidare 3 ONG-uri locale Precedent Articolul următor: EU4MD/ RfP20/02144 Support in participatory identification and solving of the most critical problems related to the delivery of public services to vulnerable groups from focal regions: Cahul and Ungheni Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin
  • Extended Deadline: Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
  • GIZ - Junior Advisor on Operations and Local Coordination
  • A.O. „Femei pentru Femei” este în căutarea unei Asistente de proiect / unui Asistent de proiect
  • Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
  • Media Show Grup angajează Director de Marketing în domeniul organizării de evenimente

S.R.L. PROACTIVE CONSULTING

Asociatia Obsteasca Viata fara leucemie

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md