Concurs pentru prestarea serviciului de procurare și livrare a rechizitelor de birou

Termeni de referință pentru realizarea concursului de selectare a unei companii care va presta servicii de livrare a rechizitelor de birou / produselor de birotică la solicitarea Asociației Obștești “Institutum Virtutes Civilis”.

Organizație:

A. O. „Institutum Virtutes Civilis”

Locație:

Chișinău, Republica Moldova

Perioada de contractare:

Ianuarie – Decembrie 2025

Termen limită de aplicare:

31/01/2025, ora 12:00

 

AO „Institutum Virtutes Civilis” anunță concurs pentru selectarea unei companii care va presta servicii de livrare a rechizitelor de birou / produselor de birotică pe parcursul anului 2025.

Durata contractului: ianuarie – decembrie 2025. Procurări multiple.

 

Condiții de eligibilitate:

  • Persoană juridică înregistrată în Republica Moldova;
  • Experiență în domeniul presetării serviciilor de cel puțin 3 ani;
  • Disponibilitatea livrării produselor comandate la adresa sediului AO IVC.

Notă: Toate tarifele vor fi indicate la cota TVA 0.

 

Lista de rechizite de birou care se solicita spre procurare:

 

Tip produs

Parametri

Preț unitate fara TVA (în MDL)

1.

Hârtie pentru tehnică de birou

80 gr/m / 500 foi (1 cutie)

 

2.

Bandă corectoare

8 m

 

3.

Folii de protectie A4

100 buc (set)

 

4.

Pix cu bila

culoarea albastra

 

5.

Set de markere pentru flipchart

8 buc (set)

 

6.

Folie pentru laminare A4

100 foi (set)

 

7.

Biblioraft

A4/70 mm

 

8.

Index-uri din plastic Neon

10 buc x 20 foi

 

9.

Boxa pentru cutii de arhivare, craft

560х380х265 mm

 

10.

Set de suport vertical, din metal, tip plasa

3 sectii

 

11.

Banda adezive de hirtie

48mm х 20m

 

12.

Capsator

bucată

 

13.

Capse

nr.24mm (cutie)

 

13.

Decapsator

bucată

 

14.

Set de suport-uri orizontal, pentru doc, din metal

2 secții

 

15.

Cub din hirtie  pentru notite

90x90x90 mm

 

16.

Foarfecă

bucată

 

17.

Șetrvețele umede

Pachet/120 buc.

 

18.

Prosop de hârtie

bucată

 

19.

Hârtie igienică

bucată

 

20.

……….

   

 

Persoanele juridice interesate vor depune la concurs următoarele documente:

  • Copia certificatului de înregistrare;
  • Oferta financiară , întocmită conform modelului din termenii de referință. Oferta financiară va fi semnată și ștampilată și va fi valabilă cel puțin 30 de zile de la data prezentării ofertei.

 

Criteriile de evaluare a ofertelor:

  • Oferta de preț cea mai competitivă și disponibilitatea livrării produselor comandate la adresa sediului AO IVC.

 

Procedura de aplicare:

Ofertele vor fi transmise la adresa de e-mail: liubovi.prodan.ivc@gmail.com cu mențiunea „ Prestarea serviciilor de livrare a rechizitelor de birou / produselor de birotică.”, până la data de 31 ianuarie 2025, ora 12:00. Pentru întrebări sau precizări, ne puteți contacta la nr. de telefon 079465907.




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola