HelpAge Moldova solicită oferte de preț pentru achiziția dispoitivelor asistive pentru persoane în etate și persoane cu dificultăți majore de sănătate

AO HelpAge Moldova invită companiile înregistrate să transmită oferte de preț pentru achiziția dispozitivelor asistive pentru persoane în etate și persoane cu dificultăți majore de sănătate din 6 regiuni ale țării (Chișinău, Criuleni, Cahul, Căușeni, Soroca, Sîngerei).

Contextul achiziției

Procesul de achiziție este desfășurat în cadrul proiectului „Consolidarea rezilienței economice: Îmbunătățirea mijloacelor de trai pentru persoanele refugiate și comunitatea gazdă din Moldova”, implementat de către HelpAge Moldova, cu suportul financiar al organizației World Vision.

Obiectivul acestui concurs constă în identificarea unui furnizor de dispozitive asistive și medicale acreditat care să comercializeze și să livreze dispozitive de asistență și consumabile medicale pentru persoanele din regiunile menționate mai sus.

Pentru a solicita specificațiile tehnice, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail officehelpage@gmail.com, nu mai târziu de 24.01.2025, menționând în titlul mesajului „Solicitare specificații tehnice_MOL014”.

Pentru participarea la concursul de selecție, ofertanții interesați sunt obligați să prezinte următorul set de acte:

  1. Oferta (semnată și stampilată corespunzător), calculată în MDL la cota 20% TVA, cu indicarea termenului de livrare a mărfii;
  2. Certificate de origine pentru bunurile oferite;
  3. Copie certificat de înregistrare a companiei în Republica Moldova;
  4. Informații de contact ale ofertantului și numele persoanei responsabile;

Cerințe față de furnizor:

  • Prestator de servicii acreditat, cu experiență în furnizarea de dispozitive de asistență și dispozitivelor medicale.
  • Oferta valabilă minimă de 90 de zile de la data depunerii.
  • Capacitatea de a livra dispozitivele conform specificațiilor tehnice solicitate, respectând standardele internaționale relevante, în special ISO 9999 (dispozitive de asistență) și alte norme aplicabile.
  • Livrarea dispozitivelor solicitate se va efectua la adresele beneficiarilor din cele 6 regiuni ale proiectului.

Criterii de selecție:

  • Evaluarea competitivității ofertei de preț pentru dispozitivele de asistență și consumabile medicale.
  • Relevanța și acuratețea documentelor incluse în dosarul de participare.
  • Disponibilitatea stocului la momentul evaluării.
  • Asigurarea livrării gratuite a dispozitivelor, consumabilelor.
  • Conformitatea dispozitivelor de asistență cu specificațiile tehnice solicitate.

Depunerea dosarului de ofertă:

Ofertele vor fi transmise electronic la adresa de e-mail officehelpage@gmail.com până pe data de 29 ianuarie 2025 inclusiv. Ofertele transmise după termenul limită nu vor fi luate în considerație.

Pentru informații și clarificări cu privire la procesul de achiziție, puteți apela la numărul 060515075 (Cristina Stratan, coordonator proiect).




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola