Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
HelpAge Moldova solicită oferte de preț pentru achiziția dispoitivelor asistive pentru persoane în etate și persoane cu dificultăți majore de sănătate
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO HelpAge Moldova invită companiile înregistrate să transmită oferte de preț pentru achiziția dispozitivelor asistive pentru persoane în etate și persoane cu dificultăți majore de sănătate din 6 regiuni ale țării (Chișinău, Criuleni, Cahul, Căușeni, Soroca, Sîngerei).
Contextul achiziției
Procesul de achiziție este desfășurat în cadrul proiectului „Consolidarea rezilienței economice: Îmbunătățirea mijloacelor de trai pentru persoanele refugiate și comunitatea gazdă din Moldova”, implementat de către HelpAge Moldova, cu suportul financiar al organizației World Vision.
Obiectivul acestui concurs constă în identificarea unui furnizor de dispozitive asistive și medicale acreditat care să comercializeze și să livreze dispozitive de asistență și consumabile medicale pentru persoanele din regiunile menționate mai sus.
Pentru a solicita specificațiile tehnice, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail officehelpage@gmail.com, nu mai târziu de 24.01.2025, menționând în titlul mesajului „Solicitare specificații tehnice_MOL014”.
Pentru participarea la concursul de selecție, ofertanții interesați sunt obligați să prezinte următorul set de acte:
- Oferta (semnată și stampilată corespunzător), calculată în MDL la cota 20% TVA, cu indicarea termenului de livrare a mărfii;
- Certificate de origine pentru bunurile oferite;
- Copie certificat de înregistrare a companiei în Republica Moldova;
- Informații de contact ale ofertantului și numele persoanei responsabile;
Cerințe față de furnizor:
- Prestator de servicii acreditat, cu experiență în furnizarea de dispozitive de asistență și dispozitivelor medicale.
- Oferta valabilă minimă de 90 de zile de la data depunerii.
- Capacitatea de a livra dispozitivele conform specificațiilor tehnice solicitate, respectând standardele internaționale relevante, în special ISO 9999 (dispozitive de asistență) și alte norme aplicabile.
- Livrarea dispozitivelor solicitate se va efectua la adresele beneficiarilor din cele 6 regiuni ale proiectului.
Criterii de selecție:
- Evaluarea competitivității ofertei de preț pentru dispozitivele de asistență și consumabile medicale.
- Relevanța și acuratețea documentelor incluse în dosarul de participare.
- Disponibilitatea stocului la momentul evaluării.
- Asigurarea livrării gratuite a dispozitivelor, consumabilelor.
- Conformitatea dispozitivelor de asistență cu specificațiile tehnice solicitate.
Depunerea dosarului de ofertă:
Ofertele vor fi transmise electronic la adresa de e-mail officehelpage@gmail.com până pe data de 29 ianuarie 2025 inclusiv. Ofertele transmise după termenul limită nu vor fi luate în considerație.
Pentru informații și clarificări cu privire la procesul de achiziție, puteți apela la numărul 060515075 (Cristina Stratan, coordonator proiect).
- AO FFUPLM anunță apel deschis de selectare a unui specialist pentru prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Reporter(ă) Site
- BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








