Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
AO LAOLALTĂ este în căutarea unui operator economic care oferă servicii de tipar
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
17.01.2024
Asociația Obștească Laolaltă anunţă concurs de oferte de preț privind selectarea unui operator economic care va oferi servicii de tipar pentru buna desfășurare a proiectelor AO Laolaltă.
Rezultate aşteptate: Compania selectată va fi aleasă pentru a oferi servicii de tipar, conform condițiilor solicitate de Asociația Obștească Laolaltă în prezentul document şi în baza contractului semnat între părţi (compania selectată şi AO “Laolaltă”).
Cerințe minime de calificare: menționarea a 3 referințe, agenți economici cu care ați colaborat anterior și numărul de contact.
Dosarul va include în mod OBLIGATORIU următoarele:
- Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice;
- Termenii de Referință, inclusiv Anexa cu oferta financiară în lei MDL. Documentul va conține data, semnătura olografă și amprenta ștampilei (în cazul în care operatorul economic deține ștampilă) sau semnătura electronică, datele bancare şi datele de contact (adresă, telefon fix, telefon mobil, e-mail);
Termeni de referință
Anexa nr. 1
- Lista completă sau catalogul online al produselor disponibile;
- Termenul de implementare a contractului este cu opțiunea de colaborare de 1 an sau 2 ani. Vă rugăm să confirmați în scris durata potențialului contract, în ofertă.
Puteți aplica fie pentru un singur LOT, fie pentru toate LOT-urile propuse. LOT-urile sunt prezentate pe pagini diferite ale aceluiași document.
Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: Cel mai mic preț.
AO Laolaltă implementează mai multe proiecte, dintre care unele se află sub cota TVA 0. Operatorul economic va fi notificat în legătură cu proiectul pentru care a fost plasată comanda și va primi actele de confirmare în funcție de specificul fiecărui proiect.
Plata pentru serviciile prestate: Plăţile vor fi efectuate după recepționarea serviciilor. Transferul către prestator va fi efectuat în lei (MDL).
Ofertele pot fi expediate în versiune electronică la adresa: tor@laolalta.md
Termenul limită de prezentare a ofertelor este de 31.01.2025, ora 23:59.
Pentru informații suplimentare:
Irina Grișcă, 060391227, tor@laolalta.md
|
A se indica: _______________________ _______________________ (semnătura) L.Ș. Denumirea juridică: Adresa: Cod fiscal: IBAN: Banca: Cod bancar: |
Notă: Organizația îşi rezervă dreptul de a alege sau refuza operatorul economic în dependență de necesitățile AO Laolaltă.
- Peace Corps General Services Assistant
- Fundația ALT angajează Asistent(ă) / Manager de Oficiu – pentru persoane dinamice, cu gândire critică și abilități multilingve (RO/EN/RU)
- "Ma Implic, Phase 2" project is looking for a team of 3 Consultants (Technical Operation & Maintenance Expert, Institutional & Managerial Expert, and Legal Expert)
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de specialist în securitatea sistemelor informatice
- Project Management Specialist
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






