Termeni de referință privind selectarea unei companii media care va desfășura o campanie de sensibilizare a opiniei publice
AO CNSIPPF „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) este o instituție obștească care pledează pentru implementarea conceptului egalității de gen în toate domeniile vieții, promovarea politicilor publice în domeniu, abordarea problemelor ce ţin de rolul femeii în societate şi abilitarea acesteia, eliminarea tuturor formelor de discriminare faţă de femei, fiind concomitent şi un centru de documentare, informare şi instruire pentru ONG-urile de profil şi grupurile de inițiativă. Mai multe detalii despre organizație găsiți la adresa www.progen.md.
Campanie de sensibilizare a opiniei publice privind egalitatea salarială implementată de Asociația Obștească Centrul Național de Studii și Informare pentru Problemele Femeii „Parteneriat pentru Dezvoltare”, în parteneriat cu UN Women și sprijinul financiar al Biroului de Cooperare al Elveției.
Obiectivul concursului: Selectarea unei companii media sau agenție de PR și creație ce va desfășura o campanie de informare și sensibilizare privind egalitatea salarială în perioada februarie 2025.
Perioada de desfăşurare a activităţii: 1 februarie – 27 februarie
Rezultate aşteptate: Compania selectată va presta serviciile conform cerințelor solicitate de Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare în prezentul document şi în baza contractului semnat între părți (compania selectată şi CPD).
Cerințe:
- Elaborarea conceptului campaniei de informare și sensibilizare;
- Elaborarea produselor media ce vor fi publicate și distribuite (printre alte materiale de vizibilitate, campania va conține, dar nu se va limita la acestea:
- Spot informativ (durata maxim 2 minute, în format 16:9 (landscape), HD, care va fi publicat pe social media și (posibil) la TV, cu traducere mimico-gestuală, în limba română, cu subtitrare în limba rusă);
- Video de opinie cu copii (material video de tip experiment social cu opinia copiilor, de durata maxim 3-5 minute, în format format 16:9 (landscape), HD, care va fi publicat pe social media)
- Design materiale de vizibilitate (carduri pentru social media, leaflet, ghid etc.);
- Articole media (5 articole pe subiectul egalității salariale în limba română și rusă).
- Implementarea campaniei în perioada 1 februarie – 27 februarie 2025.
! Lista produselor menționate este sugestivă, iar forma finală a acestora va depinde de resursele financiare disponibile și va fi stabilită de comun acord cu compania selectată.
Conceptul campaniei și produsele elaborate vor fi coordonate cu echipa CPD și UN Women.
Dosarul va include:
Pentru ca ofertele să fie examinate, dosarul va include în mod OBLIGATORIU următoarele:
- Copia certificatului de înregistrare;
- CV-ul organizației și CV-urile membrilor echipei ce vor fi implicate în desfășurarea activității;
- Exemple de activități asemănătoare, va constitui un avantaj;
- Cel puțin 2 scrisori de recomandare;
- Oferta financiară în MDL (Anexa nr.2);
- Abordarea tehnică propusă de companie;
- Declarația de integritate semnată (Anexa nr. 3). Nota bene: Modele de Anexa nr. 2 și Anexa nr. 3 pot fi descărcate pe anunțul de pe https://progen.md/achizitii/
Cerințe minime de calificare:
- Experiență de minim 5 ani în domeniu;
- Experiență de lucru pe subiecte sociale îndeosebi pe egalitate de gen va constitui un avantaj;
Plata va fi efectuată prin virament bancar conform prevederilor contractului. Transferul către prestator va fi efectuat în lei (MDL). Perioada de executare a contractului: ianuarie 2025 - martie 2025 (contractul va fi semnat în Lei MDL). Ofertele pot fi trimise în formă electronică la adresele de e-mail: cpd@progen.md
Ofertele sigilate vor cuprinde:
De la: Numele ofertantului, data, semnătura directorului, amprenta ştampilei, rechizitele bancare şi datele de contact (adresă, telefon fix, telefon mobil, e-mail);
Denumirea concursului: Concurs de selectare a unei companii media ce va organiza o campanie de sensibilizare în perioada 1 februarie – 27 februarie 2025.
Termenul de valabilitate a ofertei financiare este de 30 zile. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 17 ianuarie 2025. Pentru informații suplimentare: Alina Andronache, e-mail: andronache.al@gmail.com sau Natalia Rezneac, tel: +373 69 023 978, email: nataliarezneac@gmail.com.