Partidul Politic Partidul Nostru anunță concurs de selectare a unei Companii de audit
Servicii: Auditul rapoartelor privind gestiunea financiară a partidelor politice pentru perioada anilor 2022-2024.
Organizație: Partidul Politic „Partidul Nostru”.
Tipul contractului: Prestarea serviciilor de audit a rapoartelor privind gestiunea financiară, conform procedurilor convenite stabilite de Standardului Internațional privind Serviciile Conexe ISRS 4400 “Angajamente pentru îndeplinirea procedurilor convenite privind informațiile financiare”.
Valoarea estimata: 60000-00 MDL fără TVA.
Durata contractului: Decembrie 2024- 25 Martie 2025.
Data limita prezentării raportului de constatări faptice: 25 Martie 2025.
Oferta urmează a fi datată și semnată de către ofertant/ă și expediată prin e-mail la adresa: secretariat.pnru@gmail.com
Termenul limită de depunere a dosarelor: 13.12.2024, ora 12:00
Ofertele care nu respectă condițiile din anunț și termenii de referință nu vor fi luate în considerație.
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 069500455 sau la adresa de e-mail: secretariat.pnru@gmail.com.
Context: Partidul Politic „Partidul Nostru” (în continuare – Partid) – este o organizație politică, necomercială, constituită prin asocierea benevolă a cetățenilor Republicii Moldova, care împărtășesc interese politice, idealuri şi valori comune.
Partidul îşi desfăşoară activitatea pe întreg teritoriul Republicii Moldova, în corespundere cu prevederile Constituţiei RM, legislației naţionale, precum şi în corespundere cu programul său şi Statut.
Mai mult despre activitatea Partidul Politic „Partidul Nostru” puteți afla aici: https://pn.md/
Rapoartele privind gestiunea financiară a Partidului pentru anii 2022, 2023 si Audit rapoartelor de gestiunea financiara pentru perioadele precedente puteți sa consultați aici https://pn.md/reports sau pe situl Comisiei Electorale Centrale https://a.cec.md/ro/partidul-nostru-4317.html
Partidul Politic „Partidul Nostru”, Vă invită să faceți o ofertă pentru executarea serviciilor.
Descrierea achiziției:
Partidul Politic „Partidul Nostru” anunță concurs pentru selectarea companiei de audit - persoană juridică înregistrata în Registrul public al entităților de audit ținut de Consiliul de supraveghere publică a auditului.
Obiectiv al misiunii de audit pe baza procedurilor convenite este de a oferi asigurări rezonabile că activitățile financiare ale partidului sunt gestionate corect, transparent și conform prevederilor legislației în vigoare.
Cerințe de eligibilitate ale ofertanților:
- Entitate înregistrată în Republica Moldova;
- Entitate înregistrata în Registrul public al entităților de audit ținut de Consiliul de supraveghere publică a auditului;
- Entitate nu efectuează concomitent audit la mai multe partide politice (art.98 Hotărârii CEC nr.1102 din 21.06.2023).
Cerințe față de servicii:
- Auditul va fi efectuat în conformitate cu ISRS 4400 “Angajamente pentru îndeplinirea procedurilor convenite privind informațiile financiare”;
- Echipa implicată va asigura respectarea principiului imparțialității și independenței față de organizația auditată;
- Echipa de audit implicată va asigura păstrarea confidențialității informațiilor obținute în timpul auditului și va respecta legislația aplicabilă;
- Auditorii vor proteja datele cu caracter personal, conform reglementărilor legale.
Livrabile așteptate:
- Raportul de constatări faptice cu concluzii si recomandări prezentat în limba română.
Dosarul va conține următoarele documente:
- Extras din registrul de stat cu termenul de cel mult 1 an de la data eliberării acestuia;
- Copia certificatului de calificare al auditorului pentru desfășurarea activității de audit;
- CV-urile auditorilor ce urmează a fi antrenați în activitatea vizată, unde va fi descrisă experiența acestora.
După evaluarea dosarelor, comisia de evaluare poate decide negocierea ofertei de preț propusă, desfășurarea etapei de interviu cu ofertantul/ții pre-selectați la etapa anterioară pentru a identifica cel mai potrivit ofertant pentru prestarea serviciului. La etapa de interviu, comisia de evaluare poate solicita documente adiționale relevante, dacă consideră necesar.
După finalizarea etapelor de selectare, toți ofertanții vor fi informați despre rezultatele apelului de achiziții.