Anunț de contractare a furnizorilor pentru 4 loturi de utilaje/echipamente în cadrul proiectului „Abilitarea antreprenoriatului tinerilor în Republica Moldova”
Proiectul “ Abilitarea antreprenoriatului tinerilor în Republica Moldova”
CERERE DE ACHIZIȚIE
În cadrul proiectului „Abilitarea antreprenoriatului tinerilor în Republica Moldova”, finanțat de Uniunea Europeană, implementat de Fundația HELP, AO “DEMOS”, AO “HOMECARE” și AO “Pro Cooperare Regională” și la nivel local de AO Asociația de Educație Civică “Viitorul Începe Azi” lansează invitația pentru participarea la concursul de achiziționare a loturilor de echipamente, după cum urmează:
Lotul 1: Mobilă
Vitrină cu uși de ferestre
Masa pentru birou
Oglindă
Raft
Scaun
Măsuță de cuibarit
Comodă
Set mobila moale
Fotoliu suspendat tip Cocon
Lotul 2: IT, Foto-video
Imprimantă multifuncțională
Laptop
Aparat foto-video
Masa de taiat și gravat cu laser
Aparat de brosurat cu arc dublu
Masina Scan N Cut (scanare, desenare, taiere)
Laminator
Taietor Ploter
Presă de fabricat ecusoane
Lotul 3: Utilaj servicii de frumusețe. Cosmetologie
Aparat de epilat cu lazer
Pat cosmetologic
Lotul 4: Utilaj cleaning
Curațitor profesional cu abur
Aparat de curățat cu abur
Aspirator umed și uscat
Aspirator umed și uscat clasă medie
Aspirator pentru geamuri
Mașină de spălat-aspirare pârdosele
Aparat de curățat cu presiune înaltă
Oferta comercială va include descrierea bunului propus și caracteristicile, prețul unitar în MDL, TVA la cota zero (TVA 0%), termenul de livrare și termenul de garanție. AO “Pro Cooperare Regională” nu va achita pentru taxe vamale, taxe pentru efectuarea procedurilor vamale, accize, impozit pe venit, sau alte taxe de această natură.
Oferta va fi semnată și ștampilată de către persoana autorizată. Mai multe detalii cu privire la acest apel puteți citi de pe ANUNȚ DE CONTRACTARE
Livrare: Costul livrării va fi inclus în prețul total. Livrarea trebuie să fie însoțită obligatoriu de următoarele documente, după caz:
a) factură fiscală;
b) certificate de garanție.
Bunurile va trebui să fie livrate și instalate din contul agentului economic câștigător, în termen de până la 30 de zile calendaristice, de la semnarea contractului. Bunurile vor fi însoțite de instrucțiuni de întreținere și utilizare a utilajului în limba română.
Termenul limită de depunere a ofertelor:
Criteriile de selectare a ofertantului:
- dosar complet ce corespunde solicitării, incluzând oferta de preț detaliată și specificațiile disponibile, termenii de livrare și garanție a bunului;
- corespunderea bunului propus parametrilor tehnici indicați în anunț;
- preț;
- termeni restrânși de livrare (maxim 30 zile);
- livrare gratuită la destinație în raza raioanelor Ungheni, Călărași și Nisporeni.
Ofertele vor fi depuse, fizic, până la data de 20.12.2024, ora 14:00 la adresa poștala or. Ungheni, str. George Meniuc 8 cu specificarea „Ofertă echipament tehnic”. Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate. Doar ofertanții pre selectați vor fi contactați.
Pentru a solicita dosarul integral de aplicare, dar și pentru întrebări suplimentare, puteți reveni la adresa costin.stratulat@gmail.com