frule

Anunț de contractare a furnizorilor pentru 4 loturi de utilaje/echipamente în cadrul proiectului „Abilitarea antreprenoriatului tinerilor în Republica Moldova”

Proiectul “ Abilitarea antreprenoriatului tinerilor în Republica Moldova”

CERERE DE ACHIZIȚIE

În cadrul proiectului „Abilitarea antreprenoriatului tinerilor în Republica Moldova”, finanțat de Uniunea Europeană, implementat de Fundația HELP, AO “DEMOS”, AO “HOMECARE” și AO “Pro Cooperare Regională” și la nivel local de AO Asociația de Educație Civică “Viitorul Începe Azi” lansează invitația pentru participarea la concursul de achiziționare a loturilor de echipamente, după cum urmează:

Lotul 1:  Mobilă

Vitrină cu uși de ferestre

Masa pentru birou

Oglindă

Raft

Scaun

Măsuță de cuibarit

Comodă

Set mobila moale

Fotoliu suspendat tip Cocon

Lotul 2: IT, Foto-video

Imprimantă multifuncțională

Laptop

Aparat foto-video

Masa de taiat și gravat cu laser

Aparat de brosurat cu arc dublu

Masina Scan N Cut (scanare, desenare, taiere)

Laminator

Taietor Ploter

Presă de fabricat ecusoane

Lotul 3: Utilaj servicii de frumusețe. Cosmetologie

Aparat de epilat cu lazer

Pat cosmetologic

Lotul 4: Utilaj cleaning

Curațitor profesional cu abur

Aparat de curățat cu abur

Aspirator umed și uscat

Aspirator umed și uscat clasă medie

Aspirator pentru geamuri

Mașină de spălat-aspirare pârdosele

Aparat de curățat cu presiune înaltă

Oferta comercială va include descrierea bunului propus și caracteristicile, prețul unitar în MDL, TVA la cota zero (TVA 0%), termenul de livrare și termenul de garanție. AO “Pro Cooperare Regională” nu va achita pentru taxe vamale, taxe pentru efectuarea procedurilor vamale, accize, impozit pe venit, sau alte taxe de această natură.

Oferta va fi semnată și ștampilată de către persoana autorizată. Mai multe detalii cu privire la acest apel puteți citi de pe ANUNȚ DE CONTRACTARE

 Livrare: Costul livrării va fi inclus în prețul total. Livrarea trebuie să fie însoțită obligatoriu de următoarele documente, după caz:

a) factură fiscală;

b) certificate de garanție.

Bunurile va trebui să fie livrate și instalate din contul agentului economic câștigător, în termen de până la 30 de zile calendaristice, de la semnarea contractului. Bunurile vor fi însoțite de instrucțiuni de întreținere și utilizare a utilajului în limba română.

 Termenul limită de depunere a ofertelor:

Criteriile de selectare a ofertantului:

  • dosar complet ce corespunde solicitării, incluzând oferta de preț detaliată și specificațiile disponibile, termenii de livrare și garanție a bunului;
  • corespunderea bunului propus parametrilor tehnici indicați în anunț;
  • preț;
  • termeni restrânși de livrare (maxim 30 zile);
  • livrare gratuită la destinație în raza raioanelor Ungheni, Călărași și Nisporeni.

Ofertele vor fi depuse, fizic, până la data de 20.12.2024, ora 14:00 la adresa poștala or. Ungheni, str. George Meniuc 8 cu specificarea „Ofertă echipament tehnic”. Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate. Doar ofertanții pre selectați vor fi contactați.

Pentru a solicita dosarul integral de aplicare, dar și pentru  întrebări suplimentare, puteți reveni la adresa costin.stratulat@gmail.com 

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola